Naiset! Mitä saitte puolisoiltanne tänään lahjaksi?
Itse en mitään kun ei puolisoa, mutta sain sentään lähikaupasta ilmaisen ruusun <3
Tulevaisuuden puoliso sitten vie syömään ja ostelee ruusuja...
Kommentit (80)
Pizzaa, viinaa ja sipsiä. Parasta <3
Lahjustenantaja kirjoitti:
Syntymäpäivä, nimipäivä, tapaamisen vuosipäivä, kihlajaispäivä, hääpäivä, naistenpäivä, ystävänpäivä, joulu jne... Naisilla on monta mahdollista päivää itkupotkuraivareihin.
Äitienpäivä unohtui tuosta listasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkosuklaajuustokakun, etelänmatkan, kukkia, kosinnan ja täydellisen illallisen. On mulla maailman parhain mies :)
No kyllä olet hempan löytänyt. Tuolta ne on helppo tyhjentää taskut, eikö?
Olen löytänyt ihanan miehen. Mies on rakastava, huomioiva ja hänen kanssaan on hyvä olla. Olen erittäin onnellinen. Meille on tulossa lapsi myös.
Kyllä, kyllä, idiootit on ihania.
Jos sinulla on noin paha olla, niin varmasti kannattaisi mennä juttelemaan jollekin? Tarvitset kyllä oikeasti jotain jutteluapua kaikella kunnioituksella, jotta saat tuon katkeran vihan pois ja valoa elämääsi ❤️
Miksi minulla edes olisi paha olla?
Siksikö, kun olen realisti ja elän totuudessa ja hallitsevassa reaalimaailmassa?
Olet väärässä, vaikkei se sinulle sopisikaan, mutta ei, minulla ei ole paha olla.
Aamulla sain lettuaamiaisen ja illalla mies teki bravuuriaan eli pizzaa. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Lasillisen viiniä alppituvassa Sveitsissä.
Hyvinkää Sveitsin maja on avoinna toistaiseksi vain sopimuksen mukaan.
Itselläni etäsuhde ja asumme eri paikkakunnilla (Hki-Tre). Aamulla mies kyseli että olenko iltapäivällä kotosalla (olin siis vapaalla töistä) koska on tilannut kukkalähetyksen. Iltapäivällä pamahti itse oven taakse ruusupuskan kanssa ja pyysi kahville! Sen jälkeen lähti ajelemaan takaisin, koska huomenna on työpäivä. Aivan ihana mies!
Vierailija kirjoitti:
Tulppaaneja ja viinipullon. Ihana mieheni muistaa aina.
Ihana Vihtori muistaa aina.
-Klaara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkosuklaajuustokakun, etelänmatkan, kukkia, kosinnan ja täydellisen illallisen. On mulla maailman parhain mies :)
Olen löytänyt ihanan miehen. Mies on rakastava, huomioiva ja hänen kanssaan on hyvä olla. Olen erittäin onnellinen. Meille on tulossa lapsi myös.
Jos sinulla on noin paha olla, niin varmasti kannattaisi mennä juttelemaan jollekin? Tarvitset kyllä oikeasti jotain jutteluapua kaikella kunnioituksella, jotta saat tuon katkeran vihan pois ja valoa elämääsi ❤️
Siksikö, kun olen realisti ja elän totuudessa ja hallitsevassa reaalimaailmassa?
Olet väärässä, vaikkei se sinulle sopisikaan, mutta ei, minulla ei ole paha olla.
Kerrotko, että miten kosinta ja raskaus ei ole realistista? Miksi hyökkäät ylipäätään täällä minua vastaan, jos sulla on omassa elämässä kaikki hyvin? Outoa väittää etten eläisi totuudessa. Lähipiirissäni on naimisissa olevia perheellisiä ja onnellisia ihmisiä. Hekin ilmeisesti elävät mielestäsi satumaailmassako? Siis selitä nyt mulle tämä, mä en kyllä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi surku.. onhan se nyt kamalaa jos jollakin menee hyvin. Ajattele hyvä mies, kosinta ja lapsi! Eihän tuo ole totta mitenkään. On sulla nyt tässä mietittävää. Mutta mieti: Minä olen kihloissa ja sain tänään mieheltä viinipullon ja kylpylälahjakortin! Eikö olekin hirveää.
En mitään. Muuten kyllä saattaa tuoda yllätyksenä esim. mun lempisuklaata, minä tietenkin välillä hänelle. Emme tarvitse erillisiä kaupallistettuja lahjomispäiviä.
Kun luen tätä ketjua sitä enemmän ajattelen eroa miehestäni. Kukkia en muista saaneeni vuosiin suklaasta puhumattakaan. Mitäån kanssakäymistä ei ole ollut moniin, moniin vuosiin. Asioista ei keskustella. Talouskoneen asemassa olen. Kaikki rahani menee perheen kuluihin. Harvoin saan itse mitään.
Valitkaa te muut paremmin älkääkä tehkö lapsia. Vaikeuttaa eroa.
En mitään. Ohikulkiessaan se toivotti lakonisesti hyvää naistenpäivää.
Mies todennäköisesti ei edes muistanut koko päivää. Ei sillä että sillä minulle mitään merkitystä olisi ollutkaan. Mies on iltavuorossa töissä, joten ehdittiin olla tänään n. 30min saman katon alla.
Minä sain tänään mieheltä kasan ruusuja ja teki ruokaa ja kiitti minua kaikista yhteisistä vuosista mitä tähän asti ollaan eletty ja toivoi 45 vuoden jatkoa yhteiselle taipaleelle. Ollaan 42v
Vierailija kirjoitti:
Kun luen tätä ketjua sitä enemmän ajattelen eroa miehestäni. Kukkia en muista saaneeni vuosiin suklaasta puhumattakaan. Mitäån kanssakäymistä ei ole ollut moniin, moniin vuosiin. Asioista ei keskustella. Talouskoneen asemassa olen. Kaikki rahani menee perheen kuluihin. Harvoin saan itse mitään.
Valitkaa te muut paremmin älkääkä tehkö lapsia. Vaikeuttaa eroa.
Lapset vaikeutta eroa muttei estä. Muista että heille onnellinen äiti olisi tärkeintä maailmassa!
Joku varmasti sanoo sinulle että kylläpä olet eroamassa ulkoisten pikkuasioiden takia mutta he ovat väärässä - nuo puuttuvat kukat ovat vain se piste i:n päällä. Kaikkea muuta kun ei jaksa edes ajatella.
Itse lähdin vähän samanlaisesta tilanteesta 30+ ikäisenä. Onneksi. Olen saanut elää "toista elämää" jo 23 vuotta ihanan miehen kanssa. Nyt me olemme jo isovanhempia lasteni lapsille ja yhteinenkin kohta aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nuo yllätyksethän liittyvät myös kosintaan. Et ilmeisesti ole ennen kuullut, että kosinnan yhteydessä esim. Käydään ravintolassa. Ihan tavallista toimintaa. Meillä mies vei mut syömään ja sitten kylpylään. Voisitko mullekin hieman avata enemmän tätä mun epätodellista elämää. Huoh!
Pomo muisti minua ruusulla.
Puolisoa ei ole eikä tule.
Jos en olisi johtajalta ruusua saanut, mikä olisi ollut outoa, koska olen työpaikkani ainut nainen, olisin ostanut ihan itte ittelleni kukan!
♥♥♥
HYVÄ MIE!
HYVÄ TYTÖT!!!!!!!!
♥♥♥
Vierailija kirjoitti:
Pomo muisti minua ruusulla.
Puolisoa ei ole eikä tule.
Jos en olisi johtajalta ruusua saanut, mikä olisi ollut outoa, koska olen työpaikkani ainut nainen, olisin ostanut ihan itte ittelleni kukan!
♥♥♥
HYVÄ MIE!
HYVÄ TYTÖT!!!!!!!!
♥♥♥
Mitä olet henkilökohtaisesti tehnyt naisten oikeuksien edistämisen eteen kun noin itseäsi kehut?
Kuka täällä parkuu? Suurin osa nauraa koko naistenpäivälle