Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein syöt mäkkärissä/hesessä/ burger kingissä tms. pikaruokapaikassa?

Vierailija
08.03.2019 |

Mietinpä tässä nytkin mäkkärin kautta kotiin tulleena ;D

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kaksi kuussa.

Vierailija
22/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampparipaikoista käyn vain eräässä artesaanipaikassa muutaman kerran vuodessa ja sitten muuta pikasafkaa, kuten Fafa´s/sushi kerran kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. parin vuoden välein. Aina isot ranskalaiset ja iso suklaapirtelö :D

Vierailija
24/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa vuodessa. Kävisin päivittäin, jos olis lähempänä.

Vierailija
25/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwayssa noin kerran kuussa 15cm kanateryaki

Vierailija
26/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

About joka toinen päivä.

Vierailija
27/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas! En edes muista! Siitä täytyy olla kyllä todella useampi vuosi, en todellakaan muista.

Sen tiedän että joskus syönyt olen, enkä yhtään tykännyt siitä rasvalle maistuvasta jauhelihapihvistä pahville maistuvan sämpylän välissä. Ketsupilla yritetään saada makua mutta vain pahentaa.

Ei kiitos minulle.

samat sanat,viistoista vuotta sitten kävin ,ei ollu mun juttu ollenkaan,pahaa.

Vierailija
28/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Ei sillä ettei minulle kelpaisi (luulisin, vaikka olen vain kerran käynyt mäkissä, muissa en koskaan), mutta halvemmaksi tulee hampparit sun muut kotona.

Vierailija
29/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein, esim. kerran viikossa :(. On vain niin hankala vastustaa kun 5 minuutin kävelyn päässä on 24/7 KFC, Burger King, McDonalds ja Starbucks.

Haluaisin olla sellainen joille nuo paskat ei maistu mutta minkäs teet kun tulee himo, etenkin myöhäisenä viikonloppuiltana.

Nyt todella yritän tsempata koska laihtuakin pitäisi (duh). Ajattelin pitää pääsiäisen ajan paaston ilman pikaruokaa.

Vierailija
30/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsäännöllisesti. Joskus en käy moneen kuukauteen, sitten saan kerran päähäni käydä ja saattaa houkutella viikon päästä mennä uudestaan. Tai saatan käydä muutaman päivän sisällä useasti, jos olen pois kotoa.

Heitän arvioksi että keskimäärin n. 10 kertaa vuodessa ehkä. Tai maks. 20.

Vierailija
31/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. En syö paskaa.

Olet nyt virallisesti Parempi ihminen™. Miltä tuntuu?

Vierailija
32/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävimme Lapista kotiin päin tullessa hiihtomalla, mutta muuten ehkä muutaman kerran vuodessa. Joskus jos olen teinien ostoksilla niin käymme pikaruokapaikassa, mutta yleensä jossakin aavistuksen paremmassa. Asumme pääkaupunkiseudulla ja BK, Hese ja mäkkäri ovat muutaman kilometrin päässä.

Vierailija
33/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2- 4 kertaa vuodessa. Hesessä, kun se on lähin.

Vierailija
34/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa, pääasiassa kun lapset josku vonkuvat. Joudun syömään gluteenitonta ja hesen on paras näistä, mutta ei sitä samaa jaksa syödä aina.

Vierailija
35/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan äärimmäisen pakon edessä, esim ollaan automatkalla ja ainoa auki oleva ruokapaikka on joku mainituista. Viimeksi olen tainnut käydä Hesessä kolme vuotta sitten, Mäkkärissä ja Burger Kingissä joskus viime vuosituhannella ja Subwayssa jollain Amerikan road tripillä kymmenen vuotta sitten. 

36/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö pikaruokapaikassa, mutta silloin tällöin, muutamia kertoja vuodessa, haen kotiin ruokaa. Tykkään hampurilaisista, ranskanperunoita jää usein syömättä.

Vierailija
37/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen syön Mäkkärissä 3-4 kertaa viikossa. Se on ihan työpaikkani vieressä. Pitäisi syödä harvemmin...

Vierailija
38/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista koska oon viimeksi käynyt, veikkaan et 4 - 5 vuotta sitten.

Vierailija
39/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kävin burger kingissä, kauemmin on siitä kun olen käynyt mäkkärissä tai hesessä. Kyllä ne ihan hyviä on harvemmin syötynä. En ole käynyt missään pizzapaikassakaan useampaan vuoteen. Olen itse tehnyt pizzaa jonkun kerran.

Vierailija
40/98 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta 1-4 kertaa vuodessa. Tosi harvoin käyn. Ei vaan tuu mentyä, eikä kyse ole edes siitä että on epäterveellistä tai en pitäisi ko. safkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi