Millainen aikuinen mainitsee jatkuvasti isot rintansa?
Moi!
Tuttavani on lihava ja hänen rintansa ovatkin valtavat. Jostain syystä hän tuo jatkuvasti ilmi nämä rintansa tai nänninsä. Myös facebookissa :).
Miksi hän toimii näin? Minä en ymmärrä :D
Kommentit (14)
Ap jatkaa...
Eikö kukaan osaa sanoa tähän mitään ;)?
Haluaisin ihan totta ymmärtää häntä, mutta en ymmärrä miksi toimii näin?
Varmaan on oikeasti vähän herkkä paikka hänelle se lihavuus, ja ajattelee sitten, että ne rinnat ovat ainoa asia hänessä, joka on (miehistä) mielenkiintoista ja tekee hänestä haluttavan. Itsetunnon boostausta siis. Ehkä tullut itse sokeaksi tuolle tissien esiintuomiselleen, ja muista se on jo noloa. :/ Kommentoivatko hänen miespuoliset kaverinsa ahkerasti hänen kuviaan/tissikommenttejaan?
Tai sitten ne rinnatkin ovat arka paikka ja hän on saanut esim. nuorena kuulla niistä, ja on sitten ottanut itselleen "hyökkäys on paras puolustus" -taktiikan. Tuo siis itse rintansa esille, ennen kuin kukaan muu sen tkee.
AP, mitä hän sanoi kun kysyit sitä häneltä?
Miten konkreettisesti tuodaan nännit ilmi?
Ällöttävää! Poistaisin kavereista.
Minäkin veikkaan että ne rinnat ovat jonkin sortin issue hänelle, ja siksi tuo ne itse esille että ikäänkuin tiedostaa "ongelman" (no, miesten mielestä ongelmaa ei varmaankaan ole...) ja ei muuta esitäkään. Minulla on myös tällainen kaveri. Ja myös toisella kaverillani on todella isot rinnat, mutta hän sen sijaan ei ikinä mainitse niitä ja pukeutuu myös niin että yrittää peittää mahd hyvin. Onhan se ehkä kuitenkin ulkonäöllinen riesa, jos ne ovat jätti-isot.
Hei, oiskohan meillä sama tuttu? :D
Höpsis se mikään ongelma tuollaisille naikkosille ole, hakevat vain miesten huomiota tisseillään niistä puhumalla ja esittelemällä. Harva mun tuntema lihava isotissinen kuitenkaan nännejään esittelee - vielä. :)
Se on samaa sarjaa niiden isolla munallaan kehuskelevien miesten kanssa. Täytyy reppanoiden jollakin päteä kun taidot ei muuhun riitä.
Joo, jonkun verran miehet kommaa hänen nänni-kommenttejaan. Viimeisin oli, että hänen nänninsä tuntevat sään vaihtelut. Ihan hirveän noloa, mielestäni.
Tämä on siis lapsuuden aikainen tuttava, joten en ole kysynyt häneltä asiasta. Joka välissä hän tuo asian kuitenkin fb:ssä esiin. Mm. että harva ja valittu on saanut hänen rintoihinsa koskea...
Mutta joo, koitan yrittää ymmärtää.
ap
Ap jatkaa...
Eikö kukaan osaa sanoa tähän mitään ;)?
Haluaisin ihan totta ymmärtää häntä, mutta en ymmärrä miksi toimii näin?