Kuinka usein syöt mäkkärissä/hesessä/ burger kingissä tms. pikaruokapaikassa?
Mietinpä tässä nytkin mäkkärin kautta kotiin tulleena ;D
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa vuodessa. Kävisin päivittäin, jos olis lähempänä.
Noinkohan. Itsellä on Hesburgeriin max 200 m ja Burger Kingiin ja Taco Belliin max 300 m ja ekaksi mainitussa tulee käytyä muutaman kertaa vuodessa ja noissa jälkimmäisissä ei tarvitse edes käydä toista kertaa.
Vain reissussa ja kun pitää saada ruokaa nopeasti. Mieluummin jotain muuta kuin hampurilainen, mutta ei salaattia, noiden salaatit on kamalia ja kuivia. Jotain tortilla tai sellaista, jos on valmiina. Jos ei, niin sitten hampurilainen.
Kerran viikossa. Pizzaakaan ei joka päivä jaksa syödä.
Pari kertaa viikossa tulee käytyä,ja toimii ihan hyvin! Ateria pitää hyvin nälkää iltaan asti , ja kotona illalliseksi tekeekin mieli salaattia ja hedelmiä. Burger King on paras. Yksinasuvalle mielestäni ihan jees, ei tule kotiin muuta ruokaa ostettua vkolla kuin juuri vihanneksia, kahvia ja hedelmiä. Leipä ja perunat tulee hampurilaisaterian muodossa :D. Niinä päivinä kun ei käy voikin keitellä mm pastaa..
Muutaman vuoden välein, lähinnä jossain reissussa jos muu porukka haluaa pikapaikkaan.
En koskaan. En ole ikinä tykännyt esim. hampurilaisesta, maistuu kuvottavalta mun suussa. Nykyään olen myös kasvissyöjä, tiedän kyllä että nykyään roskaruokapaikoissakin on kasvisvaihtoehtoja, mutta eiköhän ne ole samaa likaviemäritasoa kuin lihatuotteensakin.
Ehkä kerran vuodessa. Edellisen kerran muistan tapahtuneen toissakesänä häiden jälkeen. Söin kaksi kanahampparia.
N34
Korkeintaan kerran vuodessa. Söisin mielelläni hyviä hampurilaisia, mutta noiden mainittujen tarjonta on valitettavasti inhottavaa mössöä. "Kyllä ennen vanhaan oli kaikki paremmin" :). Eli kliseisesti,kun olin nuori, oli grillikioskeja joka kulmalla ja niissä myytiin niitä hyviä hampurilaisia, niitä on ikävä.
N51
Ei ole lähettyvillä noista mitään, mutta läheisen huoltamon yhteydessä on subway jossa käyn ehkä 1krt/kk, jos se nyt lasketaan pikaruuaksi.
Oisinko pari kertaa syönyt joskus lapsena.
Haen Hesen salaatin aina kun unohdan ottaa lounasta töihin, eli kerran-pari kuussa. Tässä ei ole mitään muuta ruokapaikkaa tai edes kauppaa lähellä.
Hampurilaisella käyn pikaruokapaikassa ehkä pari kertaa vuodessa. En pidä kirjaa missä niistä, samanlaisia ovat kaikki. Hampurilaisia syön kyllä useammin, mutta joko itse tehtynä tai kunnon ravintolassa.
Käyn kerran vuodessa, kesälomalla, grillillä hakemassa grillimättöä eli esim. ranskalaiset. Ja Subista haen leivän ehkä n. 3 kertaa vuodessa, mutta en pidä sitä "pikaruokana". Pitsan tilaan kotiin ehkä 3 kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. En syö paskaa.
Olet nyt virallisesti Parempi ihminen™. Miltä tuntuu?
Varmasti on parempi kuin paskansyöjät, ei epäilystäkään.
- eri
Ketjupikaruokaloissa käyn ehkä kerran kuukaudessa, joko matkustaessa, tai sitten jonkin pitkän kaavan ostosrupeaman lomassa. Lähitaajaman autenttisella wanhan ajan nakkikioskilla käyn 2-3 kertaa kuussa niinikään, usein esimerkiksi työpäivän tai muun asioinnin venyessä ja jos ei ole päivän mittaan ehtinyt muuta syödä tai kotona ei ole ruokaa. Peittoaa ketjupikaruokalat pääsääntöisesti ruoan maussa sekä hinta/laatu -suhteessa.
Jos pitsapaikat lasketaan, niin tuleehan noissa melkein viikottain käytyä. Maistuvaa ja hyvää ruokaa. hampparissakin on kaikki ruokaympyrän ainekset, se ei mitään paskaa ole vaikka joillakin on sellainen mielikuva päässään koska heille on opetettu että se on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan kerran vuodessa. Söisin mielelläni hyviä hampurilaisia, mutta noiden mainittujen tarjonta on valitettavasti inhottavaa mössöä. "Kyllä ennen vanhaan oli kaikki paremmin" :). Eli kliseisesti,kun olin nuori, oli grillikioskeja joka kulmalla ja niissä myytiin niitä hyviä hampurilaisia, niitä on ikävä.
N51
Itse hiljattain lopetetulla vanhanajan grillikipsalla työskennelleenä voin kertoa, että grillit tappoi isojen ketjujen laaja valikoima ja asiakkaiden ymmärryksen puute, kun pikkuruiselta kioskilta ei löydy:
- hampurilaisia
- kebabbia
- pizzaa
- wingsejä
- kasvisruokaa
- salaatteja
- Valion täyttä irtojäätelövalikoimaa
- hanajuomia ilmaisella santsilla, kaikki yhtä aikaa.
Ehkä kerran 2-3 kk:n aikana hampurilaisella tai pizzalla. Yleensä jos ollaan reissussa niin käydään, kotioloissa ei oikeastaan koskaan.