Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti kun näki minut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä (minulla on akne)

Vierailija
07.03.2019 |

Mies jäi ensimmäistä kertaa yökylään ja aamulla näki minut ensimmäistä kertaa kunnolla päivänvalossa ilman meikkiä, nyt tulin jätetyksi ja mies vieläpä syytti minua catfishiksi kun en kertonut että olen oikeasti tällainen aknenaama meikin alla.

Tuli kyllä paha fiilis, olenko sitten catfish ja oliko mies oikeutettu syyttämään minua siksi ja jättämään tämän takia? Oliko tämä minun vika oikeasti kun en näyttänyt todellista ihoani heti? Mitenkähän tässä uskaltaa enää jatkossa paljastaa itseään ilman meikkiä? Kyllä taas meni kaikki usko miehiin.

Itkettää :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen roaccutan-kuuria.

Tämä akneen on olemassa hoitoja. Hae lääkäriltä resepti. Apteekista löytyy myös itsehoito puhdistus ja kosteutussarjoja akneiholle.

Vierailija
22/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ehdottanut että seuraavalla panokerralla voi tuoda haluamansa naamarin.

Niin, itselleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, jätti? Seurustelitteko ennen kuin edes yövyitte yhdessä? Mielestäni deittien kohdalla ei voi puhua jättämisestä, korkeintaan perääntymisestä-

Vierailija
24/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei voitko vinkata mullekin meikkituotteet joilla saa pidettyä aknen salaisuutena

Kiitos.

Vierailija
25/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa naisten keskinäistä tsemppausta. Miehiltä kyllä vaaditaan vaikka ja mitä, mutta kaikki naiset ovat aina vain pelkästään ihania sellaisenaan <3

Vierailija
26/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se oli varmaan alle 20-vuotias "mies"?

Mies oli vähä alle 30v

ap.

Vierailija
27/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisen reaktion pelossa olen itse valitellut naamani kuntoa miehelle tarkoituksella, että varmasti tietää mitä "saa". Mieluummin otan sen "ei kiitos" ennemmin kuin myöhemmin kun edetään kauhean pitkälle.

Vierailija
28/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut pitkään pelko, että näin kävisi, koska itsellänikin on tosi huono iho. Kyllä niitäkin miehiä löytyy, jotka ei välitä. On to the next one!

valtaosa ei välitä. Ihme homo koko mies

mies50v

Vierailija
29/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa naisten keskinäistä tsemppausta. Miehiltä kyllä vaaditaan vaikka ja mitä, mutta kaikki naiset ovat aina vain pelkästään ihania sellaisenaan <3

Mitä pitäisi ajatella siitä, että miesten mielestä nainen ei saa olla sellainen kuin on mutta ei myöskään saa yrittää olla erilainen?

Meikittömiä naisia haukutaan vaikka kuinka ja kehotetaan ottamaan mallia maista joissa laittaudutaan arkeenkin todella paljon. Mutta toisaalta taas EI saisi laittautua koska se on miesten huijaamista. Eli MITÄ naisen pitäisi tämän asian suhteen oikein tehdä? Voisiko joku mies kerrankin vastata?

Vierailija
30/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, parempi että tuo loppui tässä vaiheessa, olisi varmastikin keksinyt sinusta muitakin vikoja, mistä ei pidä. Parempi, että pääsit eroon ja voit etsiä sellaisen tyypin, joka hyväksyy sut sellaisena kuin olet ja kehuu enemmän hyvistä puolista kuin haukkuu heikkouksista.

Vierailija
31/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ääliö! Onneksi pääsit tuollaisesta eroon jo tässä vaiheessa. Kyllä täytyy olla ihmisellä pieni sielu kun tuollaisesta vouhottaa.

Vierailija
32/32 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäisi ajatella siitä, että miesten mielestä nainen ei saa olla sellainen kuin on mutta ei myöskään saa yrittää olla erilainen?

Meikittömiä naisia haukutaan vaikka kuinka ja kehotetaan ottamaan mallia maista joissa laittaudutaan arkeenkin todella paljon. Mutta toisaalta taas EI saisi laittautua koska se on miesten huijaamista. Eli MITÄ naisen pitäisi tämän asian suhteen oikein tehdä? Voisiko joku mies kerrankin vastata?

Naisen pitää olla oma itsensä, eikä yrittää vain miellyttää muita. Ainoa keino löytää se oikea kumppani itselle.

En ikinä laittautunut mitenkään erityisellä tavalla nuorena esim baariin mennessä. Tietty vähän meikkiä yms, mutta halusin näyttää omalta itseltäni. Jos mies kiinnostui, niin oli aidosti kiinnostunut siitä, mitä olin, eikä mistään teatteri-minästä.