Naiset! Mitä saitte puolisoiltanne tänään lahjaksi?
Itse en mitään kun ei puolisoa, mutta sain sentään lähikaupasta ilmaisen ruusun <3
Tulevaisuuden puoliso sitten vie syömään ja ostelee ruusuja...
Kommentit (80)
Lahjustenantaja kirjoitti:
Syntymäpäivä, nimipäivä, tapaamisen vuosipäivä, kihlajaispäivä, hääpäivä, naistenpäivä, ystävänpäivä, joulu jne... Naisilla on monta mahdollista päivää itkupotkuraivareihin.
Mieti; minun mieheni muistaa minua edelleen tapaamisemme kuukausipäivinä. Ja yhdessä oloa on kuitenkin jo takana muutama vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Lahjustenantaja kirjoitti:
Syntymäpäivä, nimipäivä, tapaamisen vuosipäivä, kihlajaispäivä, hääpäivä, naistenpäivä, ystävänpäivä, joulu jne... Naisilla on monta mahdollista päivää itkupotkuraivareihin.
Mieti; minun mieheni muistaa minua edelleen tapaamisemme kuukausipäivinä. Ja yhdessä oloa on kuitenkin jo takana muutama vuosi.
Sama ja yhdessä jo 27 vuotta. Ei ole miehellä vielä dementiaa.
Oikeastiko joku luulee, että tämän päivän idea on lahjoa länsimaisessa yltäkylläisyydessä eläviä naisia kukilla, suklaalla ja kynttiläillallisilla?
Puolisoa ei ole, mutta ex-poikaystävä lähetti heti aamulla viestin jossa toivotti hyvää naistenpäivää. Heräsin viestiin, mukava herätys. Olen onnellinen että välimme ovat säilyneet lämpiminä vaikka suhteeseen meistä ei ollutkaan.
Minä annoin akalle uuden ämpärin ja sinipiian.
Kyllä kelpaa nyt siivota.
Valkosuklaajuustokakun, etelänmatkan, kukkia, kosinnan ja täydellisen illallisen. On mulla maailman parhain mies :)
Ei mitään. Meillä kaksi tytärtä. Tänäkin aamuna mietin tyttärille ääneen muistaakohan isä meitä naistenpäivänä. Ei taida tietää edes sen olemassaoloa:)
Vierailija kirjoitti:
Valkosuklaajuustokakun, etelänmatkan, kukkia, kosinnan ja täydellisen illallisen. On mulla maailman parhain mies :)
No kyllä olet hempan löytänyt. Tuolta ne on helppo tyhjentää taskut, eikö?
En vielä mitään kun on töissä. Tai lounastauolla se kävi kotona (olen lasten kanssa täälä) ja toi suklaata. Saan varmaan pusuja ja haleja kun tulee, ehkä kukkia jos joku on kertonut, että on naisten päivä. Lukeehan se jokaisen kaupan mainoksissa, itse muistutin toissapäivänä, saa nähdä hoksaako. :D <3
Sydänrasiassa suklaata. Ihan kiva yllätys.
Kaupassa, kun päivällä kävin, niin tosi monella miehellä kyllä oli kukkakimppu ostoksissa.
Kukkia ja kynttiläillallinen❤️ Ihana❤️
Mies muisti vasta iltapäivällä, kun aikuinen poika poikkesi täällä lapsuudenkodissaan ja toi mulle kukkia! Siis poika toi kukkia ja mies sitten vähän nolona halasi ja onnitteli..mulla on myös syntymäpäivä tänään..
Lasillisen viiniä alppituvassa Sveitsissä.
En mitään, olisko pitänyt? Kauppiaat nauraa matkalla pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä olet hempan löytänyt. Tuolta ne on helppo tyhjentää taskut, eikö?
Olen löytänyt ihanan miehen. Mies on rakastava, huomioiva ja hänen kanssaan on hyvä olla. Olen erittäin onnellinen. Meille on tulossa lapsi myös.
Suklaata sydänrasiassa, kukkia ei voi ostaa, koska kissa syö ne.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Meillä kaksi tytärtä. Tänäkin aamuna mietin tyttärille ääneen muistaakohan isä meitä naistenpäivänä. Ei taida tietää edes sen olemassaoloa:)
Yhden marttyyrin sijaan oikein kolme marttyyria...
Suklaarasian ja uuden sulkapallomailan.