Minkä ikäisen lapsen voi jättää isän hoitoon neljäksi päiväksi?
Kommentit (53)
Isän hoitoon? Ei se isä milään vieras oo, eikä sitä lasta "jätetä hoitoon"
Isäkin on huoltaja eikä mikään vieras.
Jos juo pullosta niin kyllä sitä vastasyntynytkin oman isänsä kanssa pärjää. Se on eri asia raaskiiko jättää.. mä en olis raaskinut. Taisin olla ekan viikonlopun poissa kun ipana oli reilu vuoden vanha
Vastasyntyneen? Jouduin synnytyksestä teholle ja olin nukutettuna päiviä, vauva oli normaali ja oli isän kanssa, jopa kotiutuivat lopulta ennen minua.
Jos on pulloruokinnalla niin eiköhän se lapsi isänsä kanssa pärjää ihan yhtä hyvin kuin äidin.
Mistä ihmeestä tässä on kyse? Ovatko vanhemmat siis yhdessä ollenkaan? Miksi tämmöistä kysytään?
18v. Voivat mennä illaksi baariin yhdessä.
Avaa vähän ap, täällä ei ymmärretä sun kysymystä.
Minä en ole halunnut olla kovin pienestä montaa yötä erossa, vaikka isä tietenkin osaa hoitaa. Lapset on tainneet olla vuoden kun olen ollut yön poissa ja pari vuotta kun olen ollut 3 yötä poissa.
Lapsi on nyt 8kk, imetän. Mulla olisi to-su matka tiedossa kun lapsi on 10kk. Arvon tässä lähteäkö vai ei. Olen tähän asti ollut lapsesta erossa korkeintaan 2-3h, josta osan aikaa lapsi nukkunut.
Ei se isä kai sitä elottomaksi saa, mutta kestääkö 10kk vanha noin pitkän ajan erossa äidistä?
Ap
Sitten kun syö ja juo muutakin kuin rintaa
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on nyt 8kk, imetän. Mulla olisi to-su matka tiedossa kun lapsi on 10kk. Arvon tässä lähteäkö vai ei. Olen tähän asti ollut lapsesta erossa korkeintaan 2-3h, josta osan aikaa lapsi nukkunut.
Ei se isä kai sitä elottomaksi saa, mutta kestääkö 10kk vanha noin pitkän ajan erossa äidistä?Ap
Olen aina luullut, että tarinat äideistä, jotka luulevat olevansa korvaamattomia, ovat keksittyjä, mutta ei onko niitä sittenkin oikeasti olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei se isä kai sitä elottomaksi saa, mutta kestääkö 10kk vanha noin pitkän ajan erossa äidistä?Ap
Tottakai kestää. Kun meillä lapset oli vauvoja, miehellä oli työmatkoja, ja ihan hyvin lapset kestivät. Isä on lapsen oma vanhempi, ja voi tehdä heille oikein hyvää bondautua keskenään.
Syö päivän kaikki ateriat (aamu ja iltapuurot, välipalan, lounaan ja päivällisen) Lihat ja kasvikset menee. Vettä juo aterioilla. Minulta huolii pullon, mieheltä ei. Tarkoitus nyt alkaa opettamaan juomista lasista/nokkamuksita tai pillipullosta. Paljastamisessa on rintamaitoa kolmisen litraa 100ml pussukoissa.
*paljastin =pakastin :)
Ehkä rohkenen lähteä..olin varma että täällä kaikki kunnolliset äidit kirjoittaa että minä jätin Vertti-Irmeli ekaa kertaa hoitoon kun oli 5v.
Tekee mieli lähteä kyllä reissuun, silti epäröin. Vauva on kauheasti mun perään, isä ei juurikaan kelpaa sille..
Ap
Itsellä oma 5kk ikäinen ei pärjää isän kanssa 2 tuntia pidempään ja päinvastoin.
Jotain pielessä? Vauva valittaa ja itkee vaikka isä kuinka yrittäisi? :(
Lopulta annoin periksi että en mene mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
*paljastin =pakastin :)
Ehkä rohkenen lähteä..olin varma että täällä kaikki kunnolliset äidit kirjoittaa että minä jätin Vertti-Irmeli ekaa kertaa hoitoon kun oli 5v.
Tekee mieli lähteä kyllä reissuun, silti epäröin. Vauva on kauheasti mun perään, isä ei juurikaan kelpaa sille..
Ap
En tiedä olenko kunnollinen äiti, mutta kyllähän noilla spekseillä neljä päivää tulee olemaan vauvalle pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oma 5kk ikäinen ei pärjää isän kanssa 2 tuntia pidempään ja päinvastoin.
Jotain pielessä? Vauva valittaa ja itkee vaikka isä kuinka yrittäisi? :(
Lopulta annoin periksi että en mene mihinkään.
Ei ole mitään pielessä, normaali 5 kk ikäinen, joka on muodostanut hyvän kiintymyssuhteen ja haluaa ensisijaisen hoitajansa.
Että mitenkä?