Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE JOTKA ETTE OLE SYNNYTTÄNEET! Missä iässä repsahditte ja lihoitte?

Vierailija
08.03.2019 |

Milloin alkoi maha roikkumaan?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti synnytyksen jälkeen. Se tyhjä nahkapussi oli niin masentava, että söin suruuni karkkia, sipsiä, pizzaa ja pullaa.

Vierailija
2/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se siinä 35v iässä vähän lähteny käsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti synnytyksen jälkeen. Se tyhjä nahkapussi oli niin masentava, että söin suruuni karkkia, sipsiä, pizzaa ja pullaa.

Lukutaitokin tais mennä sen samoin tein.

Vierailija
4/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähti selkeesti siinä 35 homma leviimään..nyt 40 v ja kyllä mietin että miten tän lösähtämisen saa kuriin. Keskivartalolihavuus on paha.

Vierailija
5/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin liki 40-vuotiaana. Nyt lapseni on jo täysi-ikäinen. En ole vieläkään alkanut lihoa, vaikka syön paljon. Siihen on varmaan pari syytä: kävelen tai pyöräilen kaikki alle 3 kilometrin matkat, käyn 3-4 kertaa viikossa salilla, en ole hirveästi makean perään ja teen ruokani itse.

Vierailija
6/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 v asti olin 45 kiloinen (165 cm), sitten aloitin masennuslääkkeen ja painoa tuli 25 kg kahdessa vuodessa. Nyt saanut melkein 8 kg pois luojan kiitos mutta en usko että saan enää mahaani litteäksi. Aivan hirveä pussi, ihan kun olisin synnyttänyt :(

Vierailija
7/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla repsahtaa aina kerran 10 vuodessa syöminen, että salakavalasti hiipii sellainen 10kg liikaa painoa. Sitten laihduttelen sen pois ja jatkan samaan malliin.

Vierailija
8/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, miksi pitäisi?

Vierailija
9/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan näin 27-vuotiaana ei ole vielä merkkejä moisesta näkynyt.

Vierailija
10/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50 ja painan saman verran kuin parikymppisenä, 53kg/168cm. Ylppärimekko mahtuu, miksei mahtuisi. Kroppa ei oo siis muuttunut oikeastaan ollenkaan, mut kasvoista elämä näkyy... huoh.

Vierailija
11/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytin liki 40-vuotiaana. Nyt lapseni on jo täysi-ikäinen. En ole vieläkään alkanut lihoa, vaikka syön paljon. Siihen on varmaan pari syytä: kävelen tai pyöräilen kaikki alle 3 kilometrin matkat, käyn 3-4 kertaa viikossa salilla, en ole hirveästi makean perään ja teen ruokani itse.

Jo toinen lukihäiriöinen tähän ketjuun!

Vierailija
12/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle 40v ja painan saman verran kuin 17-vuotiaana. Miksi ihmeessä pitäisi lihota? Ei mun lähipiirissä ainakaan ole perheellisetkään lihonneet..:D

Vierailija
13/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v ja ihan saman painoinen kuin 15 vuotta sitten.

Vierailija
14/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitku pituuskasvu loppuu ni painonkaan ei kuulu enää pahemmin heilua suuntaan tai toiseen.

Vierailija
15/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko synnytti puoli vuotta sitten ja on Jo kauan ollut hoikempi kuin minä, vaikka minäkin hoikka (170/55) . Sisko vaan laihtuu ja laihtuu. Toivottavasti mulla käy samoin jos joskus lapsia saan😂

Vierailija
16/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen sairaanhoitajaksi ja meidän luokalla on hauska ilmiö, että kaikki perheelliset ovat hoikempia kuin me nuoret lapsettomat. Itse olen n. 167/55 tai jotain sinne päin. Meidän luokassa ainakin 50% perheellisiä ja kaikki hoikkia naisia. Ihan totta.

Vierailija
17/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi nelikymppisenä alkaa, en nyt vieläkään ole rupsahtanut mutta pieni kumpu löytyy mahan kohdalta...

N48

Vierailija
18/42 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole repsahtanut ja lihonut vieläkään, vaikka ikää on 47 v ja pari lastakin olen synnyttänyt reilu 10 v sitten.

Vierailija
19/42 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen synnytys 24-vuotiaana, toinen 36-vuotiaana.

Ikää nyt 64 vuotta, ja vieläkään en ole levinnyt, lihonut enkä repsahtanut. Painan vähemmän kuin silloin 23-vuotiaana alkaessani odottaa esikoistani. Silloin 56 kiloa, nyt 54. Pituutta 168 cm.

Teitenkään en näytä teinitytöltä, mikä olisikin aika groteskia tämän ikäisellä! Aika on asia jota emme kukaan pysty hallitsemaan, mutta painomme ja kuntomme pystymme. Ei ole kiveen kirjoitettu että on lihottava kaksinumeroinen luku lapsen odotuksen ja syntymän jälkeen. Lihaskuntoa on täysin mahdollista pitää yllä vaikka iän mukana lihaksisto väkisinkin alkaa rapistua. Ei pysy kaksikymppisen tasolla, mutta varsin hyvässä kunnossa pystyy itsensä pitämään ilman verenmaku suussa rääkkiä. Ja se hyvä lihaksisto polttaa muuten enemmän niitä kaloreitakin ;)

Ruoka ei itsekseen suuhun hyppää, syömisiään voi hallita ja syödä järkevästi. Ihmiselle on luotu jalat liikkumista varten, joten käytetän niitä! Tekosyitä löytää pilvin pimein jos tahtoo. Ihminen pystyy vaikuttamaan paljoon jos vain tahtoo!

Vierailija
20/42 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan vielä alkanut pulskistua. Olen 43. Pelkään että mun kohtalona on ennemminkin kuivettua, mikä ei ole hirveän kaunista sekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan