Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä FB-tuttua vaivaa?? :D

Vierailija
06.03.2013 |

Tämä nainen lisää päivityksiä/kuvia/linkkejä jatkuvalla syötöllä ja tykkää itse niistä kaikista.Muutama päivä sitten hän päivitti kansikuvansa,tykkäsi siitä itse,kommentoi kuvaan "mun tärkeimmät <3 " ja tykkäsi vielä tästä omasta kommentistaan!

Sama biisilinkkien kanssa,tykkää itse jokaisesta.Olen piilottanut hänet koska ärsyttää kun etusivu on aina täynnä jotain aforismeja tai uusia webbikuvia hänen naamasta.

Olen naureskellen ihmetellyt että johtuukohan epävarmuudesta vai mistä...Näyttää hauskalta kun kaikista omista jutuista "tykätään" .Jotenkin jakomielitautisen näköistä kun tykkää vielä omista kommenteistakin :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kuvat ja viestit on niin hyviä!

Vierailija
2/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla ihan se terävin veitsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin pienet ongelmat, jos jaksat jonkun tutun FB-puuhailuista vinkua vielä sen piilottamisen jälkeen. Kai nyt ihminen saa tykkäillä mistä tykkää. Jos omat kuvat ja kommentit on jonkun omasta mielestä kivoja niin antaa olla. Mitä se sun persvakoa kutittaa? 

Vierailija
4/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha :D

Vierailija
5/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kutita,naurattaa kovin!

Vierailija
6/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lisään kuvan tai linkin niin tottakai se on minun mielestä hyvä tai hauska.pitääkö sitä vielä itse tykätä

Vierailija
7/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just aattelin mun fb-kamusta, että voisi lisätä adhd-luokitukseen kriteeriksi: "Ei välitä pätkääkään mitä kirjoittaa faceen. Suoltaa sairautensa ja perheensä sairaudet ajattelematta 200 henkilön tietoon"

Vierailija
8/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa,ei ole hyvä kirjoittaa ihan kaikkea sinne.Varsinkaan lapsista.

Vierailija
9/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 19:18"]

Mä just aattelin mun fb-kamusta, että voisi lisätä adhd-luokitukseen kriteeriksi: "Ei välitä pätkääkään mitä kirjoittaa faceen. Suoltaa sairautensa ja perheensä sairaudet ajattelematta 200 henkilön tietoon"

Sama homma,pitääkö sitä kuuluttaa 300 kaverille että on joutunut suljetulle "lepäämään".Miettisi kaksi kertaa ennen kuin kirjoittaa sinne KAIKEN!

Vierailija
10/10 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoh :D