Naiset! Mitä saitte puolisoiltanne tänään lahjaksi?
Itse en mitään kun ei puolisoa, mutta sain sentään lähikaupasta ilmaisen ruusun <3
Tulevaisuuden puoliso sitten vie syömään ja ostelee ruusuja...
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkosuklaajuustokakun, etelänmatkan, kukkia, kosinnan ja täydellisen illallisen. On mulla maailman parhain mies :)
No kyllä olet hempan löytänyt. Tuolta ne on helppo tyhjentää taskut, eikö?
Olen löytänyt ihanan miehen. Mies on rakastava, huomioiva ja hänen kanssaan on hyvä olla. Olen erittäin onnellinen. Meille on tulossa lapsi myös.
Varmistit, ettei pääse karkuun.
Sain kauniin kimpun kukkia, mutta vielä herttaisempaa oli mielestäni se, että hän oli ostanut myös meidän tytöille omat vaaleanpunaiset ruusut, joihin oli pyytänyt kimalletta ja lahjanarua. Varsinkin vanhempi tytöistä, pian 10v arvosti tätä hirveän paljon <3
En odottanut mitään mutta mies tuli asioilta ruusujen ja suklaalevyn kera. <3
Synttärini on vasta syksyllä. Tosin mieluiten hankin silloinkin itse itselleni lahjan, jos vain löydän jotain ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Tänään saatte luvan hemmotella itseänne. Ostakaa ruusuja niin paljon ku sielu sietää tai kukkia josta tykkäätte, jos mies ei sitä tajua. Ja suklaata
En. Ostin kaljaa kun teki mieli. En edes tiennyt mistään naistenpäivästä. Turhaa hapatusta.
N37
Naislasten parkuminen on niin hupaisaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkosuklaajuustokakun, etelänmatkan, kukkia, kosinnan ja täydellisen illallisen. On mulla maailman parhain mies :)
Olen löytänyt ihanan miehen. Mies on rakastava, huomioiva ja hänen kanssaan on hyvä olla. Olen erittäin onnellinen. Meille on tulossa lapsi myös.
Kyllä, kyllä, idiootit on ihania.
Sinua ei kukaan muistanut tänään? :(
- eri
PS. Onnea kihlauksesta ja vauvasta! Ja hyvää naistenpäivää ihan kaikille, miehillekin!
Vierailija kirjoitti:
Jos minua olisi tänään kosittu, en todellakaan notkuisi vauvapalstalla.
Niin kauan, kun ei vietetä naistenpäivää, en odota mitään. Kivoja pikku piristyksiä tulee kyllä ihan tavallisina arkipäivinä, puolin ja toisin ☺️
Vierailija kirjoitti:
"Parhain"? Juuh...
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kun ei vietetä naistenpäivää, en odota mitään. Kivoja pikku piristyksiä tulee kyllä ihan tavallisina arkipäivinä, puolin ja toisin ☺️
Ääää mikä moka! Miestenpäivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtamatta, että pitäisi olla parhaillaan valmistautumassa illalliselle ;)
Normaalisti saan näin talvella tulppanikimpun kerran viikossa mutta nyt sain tuplamäärän niitä. Ja toi myös iltakahvipullaa ja oli laittanut ruuat kun tulin myöhemmin kotiin. Toisaalta tuo on meillä ihan normaalia, ei vain tänään.
En halua mitään tekopyhiä lahjoja tiettyinä päivinä. Me annetaan toisillemme yllätyslahjoja ihan muina päivinä halutessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on noin paha olla, niin varmasti kannattaisi mennä juttelemaan jollekin? Tarvitset kyllä oikeasti jotain jutteluapua kaikella kunnioituksella, jotta saat tuon katkeran vihan pois ja valoa elämääsi ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtamatta, että pitäisi olla parhaillaan valmistautumassa illalliselle ;)
Ai niin, kirjoittaja hehkutti täydellistä illallista ennen kuin on edes käynyt sillä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku luulee, että tämän päivän idea on lahjoa länsimaisessa yltäkylläisyydessä eläviä naisia kukilla, suklaalla ja kynttiläillallisilla?
Ei se sitä varten ole, mutta monet miehet ainakin facebookin perusteella näyttää lahjoneen naisiaan. Ei kai sekin voi olla naisten vika?
Hellän halauksen ja suklaalevyn, aamulla aamupalan vuoteeseen, ihan hyvin riitti mulle :3 en välttämättä olisi mitään edes tarvinnut.