Kuinka usein syöt mäkkärissä/hesessä/ burger kingissä tms. pikaruokapaikassa?
Mietinpä tässä nytkin mäkkärin kautta kotiin tulleena ;D
Kommentit (98)
Keskimäärin 10 kertaa vuodessa. Varmaan poikkeisin useammin jos sellainen olisi lähempänä, nyt matkaa lähinpään 50km.
Mäkkärissä ehkä kerran kuussa, BK:ssä pari kertaa vuodessa, samaten KFC:ssä. Siinä se sitten olikin. Hesburgerissa olen käynyt tasan kerran, vuosia sitten, enkä uudestaan mene.
Jestas! En edes muista! Siitä täytyy olla kyllä todella useampi vuosi, en todellakaan muista.
Sen tiedän että joskus syönyt olen, enkä yhtään tykännyt siitä rasvalle maistuvasta jauhelihapihvistä pahville maistuvan sämpylän välissä. Ketsupilla yritetään saada makua mutta vain pahentaa.
Ei kiitos minulle.
Jos ollaan tien päällä niin yleensä silloin. Ehkä kerran tai pari kuukaudessa keskimäärin. Välillä useammin välillä harvemmin. En niin välitä niistä mutta ne on nopeita.
18.12.2017 Kampin Burger Kingissä whopperateria viimeksi. Joten en nyt kamalan usein.
Vain hätätapauksissa + raskausaikana on ollut muutama kerta, että on ehdottamasti pitänyt saada bigmac. Poika tuli, muita mielitekoja oli voikukan lehdet, että terveys tasapainossa :D
Olisiko max 10 kertaa vuodessa. Riippuu siis siitä mitä kampanjoita hesellä on, normivalikoimasta ei löydy mun makuun mitään ja mäkkiä ei nykyisin ole kovinkaan lähellä. BurgerKingissä kävin kerran ja se riitti, en tykännyt.
Mäkissä kävin juomassa pirtelön vuonna 2011. Hesessä söin heti perään 2016. Burger Kingissä en ole asioinut koskaan.
Se on siitä kiinni, minkä laskee pikaruoaksi.
Hampurilaisista en pidä, joten hampurilaispaikoissa ei tule syötyä, mutta esim. Subwayn salaatin syön toisinaan. Entä onko kanansiivet pikaruokaa? Sushi?
Kerran viikossa sallin itselleni mättöpäivän ja silloin käyn Mäkissä, Hesellä tai Kotipizzassa. Toki viimestä ei kai lasketa pikaruokapaikaksi?
En mitenkään säännöllisesti, nytkin taitaa olla mennyt vuosi ilman yhtään
Kerran kahdessakymmenessä vuodessa.
Kerran pari vuodessa. Viime viikonloppuna olin mukana seurana ja join Hesessä kahvin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärissä ehkä kerran kuussa, BK:ssä pari kertaa vuodessa, samaten KFC:ssä. Siinä se sitten olikin. Hesburgerissa olen käynyt tasan kerran, vuosia sitten, enkä uudestaan mene.
Harvoin. Vain Hesessä. Vain ruisateria.836
Kaksi kertaa vuodessa.