Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vedenpitävä ulkoiluasu on itselläsi kevääksi?

Vierailija
07.03.2013 |

Kun lumet sulavat loskaksi ja alkaa kevään vesisateet niin vaikuttaako se ulkoiluhalukkuuteesi? Pärjäätkö itse sateessa hiekkalaatikolla tai puistossa? Estääkö kaatosade ulkoilusi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tänä keväänä investoida kunnon kamppeisiin. Mikään ei pilaa ulkoilua yhtä inhottavasti kuin vesisade päästessään tuulipuvun läpi ja kastellessaan alla olevat vaatteet.

Vierailija
2/12 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä av-mammaperhe pukeutuneena kevättä varten:

http://www.rukka.com/mxl-fashion/rukkawww.nsf/pages/rain.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Gore-texit, kumisaappaat ja sateenvarjo, mutta yleensä en jaksa vesisateessa kovin kauaa oleskella.

Vierailija
4/12 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10 000 vesipilarin, kengät myös goret tai laitan kumpparit.

Vierailija
5/12 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin 10 000 mm vesipilariarvon puku pitää rankkasadetta?

Vierailija
6/12 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on ihan joka kevääksi tarvittaessa Rukan vanha sadepuku, joka taatusti pitää vettä.

Vierailija
7/12 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista ulkoilupukua, enkä aio hankkiakaan. Luojan kiitos tarvi enää missään puistossa notkua!

Vierailija
8/12 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä rankkasateesta vielä :D Mutta pääsee testiin keväällä sitten. Ainakin 10 000 vesipilarin soft shell takkini läpäisi hyvin kaatosade testin, eikä vesi tullut läpi :D  Jos kovin sataa kaatamalla, turvaudun sitten sadetakkiin, mutta tuolla nyt ainakin ulkoilen pienemmässä sateessa helposti.

-2-

Vierailija
9/12 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vettähylkivä tuulipuku kevääksi. Se pitää sellaisen pienen sateen ripsauksen mutta ei se tarpeeksi pidä vettä jotta pärjäisin sateessa. Ensin kuvittelin että se pitäisi vettä kunnolla mutta kun viime kesänä menin rankkasateeseen ulos niin se laski vedet läpi ihan hetkessä vuoreen ja alusvaatteille. Jo 15 minuutin päästä olin ihan läpimärkänä. Varsinkin hupusta ja hartioilta vesi tuli läpi ihan valumalla.

Vierailija
10/12 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vedenpitävä popin takki, vettä hylkivät kuorihousut. Päällä paljon mukavampi kuin sadetakki + takki -yhdistelmä. Kumisaappaat jalkaan, jos kunnolla sataa. Näillä pärjää hyvin, eikä sää vaikuta ulkoiluun.

Vierailija
11/12 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huomattavasti mukavampi ulkoilla kaatosateessa kun on ulkoiluasu johon ei sadepisarat uppoa vaikka ne kuinka rummuttaisi asun pintaa.

Vierailija
12/12 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiman puku ympärivuotisessa käytössä, pitää vettä ihan riittävästi. En kylläkään ulkoile kaatosateessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä