Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä viihteelle miesporukassa.

Vierailija
08.03.2019 |

Kivaa naistenpäivää vaan taas, ero pyörii mielessä. Mulla ei ole kuulemma oikeutta edes ärsyyntyä siitä, että sain kautta rantain tietää, että tän illan baariporukka koostuu 100% miehistä. Ja onpa ilmeisesti käyty samalla porukalla aiemminkin vähän juhlimass ja kappas kun mua ei ole koskaan kutsuttu mukaan tuolloin viihteelle. Miksi te teette näin?

Kommentit (140)

Vierailija
1/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vaan avautua, kun v**ttaa niin rankasta atm

Ap

Vierailija
2/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttis hyvännäköinen? Mitä ne miehet on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omat kaverit ovat suurin osa miehiä mutta en ikinä olisi jättänyt asiasta kertomatta miehelleni tai etten olisi kutsunut mukaan kivaa pitämään.ei millään pahalla mutta ei sun naisella ihan puhtaat jauhot ole pussissa tolla touhulla.

Vierailija
4/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa. Mä olen viimeiset 7 vuotta ollut aina miesporukassa viihteellä.

Vierailija
5/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengipanoja?

Vierailija
6/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet ja naiset ei todella sun mielestä voi olla kavereita keskenään?

Meillä käy joskus kahvilla mun ja miehen yhteisiä miespuolisia kavereita, vaikka mies ei oliskaan kotosalla. Miesten kanssa on rentoa, juttelu on aivan eri tasolla kuin monien naisten kanssa. Ei ikävää juoruilua yms.

Vierailija
7/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan tarvii miehistä huomiota jaksaakseen. Pelinaisia

Vierailija
8/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä tuossa ole mitään. Joillain naisilla nyt vaan kaveriporukka koostuu pääasiallisesti miehistä eikä niistä hirveästi viitsi puhua, koska johtaa just mustasukkaisuuteen, riitoihin, möksähtämisiin yms. Ei siis välttämättä tarkoita yhtään mitään

Vierailija
9/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin potuttais jos ei kutsuttais mukaan. Kun kerta miesporukkaa on. Ei siis mustiksen takia vaan hyvän tavan takia, toisen huomiointia.

Vierailija
10/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njaa. Mä olen viimeiset 7 vuotta ollut aina miesporukassa viihteellä.

Otatko silloinkin ahteriin?

En, enkä muutenkaan harrasta heidän kanssaan seksiä.

Vierailija
11/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina epäillään heti, jos naisella on miespuolisia kavereita? Ei naiset ole samanlaisia, jso miehillä on naispuolisia kavereita.

Vierailija
12/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi pitãā sinua aisurina, eikä, arvosta, kunnioita, sinua tai mielipiteitäsi.

Vierailija
13/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde sä omies porukoittesi juttuihin. Älä koskaan pyydä tyttistä mihinkään bilettään. Kosto on suloista.

Vierailija
14/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit sitten kotiin yksin itkemään. Käy hakee viinaa ja juo rähinäkännit. Draamaa loppuillaksi kun muija tulee himaan.

Vierailija
15/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksei mulle voi kertoa asiasta? Se tässä eniten suututtaa. Miksei voi kertoa jos ei ole mitään salattavaa??

ap

Vierailija
16/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähde sä omies porukoittesi juttuihin. Älä koskaan pyydä tyttistä mihinkään bilettään. Kosto on suloista.

On ihan tervettä viettää aikaa erillään ja omien kavereiden kanssa.

En ymmärrä mitä kostettavaa asiassa on? :D

Vierailija
17/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa kavereistani on miehiä koska olen miesvaltaisella alalla töissä, käymme välillä myös viihteellä ja usein olen ainut nainen.

Miestäni en ole koskaan mukaan pyytänyt eikä hän sitä haluakkaan, en minäkään hänen ystäväporukan illanistujaisiin änkeä.

Vierailija
18/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksei mulle voi kertoa asiasta? Se tässä eniten suututtaa. Miksei voi kertoa jos ei ole mitään salattavaa??

ap

No kertoihan se sulle että on lähdössä viihteelle kavereiden kanssa. Ei ole salaillut yhtään mitään.

Vierailija
19/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Hommaa omaa elämää. Kai sullakin kavereita on, mene niitten kanssa viettään aikaa.

Vierailija
20/140 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen tarvitsee kunnon isoa munaa välillä. Sinun pieni mikromuna ei vaan riitä. Sulje silmäsi ja odota kiltisti kotona kun nainen palaa kotiin. Kohteliaasti kysymällä saatat päästä jälkiliukkaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi