Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääryydet osa 100: Miksi hiihtolomat aina samana ajankohtana

Vierailija
07.03.2013 |

Vuosi vuodelta kypsyttää enemmän se, että me etelässä joudutaan pitämään hiihtoloma viikolla 8.

Kun juuri on toipunut joululoman aiheuttamasta työstressistä ja tekemättömät rästityöt on saatu hoidettua, niin pitää "suorittaa" hiihtolomaa ja taas pitää puuttuvan viikon työt tehdä sitten joskus.

Toiseksi hiihtokelit ja pakkaslukemat etelässä ja pohjoisessa ovat keskimäärin parempia nyt kuin kaksi viikko sitten.  Kyllä nyt aurinko paistaa täydeltä terältä.

Jos menee ulkomaille etelänlomalle niin sielläkin on kelit vähän lämpimämpiä nyt.

Miksi hiihtolomia ei voi vaihdella vuosittain maan eri osien välillä? Kuka viranomainen tähän on syyllinen.  Jonkun on pakko olla syyllinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin että se olis edes joskus viikolla 9 tai 7 . Meillä miehen poika asuu meidän luona joka toinen viikko ja juuri ne parittomat viikot. Näin ollen hän ei ikinä ole meidän kanssa lomailemassa vaan aina äitinsä luona..

Vierailija
2/4 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 11:24"]

Mä haluaisin että se olis edes joskus viikolla 9 tai 7 . Meillä miehen poika asuu meidän luona joka toinen viikko ja juuri ne parittomat viikot. Näin ollen hän ei ikinä ole meidän kanssa lomailemassa vaan aina äitinsä luona..

[/quote]

Sopisiko äidille, että lapsi olisi teillä 3vko putkeen...Saititte lomailla pojan kanssa. Meillä menee näin joka toinen vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, mitä ja mitä?! Missä sanotaan, että loma pitää pitää viikolla 8. Jääkö minulla nyt kyseinen loma kokonaan pitämättä, kun en ole sitä vielä tänä vuonna pitänyt.

Vierailija
4/4 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 12:32"]

Mitä, mitä ja mitä?! Missä sanotaan, että loma pitää pitää viikolla 8. Jääkö minulla nyt kyseinen loma kokonaan pitämättä, kun en ole sitä vielä tänä vuonna pitänyt.

[/quote]

Oletko koululainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan