Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tänä nainen lihava?(linkki)

Vierailija
09.03.2013 |

Siinäpä kysymys. Onko nainen teidän mielestänne lihava?

http://aijaa.com/K75RTx

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en voi urheilla (terveydelliset syyt). Yritän pudottaa painoa, mutta odotan kovasti että pääsen urheilemaan. Ikävä päärynä mun vartaloni on. Välillä olen tyytyväinen ja välillä en... T.ap

Vierailija
2/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta en tajua näin epävarmoja aikuisia ihmisiä jotka tarvii toisia ihan vieraita pönkittäämään egoa koska näet itsekin peilistä ettet ole lihava ja tiedät, että oikeasti lihava on jotain ihan muuta.

Voi olla laiha,hoikka,normaalipainoinen,pullukka tai sitten lihava mutta onko sillä muiden siis täysin vieraiden ihmisten mielipiteellä oikeasti väliä? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä lihava, vaan tyypillinen ns. laiha-läski. Kroppa ei tarvitse yhtään laihdutusta, mutta sen sijaan PALJON kiinteytystä varsinkin vatsan alueelle.

Vierailija
4/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole lihava.

Vierailija
5/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin siksi, koska tiedän näkeväni itseni hyvin eri tavalla kuin muut. En pidä egon pönkityksenä vaan halusin rehellisen mielipiteen. Täältä sen todellakin saan. En ole epävarma, mutta kiinnostaa milla tavalla kukakin näkee vartaloni. Meillä kaikilla kun on omanlaiset ajatukset ihannevartalosta. 

Vierailija
6/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, tyttömäinen vartalo on kuvassa.

Vierailija
7/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa että joku sanoo tyttömäinen. Olen 32v. synnyttänyt nainen. :)

Vierailija
8/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, mutta löysä. Jenkkaa jää vaikka vatsa on selvästi aika litteä. Treeniä,mtreeniä, treeniä...

Vierailija
9/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 10:53"]

Kysyin siksi, koska tiedän näkeväni itseni hyvin eri tavalla kuin muut. En pidä egon pönkityksenä vaan halusin rehellisen mielipiteen. Täältä sen todellakin saan. En ole epävarma, mutta kiinnostaa milla tavalla kukakin näkee vartaloni. Meillä kaikilla kun on omanlaiset ajatukset ihannevartalosta. 

[/quote]

Minun mielestäsi et ole kovin lihava, mutta roikkuva ja nahistunut kylläkin. Mutta taidat ollakin jo lähemmäs 50, ja alkaahan nuo kropat silloin jo vähän läsähtämään, kun et urheiluakaan harrasta. 

Vierailija
10/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, ei todellakaan ole lihava!!! Tosi hyvä kroppa!

Vierailija
11/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pitäisi naisvartalon olla, hoikkaakin hoikempia kehotetaan treenaamaan Ei kuvan vartalo näytä pätkääkään siltä ettei ihminen liikkuisi ja eläisi terveellisesti.

Vierailija
12/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kroppa, ei lihava! Etenkin synnyttäneelle oikein hyvä vartalo.

Vierailija
13/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kuvasta päätellen että urheilet paljonkin...Hoikka olet,hyvä kroppa.

Vierailija
14/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihava mut mun makuun liian leviät lonkat ja selvästi rasva kertynyt yläreisiin ja vieläpä ulkopuolelle joka ei ole kovin kaunista. 

Toivottavastii et käytä liian kireitä farkkuja jotka korostaa rasvakertymiä.

Yläkroppa on todella kaunis.

Vierailija
15/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis vartalo, eikä taatusti lihava, vaan pikemminkin hyvin hoikka.

Vierailija
16/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, lonkissani on ikävät ratsarit. Tosin tiukat housut pyöristävät niitä ja saavat näyttämään  paremmalta. Takapuoleni on JLo tyyppinen, joten tiukat housut näyttää kivalta, mutta bikinit not. Valitettavasti noi reisiläskit ei vaan sula.. :/

Vierailija
17/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi hoikka ja mun mielestä vatsasta kyllä näkyy että treenaat, eli et edes ole laiha läski. Eihän niitä muskeleita kaikilla tarvitse olla.

Et myöskään ole päärynä, missään tapauksessa. Päärynä tarkoittaa sitä että lantio on iso suhteessa vyötäröön, sulla se ei sitä tuon kuvan perusteella ainakaan ole. Yleensä naisella on lantio ja kurveja, niinkuin sullakin. Ilmeisesti ylilaihat, poikamaiset mallit on aiheuttanut sen että vähänkin jos on lantiota on vartalomalli heti päärynä. Mun mielestä näytät muuten aika tasapaksulta, mutta reisien ratsarit ehkä vaikuttaa että tunnet olevasi päärynä. Hyvältä näytät joka tapauksessa!

Vierailija
18/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/ApiwjN

sama nainen farkuissa

Vierailija
19/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa ole lihava, vaan paremminkin oikein hyvän näköinen.

- mies

Vierailija
20/62 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olet!