Mies jätti kun näki minut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä (minulla on akne)
Mies jäi ensimmäistä kertaa yökylään ja aamulla näki minut ensimmäistä kertaa kunnolla päivänvalossa ilman meikkiä, nyt tulin jätetyksi ja mies vieläpä syytti minua catfishiksi kun en kertonut että olen oikeasti tällainen aknenaama meikin alla.
Tuli kyllä paha fiilis, olenko sitten catfish ja oliko mies oikeutettu syyttämään minua siksi ja jättämään tämän takia? Oliko tämä minun vika oikeasti kun en näyttänyt todellista ihoani heti? Mitenkähän tässä uskaltaa enää jatkossa paljastaa itseään ilman meikkiä? Kyllä taas meni kaikki usko miehiin.
Itkettää :(
Kommentit (32)
Siis hetkinen, oliko sun kämppä jotenkin erityisen hämärävaloinen vai miten hänellä muka jäi sun akne illalla hoksaamatta? Taitaa jätkä olla vaan full of s***.
Onko mies tyhmä? Kyllähän aknen näkee, vaikka on meikkiä. Ei ehkä sitä punoitusta näe, mutta kaikki epätasaisuudet näkyvät. Ainakaan itse en saanut akneani koskaan meikattua täydellisesti piiloon.
Et kyllä menettänyt mitään, vaikuttaa pinnalliselta ja typerältä mieheltä.
Ei ole huijaamista ettei kerro tuollaista asiaa. Muistihan mies kertoa sulle itse, että hänellä on pieni muna?
Vierailija kirjoitti:
Siis hetkinen, oliko sun kämppä jotenkin erityisen hämärävaloinen vai miten hänellä muka jäi sun akne illalla hoksaamatta? Taitaa jätkä olla vaan full of s***.
Kynttilänvalossa ilta vietettiin, mies oli jo sängyssä kun menin suihkuun ja tullessani sammutin kynttilän eli pimeässä todellakin oltiin ja hyvä niin koska olin epävarmana. Mutta en odottanut että tämän takia jätetään ja syytetään vieläpä catfishiksi.
Tuolla logiikalla tyyliin kaikki pitäisi kertoa toiselle ennen kuin päädytään viettämään yö yhdessä, koska mistä sitä tietää minkä asian tuollainen typerä pinnallinen ihminen ottaa salailuna.
Mulla on ollut pitkään pelko, että näin kävisi, koska itsellänikin on tosi huono iho. Kyllä niitäkin miehiä löytyy, jotka ei välitä. On to the next one!
Olisit ehdottanut että seuraavalla panokerralla voi tuoda haluamansa naamarin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kertonut ajoissa että olet tuollainen kuppanaama.
Tuo mies olisi voinut ajoissa kertoa, ettei ole kovin fiksu.
Menetit naisia vihaavan kitisevän miesasiamiehen. Eli et menettänyt mitään.
Miehethän toisaalta haukkuvat suomalaisia naisia siitä, että nämä eivät meikkaa. Ja sitten jos nainen meikkaa, tai ylipäänsä pyrkii laittautumaan mahdollisimman kauniiksi, heitä syytetään miesten "huijaamisesta". Eli teki nainen miten päin vain, aina se on tämän porukan mielestä väärin.
Sano että tämän miehen olisi pitänyt kertoa heti että tämä mies on älyttömän tyhmä. Aknen saa hoidettua mutta tyhmyyttä ei. Onneksi pääsit eroon.
Huh mikä "mies". Minä kerroin omista iho-ongelmistani ensimmäisessä suhteessa koska olin todella epävarma ja pelokas siitä miten mies suhtautuisi siihen. Se oli hänelle aivan ok. Toisessa eli nykyisessä suhteessa en edes maininnut asiasta etukäteen, eikä ole koskaan mitään sanomista tullut, kehuja kylläkin. Sun pitää vain löytää oikea tyyppi joka ei ole tuollainen pinnallinen idiootti. Kelpaat kyllä sellaisena kuin olet! <3
Asennoidu niin, että hyvä kun pääsit eroon moisesta k*sipäästä. Ansaitset niin paljon paremman.
Ei ollut sinun syysi etkä tehnyt mitään väärää. Mies on pinnallinen eikä täten oikea sinulle, jolla on ihossa "virheitä". Mullakin on ollut nuorempana paha akne ja nykyäänkin vielä iho välillä huonossa kunnossa ja punainen eikä ole mies jättänyt. Jätä omaan arvoonsa tuollaiset pinnalliset ääliöt. Kyllä sinulle vielä löytyy se joka ei säikähdä näppyjä naamassa! Jos tuomitseminen pelottaa, voithan kertoa seuraavalle että kärsit aknesta ja asia on sinulle arka?