Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua huvitti tänään kun Instassa tuli vastaan pari meemiä, joiden tilanne on tapahtunut mulle monta kertaa

Vierailija
24.10.2023 |

Oli englanninkielinen, jossa oli tuhansittain tykkäyksiä ja kommentteja. Meemissä näytettiin raju jääkiekkomatsin taklaus ja tekstinä oli: "When your mate is talking to 10/10 girl, and her whale sized friend is moving towards to them" :D

Siis näin kävi viimeks viime lauantaina. Olin pokaamassa erittäin kaunista ja hyvä kroppaista neitiä baarissa, ja sen valas kaveri pilas saannin. Siihen asti juttu loisti hyvin. On näköjään iha maailmanlaajuinen ilmiö tää, että valaat pilaa saannin. Monta kertaa ollu iskees hyvännäköstä naista, ja monta kertaa sen mimmin kaveri porukan yks/kaks valasta tulee vetää sen pois. Oi miksi!!? :D 

Ehkä valaat ovat kateellisia ja katkeria, että heitä kukaan ei pokaile, paitsi ehkä valomerkin jälkeen jotkut ei niin hyvännäköset miehet, kun eivät ole muita onnistuneet saamaan illan aikana. 

Lauantaina tuo ketutti, nyt nauratti ku näin nää meemit aiheesta :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on nähny näitä memejä kans, erittäin totta xD

Vierailija
2/12 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valaat pilaa saannin" hajosin tälle. Eikö siellä ollut ketään valaanpyytäjää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit akat on kyl vähän katkeria tapauksia aina. 

Vierailija
4/12 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nimittelet naisia valaiksi?

Vierailija
5/12 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne muistuttaa valaita.

Vierailija
6/12 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään lähes kaikki nuoretkin naiset Suomessa baareissa on aika vonkaleita.

Vierailija
7/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat pulleat tytöt :D

Vierailija
8/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat on aika seksyjä, ei ehkä seurustelumatskua mutta kivoja noin lyhyeen intiimiin tutustumiseen. 

Myös jos aloitat juttelun sille pyöreämmälle pääset seuraan sisään heti. Ken ties seuraan liittyy joku toinen, ja sitten voit kilpailla sen kauniimman suosiosta. 

Vierailija
9/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää jatkossa mennä baariin japanilaisten wingmanien kanssa.

Vierailija
10/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapanen sun 10/10 neitonen...

Vierailija
11/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et säkään kummoinen hurmuri ole, jos jäät toistuvasti valaskaverille kakkoseksi? :D

Vierailija
12/12 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No et säkään kummoinen hurmuri ole, jos jäät toistuvasti valaskaverille kakkoseksi? :D

Monesti kaverit menee random miehen edelle, ja valaat ovat tästä tietosia. Siks pilaavat aina saannin. Nää hyvännäköset tytötki valitsee kaverit, koska saavat aina itse miehen muutenkin, toisin kuin virtahevot. 

Ei näin tietenkää mulle aina käy ;) Mutta ilmeisesti läskit tytöt on katkeria ympäri planeetan, sillä ovat päässeet ihan maailmanlaajuiseksi meemiksi :D