Jos olisit joutunut päättämään lastesi nimet jo silloin kun olit itse lapsi, mitkä ne olisivat?
Minulla olisi kaksi tytärtä: Isabella ja Annabella.
Kommentit (73)
Tytöille: Jasmine, Odette, Pocahontas tai Kleopatra. :D
Pojille: Derek, Jafar tai Philip.
Löytyy tyttö ja poika mutta nimet eivät todellakaan ole ylläolevia... :D Kuulema joskus viiden vanhana päätin että meidän kissan nimi vaihdetaan Kleopatraksi. Yritin opettaa sille temppuja, luoksetulo oli ainut minkä se oppi eikä enää tullut luokse vanhalla nimellään. Niinpä 8v poikakissa sai uuden nimen. :D Kissa eli tyytyväisenä vielä 9 vuotta nimenvaihdoksensa jälkeen.
Päätin että jos saan pojan joskus isompana, nimeksi tulisi Luca. Niin meillä on nyt pieni mies nimeltään Luca ❤️
Veera ja Aurora. Ei mitään tyhmiä poikia olisi tullut minulle :D
Pojillani olisi varmaan tyttöjen nimet.
Pelkkiä Marjattoja olisi kaikki minun lapset. Mikään muu nimi ei voinut tulla kysymykseenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsella on jo yläasteella koulukalenterin takasivulle raapustettu nimi. Kyllä me muuta mietittiin, paljonkin, mutta loppujen lopuksi Emmi oli paras. Toista nimeä en viitsi laittaa kun se olikin vahingossa ainoa laatuaan, yhden kirjaimen muunnos tavallisesta nimestä.
Leena, Seena?
Noora, Anoora?
Linda, Tinda?
Sinikka, Sinikke?
Nykyyänhän tehdään just näin, saahaan lumihiutalenimi sitten massan jatkeelle.
Olin varma, että saan tytön ja nimeän hänet Neeaksi. Poikaa en varmaankaan edes ajatellut saavani, koska en ainakaan muista yhtään nimivaihtoehtoa.
Ala-asteelta tai nuorempaa en muista, mutta yläasteella olin jo alkanut suunnittelemaan että haluan pojan. Suosikkinimet pojalle oli Jami ja Sebastian :D ei kuitenkaan kumpaakaan pojallemme laitettu..
Emma Isabel
Manuel Sebastian
Nämä joskus kymmenkesäisenä
Silloin ei tullut joka nurkalla vastaan, nykyään ihan tusinaa.
Roosa ja Roope. Ja Amanda tai Iida-Amanda.
Minna, Sanna ja Kaisa. Joo, 70-lukua oli.