Jos olisit joutunut päättämään lastesi nimet jo silloin kun olit itse lapsi, mitkä ne olisivat?
Minulla olisi kaksi tytärtä: Isabella ja Annabella.
Kommentit (73)
Veikko ja Eero ja Siiri. Veikko Kankkonen mäkihyppääjä, Eero Mäntyranta hiihtäjä j a Siiri Rantanen hiihtäjä.
Juha, Jani, Titta ja Tiki
Tuli kolme poikaa, nimet kyllä ihan muuta
Otto-kissa ja Mäkäräinen, melko onni ettei ole vielä lapsia.
Hannes tai Hannu. Rakastin Hannes Häyristä ja hänen Hanski-nimistä tv-sarjaansa. Teininä sitten seurustelin kaksi vuotta erään Hannun kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sen taas näkee: pikkutyttönä haaveillaan omasta tyttärestä (tai useammasta)! Tyttöjen nimiä jo lapsena mietitty useita, poikien ei ollenkaan tai yksi ja parhaassa tapauksessa kaksi.
Kun sitten aikuisena saakin tytön sijasta pojan, pettymys on valtava. Onhan täällä av:lläkin tuon tuostakin aloituksia tyyliin ”ultrassa näkyi, että meille on tulossa poika. Olen itkenyt kaksi päivää... miten ikinä selviän tästä pettymyksestä?”
Nukkeleikkejä koko ikä!Minulla oli kyllä poikanukke ihan pippelin kanssa. Tapani nimeltään.
Sitten kun oikeasti olin raskaana, olin varma, että poikahan sieltä tulee, tietysti. No tyttö tuli.
Josefina, Wilhelmina, Serafina
:D
Sain tyttären ja pojan <3
Tyttärellä ei mitään näistä nimistä, pojalla yhtenä nimenä Wilhelmi :)
Sini nimestä tykkäsin lapsena 80-luvulla.
90-luvulla elin teini-ikää ja silloin tykkäsin Vilma tai wilma nimestä. Monta vuotta sanoin että tyttärestäni tulee Vilma jos sellaisen saan. Nimi alkoi jossain vaiheessa yleistyä ihan hirveästi ja itsekin siihen sitten kyllästyin kun sitä alkoi tulla joka tuutista.
Minulla on neljä lasta nyt ja kaikilla ihan perusnimet muttei ihan niitä suosikkinimiä paitsi esikoisella.
Eemeli ja Linda :D Eemelin voisin kyllä vieläkin antaa, mutta on vain 2 tytärtä.
Joe (American Ninja) tai John McClane (Die hard)
Tyttö olisi nimetty Barbaraksi.
Adam ja Adora.
Saatoin olla hieman hurahtanut He-Man ja She-ra fanityttö 😂
Hermanni. Tytölle.
Olin vissiin aikaani edellä.
Clarissa Cassandra ja Sabrina. Sainkin pojan, mutta luultavasti tytön nimeksi olisi valikoitunut joku muu kuin yllämainitut.
Hyvin pienenä olin kuulemma kertonut, että saan aikuisena kaksi lasta. Näiden nimiksi oli tuleva Pytty ja Ranskis.
Fleur, Filip ja Aramis (neljä muskettikoiraa oli lapsena huippu sarja)
Vierailija kirjoitti:
Hermanni. Tytölle.
Olin vissiin aikaani edellä.
Ihana! Aina tarvitaan tienraivaajia!
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pienenä olin kuulemma kertonut, että saan aikuisena kaksi lasta. Näiden nimiksi oli tuleva Pytty ja Ranskis.
Todella sukupuolineutraaleja! Sinäkin olit aikaasi edellä.
Susanna ja Kristiina. Jossain vaiheessa katsoin jonkun elokuvan jossa oli Aiju niminen kaunis tyttö ja vaihdoin sitten siihen. Oikeasti minulla 3 poikaa joten tyttöjen nimiä ei sitten tarvinnutkaan miettiä