Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa kilpailija ei tiennyt, mille valtiolle kuuluu Korfun saari - olisitko sinä tiennyt vastauksen?
Vaihtoehdot olivat Portugali, Norja, Espanja ja Kreikka. Olisitko sinä tiennyt vastauksen??
Kommentit (11)
Oma veikkaus ilman vaihtoehtoja olisi Kreikka, Italia tai Ranska
Jos kärsii peräsuolen laskeumasta, voi olla vaikea keskittyä tietovisailuun.
Eiih minkälaisia tolloja sinne änkeekään kilpailemaan. Kreikkaanhan Korfu kuuluu.
Kaksi kertaa käynytkin siellä, joten tuolla perusteella ja muutenkin tiedän, että se kuuluu Kreikalle.
En kerro. Et tee mitään tällä tiedolla..
Olen useamman kerran käynytkin siellä. Kreikkaahan se on ja mielestäni ihan perus yleistietoa.
Veikkaus olis ollut Kreikka tai Espanja.
Neverhöööörd
Vierailija wrote:
Eiih minkälaisia tolloja sinne änkeekään kilpailemaan. Kreikkaanhan Korfu kuuluu.
Turha nimitellä ketään tolloksi, jos nyt jotain yksittäistä asiaa ei tiedä. Olisi tuo minullekin ollut ihan itsestäänselvyys, mutta en silti kuvittele että tietäisin kaikesta kaiken. Joku muu yleisesti ottaen ihan helppo kysymys olisi voinut mennä minulta ohi, jos aihepiiri vaan olisi sellainen, ettei kosketa minua millään tavalla. Kukaan ei tiedä kaikkea, ja ainahan se on helppoa jos sattuu sellainen kysymys mihin sattuu tietämään vastauksen.
Olen käynyt kauniilla Kuupan vai oliko se Puertto Riikon omistamalla saarella, josta oli lyhyt matka Alpaaniaan.
Ehhh... oisko Kanada?