Kuinka usein syöt mäkkärissä/hesessä/ burger kingissä tms. pikaruokapaikassa?
Mietinpä tässä nytkin mäkkärin kautta kotiin tulleena ;D
Kommentit (98)
Vaihtelee kauheasti. Nyt en ole pariin viikkoon käynyt Hesessä. Muita pikasyöttölöitä en juuri edes käytä. Tammikuussa kävin useamman kerran. En varmaan narraa pahasti, jos sanon, että kaksi kertaa kuukaudessa.
Ehkä kerran viikossa Mäkkärissä tai Subissa. Hesestä en tykkää ja Burger King on hankalassa paikassa.
Noniin arvasin että ihmiset ovat heti silleen, etten käy, hyi paskaa jne. Mä käyn vähintään kerran kuussa hesessä, mäkissä ehkä myös. So what? :D
PMS:n aikana on jostain kumman syystä ihan hirveä himo hampurilaisiin, muuten ei . Yritän vältellä parhaani mukaan, mutta kyllä aina joskus tulee käytyä, varsinkin Hesessä. Ehkä n.5 krt vuodessa.
Harvoin, ehkä kerran tai kaksi vuodessa.
Edellisee vähintää kerran kuussa ja enintään 2 kertaa viikossa
Ehkä pari kertaa vuodessa Hesessä, muissa en koskaan.
Keskimäärin kerran vuodessa, suolainen/ rasvainen ei vain ole oma intohimoni, mutta joskus lapsiperheporukoiden kanssa ollaan käyty porukalla syömässä mäkissä tai hesessä kun heidän lastensa herkkua nuo ruoat ovat.
Olen töissä yhdessä noista joten aika usein. En tosin syö yleensä hampurilaisia vaan salaattia. Ennen kun aloitin työt, en käynyt juuri koskaan, ehkä 1 kerta/vuosi söin ranskalaisia, jos sitäkään.
Burger kingissä en ole käynyt ikinä, Hesessä käyn pari kertaa vuodessa ja mäkkiruokaa syön yleensä silloin jos joku tulee kylään ja kysyy haluanko mäkistä jotain ( 0-6 kertaa vuodessa). Tämä siksi että asun melko lähellä Mäkkiä, mutta en käy siellä itse juuri koskaan.
Hesburgerissa muutamia kertoja vuodessa. McDonald'sissa en oikeastaan käy juuri koskaan, Burger Kingissä en ole käynyt kertaakaan elämäni aikana.
Aiemmin kävin pari kertaa viikossa, mutta katsottuani Cowspiracy-dokumentin ja muutenkin luettuani naudanlihan tuotannon ympäristövaikutuksista, on hampurilaispaikoissa käyntini vähentynyt huomattavasti. Yhden 100 gramman hampurilaispihvin valmistamiseen esim. kuluu 2500 litraa vettä, ja siitä aiheutuu kasvihuonekaasupäästöjä saman verran kuin yli 200 km ajamisesta autolla. Nykyisin omatuntoni ei salli noissa käymistä enempää kuin kerran kuussa.
Jotain kerran kuussa. Mäkkäristä en tykkää, Hese on ällöttävää mutta Burger Kingin fish king menee.
Vierailija kirjoitti:
Se on siitä kiinni, minkä laskee pikaruoaksi.
Hampurilaisista en pidä, joten hampurilaispaikoissa ei tule syötyä, mutta esim. Subwayn salaatin syön toisinaan. Entä onko kanansiivet pikaruokaa? Sushi?
Pitikö tänne tulla oikein nostamaan itseään ylös, että ah, mä syön vaan jotain sushia ja salaattia, enkä mitään rasvaisia hamppareita. Kun otsikossa kysyttiin nimenomaan kuinka usein syö hampurilaistyyppistä pikaruokaa :D
En koskaan. Viimeksi käytin pikaruokapaikkoja joskus teini-ikäisenä parikymmentä vuotta sitten. Nyt on vähän toiset tasovaatimukset kaiken suhteen, eikä rahasta ole puutetta.
Käyn yleensä Hesessä kerran 1-2 kuukaudessa, eli vuodessa n. 6-12 kertaa.