Arveluttaako aloittaa suhde entisen pettäjän kanssa?
Kommentit (9)
En alottaisi. En tunne ketään joka ei olisi jatkanut pettämistä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:46"]
en aloittais enää jos se on pettänyt mua.
jos se taas pettää mun kanssa vaimoaan, niin silloinhan mä oon sille se oikea. tai ainakin vaimo on se väärä. :)
[/quote]
No ei, kun sinä olet tyhmä reikä, jolla se tyydyttää itsekkään vaihtelunhalunsa. Vaimo on se "oikea", jonka kanssa jakaa elämänsä. Tosin eipä tuota kukaan kadehtisi.
En aloittaisi suhdetta, jos tietäisin pettämisestä. Eräs exäni kertoi vuosia suhteemme jälkeen, että olin ainoa tyttöystävä, jota hän ei ollut pettänyt. Jos olisin, tiennyt, en olisi hänenkään kanssaan alkanut seurustelemaan. Luultavasti olisi pettänyt minuakin jossain vaiheessa, parissa vuodessa ei vaan vielä ehtinyt kyllästymään...
Kyllä epäilyttäisi ja tuskin suhde edes onnistuisi, kun epäilisin. Syystä tai syyttä, mutta vaikea olisi pettäjään luottaa.
Se on vaan jännä että nykyisin oikeesti niin moni pettää tai on pettänyt, en varmaan löydä ikinä miestä (vapaata) joka ei olisi pettänyt. Itse en ole koskaan enkä aijokkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 22:46"]
jos se taas pettää mun kanssa vaimoaan, niin silloinhan mä oon sille se oikea. tai ainakin vaimo on se väärä. :)
[/quote]
No ei, kun sinä olet tyhmä reikä, jolla se tyydyttää itsekkään vaihtelunhalunsa. Vaimo on se "oikea", jonka kanssa jakaa elämänsä. Tosin eipä tuota kukaan kadehtisi.
[/quote]
Sori vaan, mut mä oon jo vuosikaudet ollut hänen vaimonsa, ex on mikä on. Itekään ei tulisi mieleenkään pettää aviomiestäni, vaikka hänen kanssaan exääni (avo) petinkin.
Mun mies oli entisessä suhteessaan suudellut toisen kanssa, melkein menneet sänkyynkin. On ollut ihastunut muhun ollessaan siinä samassa suhteessa. Oli silloin hädin tuskin täysi-ikäinen.
Juteltiin tästä joskus meidän suhteen alkuaikoina, ja aluksi olin kyllä vähän hämmentynyt/pettynyt, mutta pääsin asiasta kyllä yli ja luotan kyllä mieheeni.
En epäröinyt parikymppisenä kun tutustuin kymmenen vuotta vanhempaan mieheen jonka eron syynä oli ollut hänen pettämisensä. Enkä katunut kertaakaan, olimme yhdessä 10 vuotta eikä pettäminen ollut ongelma meidän suhteessamme.
Jälkeenpäin ajatellen, se suhde oli sitä mitä tarvitsin. Rakastuin häneen erheineen, tietäen että pettäjä voi pettää toisenkin kerran. Kasvoin siinä suhteessa aikuiseksi, aiemmin olin ollut aivan liian vaativa ihmisten suhteen. Ei kaduta pätkääkään.