Onko tänä nainen lihava?(linkki)
Siinäpä kysymys. Onko nainen teidän mielestänne lihava?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 16:53"]
Pituus 166cm ja painan n.55kg
[/quote]
Ap vastaa:
Rinnanympärys: 84cm
Vyötärö: 67cm
Lantio: 71cm
Pepun levein kohta: 95cm
[/quote]
Ihmisillä näköjään luut(?) todella eri painoisia. Mulla on samat mitat, paitsi rinnanympärys 10cm suurempi (lantiosta en tiedä) ja olen 162cm/69kg.
Et todellakaan ole mikään päärynä, vaan ihan tasapaksu kuvan perusteella, ja nyt noi mitatkin sen todisti. Sulla on lantio ja vyötärö melkein saman paksuset. Persettä sulla saattaa olla takana, sitä ei kuvassa näy, mutta sivusuunnassa lantio on kaponen. Mulla esimerkiksi vyötärö on 40cm kapeampi kuin lantio (vyötärö 75cm, lantio 115, rinnanympärys 116, eli olen tiimalasi, ja iso sellainen)
Itse kysymykseen, et ole lihava, et pullukka, et edes lievästi ylipainoinen. Et myöskään laihaläski tai löysä. Mun mielestä olet ihan tavallinen nainen, normaalipainoinen, et turhan treenattu muttet löllyväkään.
Kaunis vartalo. Ei mitään kiinteyttämistä tai vähentämistä missään. Pysy sellaisena kuin olet, olet ihana! :)
Ei. Mutta pientä kiinteytystä voisi yrittää, niin olisi täydellinen :)
Olen ihan sun mallinen ja pidän itseäni päärynävartaloisena.
Hyvän mallineen ylävartalo, litteä(hkö) vatsa ja reisiin kertynyt ne vähät läskit, joita on. Hyvä vartalo kuitenkin - sulla on rinnatkin, toisin kuin mulla!
Ei mun mielestä ole lihava. Vähän löysää vyötäröllä, mutta ei se tee ihmisestä lihavaa. Painoindeksikin on todnäk n. 22.
Ap vastaa:
Rinnanympärys: 84cm
Vyötärö: 67cm
Lantio: 71cm
Pepun levein kohta: 95cm
[/quote]
Ethän todellakaan ole päärynä, vaan aika tasapaksu. Voisit olla tiimalasi jos vyötärö olisi vähän kapoisempi. Mutta kaiken kaikkiaan vartalosi näyttää tosi hyvältä. Itsellani on ehkä 40 cm isompi lantio, (vyötärö ei kuitenkaan taida olla kuin 15 cn isompi), joten mielelläni vaihtaisin sun kroppaan :) Peppu nyt tottakai voi ja pitääkin olla isompi, mutta ainakin noin sivusuunnassa lantiosi näyttää pieneltä.
Mikäs on reiden ympärys? :)
Oon melkeinpä samoissa mitoissa muuten, vainoharhaisesti seurailen omaa reidenympärystäni :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 10:53"]
Kysyin siksi, koska tiedän näkeväni itseni hyvin eri tavalla kuin muut. En pidä egon pönkityksenä vaan halusin rehellisen mielipiteen. Täältä sen todellakin saan. En ole epävarma, mutta kiinnostaa milla tavalla kukakin näkee vartaloni. Meillä kaikilla kun on omanlaiset ajatukset ihannevartalosta.
[/quote]
Miksi sinun pitäisi olla pätkääkään kiinnostunut siitä, miten toiset näkevät vartalosi? Mitä merkitystä sillä on yhtään mihinkään? Eikö tärkeintä ole, että olet terve ja hyvinvoiva? Siihen auttaa ruokavalio ja liikunta, riittävä lepo jne.
Niillä, jotka tavoittelevat jotain ihannevartaloa, viiraa päässä ja siihen ei kuntoilu auta.
Sulla taitaa olla aika pitkä selkä ja lyhyet jalat?
Et oo yhtään läski, vaan ihan normaali!
Todella säälittävää hakea hyväksyntää itselleen keskustelupalstalta, ja vielä kuvan kera...
Ei ole lihava. Mutta pikkasen on jo jenkkakahvaa, joten kannattaisi alkaa tehrä jottain... Hyvin pienellä pääsisi norkkumittoihin. Ihan muutama kilo ton kuvan perusteella. Pikku kiinteytystreeni myös tarpeen.
Tuliko nyt tarpeeks ihania ja itsetuntoa nostattavia vastauksia. Vikasi ei ole kropassa vaan itsetunnossasi, tee sille jotain. Ja joo, olet hirveen lihava:(. Tosta se alkaa...
Hoikka vartalo.