Anoppi toivoo minun kuolemaani.
Minulla oli yli 2 kuukautta pahaa yskää.Sitten nousi viikko sitten kuume,samoin miehelleni.Anoppi sanoi vaan että varaa miehelleni lääkäriaika sinun ei kannata varata.Kun emme saaneet lääkärinaikaa menimme ensiapuun ja molemmilla todettiin keuhkokuume ja saimme antibiootit.
Tuntuu ettei anoppi halua että eläisin.Hän on niin pettynyt kun en oppisvaikeuksien takia saanut ammattia eikä minulla ole töitä että mieheni joutuu elättämään minut.Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (8)
Eipä kai siinä mitään voi tehdä. Aika outoa sanoa että sinun ei kannata varata aikaa, mikä oli perustelu?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 09:54"]
Ei sun tartte tehdä mitään. Anopin mahdollinen pettymys on hänen ongelmansa. Ole tekemisissä sen verran kuin jaksat.
[/quote]
Sehän tässä ongelma onkin kun miehellä ja appiukolla on yhteinen firma ja meillä alle 5v poika ja näiden syiden takia joudun olemaan tekemisissä melkein päivittäin muuten olisin huomattavasti harvemmin .
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 09:56"]
Eipä kai siinä mitään voi tehdä. Aika outoa sanoa että sinun ei kannata varata aikaa, mikä oli perustelu?
[/quote]
No se etten ole kuulemma tarpeeksi sairas,onneksi sitten itse menin lääkäriin.
"tuntuu, että anoppi toivoo" keroo ihan kaiken eli kokemus on omassa päässäsi! Sinä haluat, että anoppi toivoo sinulle pahaa ja haet tähän viittaavia vihjeitä kaikkialta.
Lääkäriajan saa yksityiseltä samalle tai seuraavalle päivälle, joten en ymmärrä, miksi piti ensiapuun lähteä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 09:56"]
[/quote]
No se etten ole kuulemma tarpeeksi sairas,onneksi sitten itse menin lääkäriin.
[/quote]Miten niin "itse menin lääkäriin"? Eikö me kaikki aikuiset ihan itse mennä, itse aikamme varata jne. ilman, että anopin täytyy kaikessa paapoa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 10:01"]
"tuntuu, että anoppi toivoo" keroo ihan kaiken eli kokemus on omassa päässäsi! Sinä haluat, että anoppi toivoo sinulle pahaa ja haet tähän viittaavia vihjeitä kaikkialta.
Lääkäriajan saa yksityiseltä samalle tai seuraavalle päivälle, joten en ymmärrä, miksi piti ensiapuun lähteä.
[/quote]
Ei ole varaa yksityiseen ja julkiselta puolelta ei saanut kuin ensiavun kautta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 10:01"]
[/quote]
Ei ole varaa yksityiseen ja julkiselta puolelta ei saanut kuin ensiavun kautta.
[/quote]
Miehellä ja appiukolla on firma, kai ne on tajunneet työterveyshuollon hankkia?
Ei sun tartte tehdä mitään. Anopin mahdollinen pettymys on hänen ongelmansa. Ole tekemisissä sen verran kuin jaksat.