G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?
Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.
Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.
Kommentit (1403)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:44"]Pari kesää taaksepäin odottelin myöhäisenä arki-iltana bussia Helsingin keskustassa. Yhtäkkiä minulle tuntematon mies laittaa puhelimensa korvalleni ja kysyy italiaksi "mikä tämä ääni on?". Vastasin miehelle (italiaksi), että puhelin hälyttää varattua, ja kannattaa varmaan soittaa hetken päästä uudelleen. En enää muista mitä mies tähän vastasi, mutta hän poistui paikalta, aivan kuin olisi täysin normaalia, että satunnainen kulkija Suomessa kommunikoi hänen äidinkielellään.
Kun olin päässyt bussin kyytiin, mies tuli koputtelemaan ikkunaan, en tiedä mitä olisi halunnut, itseäni kiinnosti siinä kohtaa lähinnä nukkumaan pääseminen.
[/quote]
mulla sama, tosin itse italiassa törmäsin vahingossa naiseen ja automaattisesti huudahdin "anteeks!" ja nainen vastaa "ei mitää" :D
Menin pummilla nuorena ratikassa Italiassa, tuli tarkastaja ja ajattelin pääseväni pälkähästä sönköttämällä suomea. En päässyt, tarkastaja puhui suomea (nykyään matkansa kunniallisesti maksava).
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 14:13"]
Miusta oli tosi koomista joskus vuosia sitten, ku tuli vastaan tosi pieni, hentonen, harmaa hapsinen mummeli taluttaen yli isoa, jotenki vielä hirmu ylväästi kulkevaa rotikkaa. Ja vähän matkan päässä vastaan tuli iso, podattu, tatuoitu sellanen valtava portsari tyyppi pienen pienen valkosen pörrösen "puudelin" kanssa. Repesin ihan totaalisesti.Olikoha niillä koirat vaihtunu...
[/quote]
Mulle sattunut melkein samanlainen tapaus. Ensin vastaan tuli hoikka pieni nainen jättisuuren koiran kanssa. Hetken perästä iso pumpattu korsto pikkuruisen koiran kanssa. :D
Olin vuosia sitten vakavasti masentunut. Kävin useamman kerran psykiatrisen sairaanhoitajan luona, joka oli itsekin aika outo tapaus. Kommentoi muun muassa, että olen jäänyt junasta, minulle kirjoitettu määrä unilääkkeitä ei riitä itsariin ja ihmetteli, olenko invalidi, kun en jaksanut palata työhöni siinä aikataulussa, kun hän olisi halunnut. Epäili, että en ole oikeasti masentunut, koska en ollut kadottanut huumorintajuani ja lopulta kun kyllästyi minuun, totesi, että meillä kaikilla on vaikeaa, hänelläkin särkee jalkaa. Lopetin käynnit, koska minusta tuntui, että masennun vain pahemmin ja onneksi sain apua muualta.
Olin hierojakoulussa. Hieroja oli nuori mies. Se halus jostain syystä että nostan käsivarren ylös kun olin
makuulla.
En osannut laskea käsivartta alas vaan jäin katatoniseen tilaan.
Poika sitten auttoi.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:54"]Näistä jutuista tutut tunnistaa, mutta kerronpa kuitenkin. :D
Olin tutustunut yökerhossa Intialaiseen söpöön mieheen. Hän pyysi minua treffeille. Suostuin ja vietimme mukavan illan hienossa ravintolassa.
No kun ilta kääntyi yöksi hän pyysi hotelliinsa drinkeille. Lähdin ja kuvittelin, että ehkä pussailemme tai jotain pientä säpinää. Hän vaikutti todella kohteliaalta ja oli hyvässä työssä.Insinööri ja työkomennuksella Suomessa. No hotelli huoneessa avasi tv:n ja musiikkikanavalta tuli AC/DC:n biisi.
Siitähän se riemu ratkesi.... kundi heitti kaikki housut pois ja ryntäsi sängylle selälleen. Alkoi vaatia että runkkaan häntä musiikin tahdissa. Se oli kuulemma hänen elinikäinen haaveensa, että nainen runkkaa ja hän voi katsoa AC/DC musiikkivideoita. :D
Jotenkin outoa ensimmäisillä treffeillä.
[/quote]
No, suostuitko? :D
[/quote]No nolottaa tunnustaa että hoidin homman. Ei sillä että se olisi ollut musta hauskaa vaan kun yritin liueta pois paikalta kundi sanoi etten pääse hotellista pois ilman avainkorttia.Hissi toimi avainkortilla. Ja ei kuulemma päästä mua pois ennenkuin suostun.
Taisi olla joku helkatin AC/DC ilta MTV:llä. Niitä biisejä tuli lisää.
Toista kertaa ei lähdetty treffeille. Ymmärrätte varmaan miksi!
[/quote]oho onpa ala peukkuja paljon. Minä vai tilanneko ne saavat noin paljon negaa?
Ei varmaan oudoin tilanne, mutta muistui mieleen noista ylempänä olevista koirajutuista, että näin pari vuotta sitten liikennevaloissa mustan maijan. Poliisien keskellä tönötti terhakan näköisenä Jack Russelin terrieri. Repesin totaalisesti tälle "poliisikoiralle" ja poliisejakin alkoi naurattaa, kun näkivät ilmeeni.
Jouduin keskenmenon jälkeen vielä kaavintaan. Vauva oli ollut hyvin toivottu. Kaavinnan jälkeen otti päähän niin rankasti että pummasin tupakan ja odottelin sairaalan edessä kyytiä sauhutellen taas. Ohitseni käveli vanhempi nainen ja hymyili minulle, n. parin metrin jälkeen nainen kääntyi takaisin ja kertoi haluavansa sanoa minulle jotain että "näen valoa ympärilläsi, kaikki menee hyvin ja saat vielä sen". Hölmistyneenä sanoin vaan kiitos ja ajattelin että ihme hörhö. Naisen sanoista tuli kuitenkin ihmeen rauhallinen olo, n. kuuden viikon kuluttua olin raskaana :)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 15:15"]
Vatsantoimitus tehdään potilaille joilla ei uloste tule spontaanisti.
Mitähän keikkaa olet tehnyt, jos et tuollaista asiaa ymmärrä...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 13:42"]
Olen tehnyt paljon keikkaa eri vuodeosastoille ja vanhainkoteihin. En ole törmännyt "vatsantoimitus päiviin". Kuulostaa hirveältä. Sanotaanko potilaille että ei tänään vielä kakata kun vatsantoimituspäivä on 3päivän päästä?
[/quote]
[/quote]
Mäkin ihmettelin :D T. Myös mummoja työkseen nostellut ja pessyt.
Olin maalla. Yksi perunanenäinen vanhempi mies meni autolla ohi ja kysyi haastattelua eli gallupia.
Ei käynyt.
No sitten kerran kävi niin että ulko-oveen koputettiin.
Olin olohuoneessa ja välissä oli eteinen.
Avasin olohuoneen oven ja kun näin ketä se oli,
pelästyin niin että vedin vauhdilla oven kiinni.
Perunanenä lähti.
Kokemukseni mukaan erikoislääkärit, erityisesti silmälääkärit, ovat velmua sakkia. Olen jo vuosien ajan käynyt kokeneella, myös leikkauksia tekevällä lääkärillä, joka on huumormiehiä. On kommentoinut, että minulla on silmissä miehekkäät lukemat ja lahjakkuutta allergia-alalle. Kuulemma lentäjäksi en pääse mutta rekkaa voin ajaa ;) Näkökenttätutkimuksen jälkeen totesi, että kaapelit eivät ole katki ja pamautti nyrkillä hartioihin, että täältä se syy löytyy. Lopuksi kirjoitti laskun ja sanoi, että tästä kahdeksankympin pikavoitto ja uudet treffit taas kahden vuoden päästä!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 00:18"]
Joskus lapsena myöhänä syksyisenä iltana kuulin, kun kotimme ovikello soi. Luulin, että äiti on tulossa töistä ja pompin innoissani avaamaan oven. Säikähdin kamalasti, kun oven takana olikin kaksimetrinen korsto ja paniikissa pinkaisin karkuun. Isä meni ovelle ja kuuntelin olohuoneessa, kun tämä kovassa humalassa oleva mies kertoi, että hänellä on muovipussissa jänis ja hän haluaa antaa sen talon väelle syystä jota en juuri nyt muista. Isällä meni pitkään vakuutellessa, ettei me tosiaankaan tarvita jäniksenraatoa meille.
Kamalan absurdi tilanne kun miettii. Silloin pikkutyttönä pelkäsin ihan hulluna.
[/quote]
Repesin tälle ihan totaallisesti :D:D :D :D
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 13:42"]Olen tehnyt paljon keikkaa eri vuodeosastoille ja vanhainkoteihin. En ole törmännyt "vatsantoimitus päiviin". Kuulostaa hirveältä. Sanotaanko potilaille että ei tänään vielä kakata kun vatsantoimituspäivä on 3päivän päästä?
Kyllä niitä on ollut käytössä, lähinnä liikuntakyvyttömillä vanhuksilla. Edellisenä iltana laxoberonit ja seuraavana aamuna klyx rektaaliputken kanssa suoleen ,siihen vielä microlax ja sitten odotellaan ja korjataan ulosteet vaipasta.
Vielä kysyttävää?
Tämä ulosterumba
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 22:11"]Kerran töistä tullessani rinnalleni käveli siististi pukeutunut keski-ikäinen mies, joka totesi minulle: "haiset aivan paskalta" (olen siistissä sisätyössä). Hämmenyneenä kehotin häntä kävelemään kauempana. Hän jatkoi: "mene itse kauemmas, persereikä". Seisahduin paikalleni miehen jatkaessa matkaa. Sitten kiukku voitti, ja ohitin miehen sanoen: "Äitis oli persereikä!". Terkkuja tutuille!
Nimim. Niin metsä vastaa...
[/quote]
Totaalireps:D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 04:31"]Muutama vuosi sitten olin baarissa Helsingissä ja joku nainen tuli halaamaan minua ja juttelemaan kanssani. Hän oli kuin olisimme olleet parhaimmat ystävykset, tiesi nimeni ja kyseli opiskeluistani ym asioistani todella hyvin. En muista nähneeni naista aikaisemmin ja vielä tänäkään päivänä en tiedä kuka hän oli. En kehdannut kysyä koska hän todella näytti tuntevan minut hyvin.[/quote]
:D Tästä tuli mieleen kun joskus kotikaupungissani minua vastaan käveli nuori suunnilleen ikäiseni nainen, ja meillä molemmilla oikein silmät levisi tyyliin "OOOOH, MOI!!!!!!!!", ikään kuin olisimme hyviäkin tuttuja jotka eivät ole aikoihin tavanneet. Huusimmekin siis molemmat yllättyneinä moit toisillemme, sitten yhtään pysähtymättä kuitenkin kävelimme toistemme ohi ja mietin, että kukas toi nyt olikaan :D Naama oli kyllä tuttu, mutta ei hajuakaan mistä :D
Jotenkin nauratti ja hämmensi jälkikäteen se yhteinen ja täysin samanaikainen suuri yllättyminen ja "haltioituminen" toisen näkemisestä ja sitten todennäköisesti kumpikaan ei edes muistanut kuka se toinen on... Yleensä tuollaisia noin etäisesti tutun näköisiä kuitenkin moikataan enemmän siihen malliin, että vähän pälyillään että tunnetaankos me ja tapaillaan varovasti jotain tervehdyksen tapaista.
[/quote]
Nauran tätä hillittömästi :D
Tästä on jo parikymmentä vuotta ja itse seurasin vierestä. Silloin gynekologit päivystivät kotoa käsin ja tulivat kutsuttuina. Tällä kertaa gynekologi tuli ilmiselvästi kesken juhlien kiireellä kutsuttuna, hiukset oli laitettu, juhlamekko päällä ja korkokengät jalassa. Imukuppiulosauttoon siinä päädyttiin mutta toimenpiteen ajan gynekologi on siinä alusvaatteillaan (sentään aluspaita ja -hame päällä) ja korkokengät oli vaihtanut mustiin kumisaappaisiin. Pukeutumistilana toimi se sama synnytyssali ja kaikki seurasivat tätä hieman hölmistyneinä, lääkäriä se ei kuitenkaan tippaakaan näyttänyt nolostuttavan.
Olin ravintolassa 80-luvulla ja join drinkkiä. Jostain syystä muistan että se oli punainen. Odotin kaveriani vessasta ja vietimme ihan leppoisaa tyttöjen iltaa. Yks kaks viereeni pelmahtaa sen ajan suurin ja oudoin teatteriohjaaja, joka alkaa tuijottaa mua tiiviisti. Olen tästä aika kiusaantunut ja odotan kuumeisesti, että kaverini palaisi ja voisin häipyä. Juon drinkkiäni, kun mies lähestyy ja sanoo musiikin yli: oletko valmis? En tiedä puhuuko hän minulle, tuijotan tiukasti eteenpäin, mutta mies astuu lähemmäs ja kysyy saman asian uudestaan. Pudistelen päätäni ja nauran hermostuneesti, kun hän yhtäkkiä on korvani juuressa ja kuiskaa: olet sää valmis mun sänkyyn! Hätkähdän ja pudistan kiivaasti päätäni ja yritän astua kauemmas tästä sekopäästä ja pam, törmään täysillä ohjaajan tunnettuun siihenaikaiseen salarakkaaseen, juomani päätyy hänen rinnuksilleen ja huuto alkaa. Nainen alkaa kirkua, horjuu ilmeisesti reippaassa kännissä ja karjuu että 'oletko *****:n uusin hu0ra' ja yrittää läimäyttää mua naamalle. Ei ei en en, toistelen kun mies nauraa mielipuolisesti ja sanoo, 'on hän, on on, hän on Kristiina.' Se ei todellakaan ole nimeni! Nainen huutaa 'Kristiina!' Ja alkaa mätkiä minua uudestaan ja sekös ohjaajaa naurattaa niin hemmetisti kun yritän vältellä iskuja ja etsiä pakoreittiä. Vilkuilen vessaa kohti, kaveriani ei näy, mutta ajattelen että mun on nyt heti päästävä hiiteen näiden sekopäiden luota. Yritän lähteä mutta nainen huutaa portsaria nimeltä ja kohta iso körmy tulee viereemme, en kuule mitä nainen hänelle selittää, sillä joku on juuri laittanut jukeboxiin biisin jonka alle sanat jäävät. Portsari kuitenkin tarttuu käsivarteeni ja kysyy että miksi aiheutan kohtausta. Pudistelen päätäni ja yritän kaikin tavoin saada selväksi ettei mulla ole mitään tekemistä niiden ihmisten kanssa mutta selitykseni menee kuuroille korville. Portsari vie mut kädestä taluttamalla ulos ja sanoo että mun on saatava vähän raikasta ilmaa. Jään ilomielen pihalle, mutta juuri kun olen saanut itseäni vähän kasaan ja tupakan sytytettyä, ohjaaja syöksyy pihalle ja huutaa että lähdetään Pariisiin rakas! - hän huutaa ilmeisesti minulle. Nainen säntää hänen kannoillaan ja myös meteliä seurannut ja mua etsimään lähtenyt ystäväni tuijottaa silmät auki revähtäneinä kun teeveestä tutut ihmiset rynnistävät minua kohti. Viittoilen käsilläni ja yritän saada ystäväni tajuamaan että nyt on hätä mutta hän vain seisoo ja tuijottaa suu auki, silmät teevateina. Käännyn ja pinkaisen karkuun ja yritän juosta 10 sentin koroilla asfalttista alamäkeä. Kuulen kuinka ohjaaja ottaa naisen kiinni ja sanoo tälle että 'ei ei hassu, hassu, se oli improvisaatiota!' ja nainen alkaa huutaa jotain mistä ei ota erkkikään selvää kun minä painelen monta sataa metriä vaikka hullu pariskunta on jo aikaa sitten pysähtynyt. Huhheijaa! Sanovat että on hullujen onni että on olemassa teatteri!
Olin kerran jossain luontokeskuksessa yläkoulun kanssa, ja käväisin paikan veskeillä. Kopissa oli kolme vessaa vieretysten, mutta tultuani ulos sieltä, löysin oven takaa käytävältä vanhan mummon kasseineen jonottamasta. "Se vessakoppi on varattu", mummo lausui, "mutta mä odotan!" hän julisti juhlallisena.
Kesti hetken, kun sulattelin vuoden uutista, mutta käveltyäni pois, repesin hillittömästi nauramaan.
Varmasti omituisimmat tilanteet liittyvät aina eksmiehiini. Yksi karuimmista oli, kun mies totesi ettei hänellä ollut varaa hankkia kuusi vuotiaalle lapselleen hoitajaa siksi aikaa kun hän lähtee baariin, mutta kuitenkin hän surutta tarjoili minullekin juomia varmaan satasen edestä. Yöllä kun menimme änkyräkännissä hänen kämpilleen, minulle tuli järkytyksenä kun tajusin että hänen nuorin lapsensa oli tosiaan koko yön ollut ypösen yksin ja odottanut isiä kotiin! Lapsi löytyi pupu kädestä nukkumasta keittiön pöydän äärestä, siihen nukahtanut istualtaan. Seisoin eteisessä tyrmistyneenä, kun Vuoden Isä meni leperrellen lapsensa luokse, nosti syliinsä ja lässytti "Isin rakas.. isin kulta.. voi että olet suloinen lässyn lässyn läpäläpälä blabla <3" Mikähän tilanteessa mahtoi olla niin sairaan vinoa?
Toinen eksäni oli ollut jo koko illan baarissa kaverini poikaystävän kanssa tanssittamassa paikallista juoppoa ämmää, jolla oli ikääkin jo varmaan 50 vuotta, kun me 17-vuotiaat tytöt kyllästyimme istumaan naapurin saunakamarissa ja odottamaan herroja kotiin. Päätimme lähteä aikamme kuluksi paikalliselle grillille, koska siellä oli kaksi ikäistämme luokkakaveripoikaa liikkeellä tyttöystävineen. Tietty kaverini tai joku oli mennyt kertomaan villeistä aamuyön suunnitelmistamme miehelleni tekstarilla, ja maininnut että siellä odotti "Martti" ja "Masa" nimiset kaverit mopoineen. Jos miehellä kesti ja kesti baarista tuleminen, niin nyt kului tasan kaksi minuuttia kun hän löysi meidät matkalta ja hän poimi minut väkivalloin mukaansa ja alkoi rähistä mustasukkaisena, miltä minusta tuntuisi jos hän lähtisi katsomaan muijien perseitä samalle paikalle. Tiesin, mitä hän oli hetkeä aiemmin ollut tekemässä, joten olin aika yllättynyt tuosta häikäilemättömyydestä.
Näin ala-asteella unta, jossa menin silloisen parhaan kaverini luokse yöllä leikkimään. Aamuyöstä hänen isänsä tuli lippis päässä ulkotamineet päällä sanomaan, että menkääs tytöt nyt nukkumaan, että ehditte aamulla kouluun. Heräsin omasta sängystäni ja mietin tosissani, mikä oli totta ja mikä ei, mutta kertoessani koulussa unesta, en ehtinyt edes puoliväliin kun kaveri lisäsi "Joo, ja sitten meidän isä tuli.." Olimme nähneet tismalleen samanlaista unta.
Tapailin autokouluopettajaani vuosia sitten, ja suhde kuivui auttamatta kasaan ennen kuin alkoikaan. Miehellä oli paha ongelma alkon kanssa, eikä hän muutenkaan ollut päästään aivan reilassa. Jos joku on nähnyt elokuvan Fargo, ja muistaa kohtauksen, jossa se raskaana oleva naispoliisi lähtee tapaamaan kahden kesken entistä koulukaveriaan mikä yrittää epätoivoisesti vongata, niin tietää miten tämä kyseinen autokouluherra käyttäytyi aina kun tapasimme tuon kuolleena syntyneen suhteemme jälkeen. Viimeisin kerta oli muutama kuukausi sitten, kun tapasimme samassa rakennuksessa olevassa baarissa, jossa autokoulun tallitilat olivat yläkerrassa. Menin baarista sinne hotellikäytävälle puhumaan puhelimeen, kun mies seurasikin minua huomaamattani. Havahduin yhtäkkiä siihen, kun joku tuli imemään puhelinta pitävän käteni etusormea! Koska olin itsekin aivan päissäni, menin tahallani leikkiin mukaan ja annoin miehen johdatella minut yläkertaan. Menimme hissillä autokoulun tiloihin, ja aivan pokerina mies avasi autokoulun auton ovet lukosta ja yritti houkutella minua sinne takapenkille - ja miksiköhän. Melkein repesin ääneen nauramaan, mutta kun mies huomasi, etten taida olla niin helposti johdateltavissa hommiin, hän alkoi istua tuolilla ja murjottaa. Sen jälkeen hän alkoi fargomaisesti keräämään sääliä ja halasi minua melkein väkivaltaisesti. "Äitini kuoli kun olin.. isänikin kuoli.. minusta tuntui kun olin veljeni ja heidän kanssaan liikkeellä, etten kuulunut siihen porukkaan.." Muistui mieleen kyseinen leffa, enkä ollut uskoa, että tällaisia tyyppejä on oikeasti olemassa. Kyselin herralta tyttöystävätilannetta ynnä muuta ihan vain nähdäkseni, myöntääkö mies kyseisen naisen olemassaoloa, sillä hän ei tainnut tietää että tiesin. Vaikka hän itse onkin piilottanut parisuhdestatuksensa, niin silti ei vaadita ihmeempiä Facebookin käyttötaitoja selvittääkseen tuollaiset pikkujutut. Mies kielsi jyrkästi naisen olemassaolon. Jännintä vain, että tuo nainen taisi olla jo silloin raskaana ja todennäköisesti kotona odottamassa miestään kotiin. Tilanne oli oikeasti todella omituinen kaikin puolin, enkä ollut yhtään sen parempi, silläpoikaystäväni istui alhaalla odottamassa minua.
Joku kuitenkin haluaa tietää tarinalle jatkoa, joten palasin takaisin alas poikaystäväni luo, ja selvitin hänelle missä olin ollut menossa parinkymmenen minuutin ajan. Hän onneksi pienen keskustelun jälkeen ymmärsi tilanteen, mutta autokoulunopettaja ei, sillä mies käveli loppuillan edelleen perässäni yhtä sinnikkäästi kuin aina tai siis olisi, jollemme olisi vaihtaneet kuppilaa. Minusta tilanne oli vähintäänkin omituinen, sillä se äijä taatusti näki että nuoleskelin kundikaverini kanssa, ennen kuin lähti työntämään minua yläkertaan ja muutenkin... Härskiä ja suoraviivaista mutkia oikovaa toimintaa, vaikka siihen mukaan menemisestä en ole itsekään kovin varma. Alkuun kun tilanteen piti olla hauska kännissä saatu höyrähdys, mutta siitä tulikin tragikoomista.
Inhoan sitä sikaa niin paljon, että minua ei haittaa vaikka joku tunnistaisikin tästä, ja olen valmis seisomaan sanojeni takana.
Olimme vanhempiemme mukana kesällä baarin terassilla leikkimässä, kun yhtäkkiä kaksi ikäistämme lasta tulivat sinne keskenään ilman aikuisia. He alkoivat toimittaa meille lapsille, miten he olivat aivan keskenään kotona. Kuulemma vanhemmat olivat lähteneet ulkomaille, eikä heillä ollut ketään, ja lisäksi talonmies on laittanut vielä ovet lukkoon etteivät he pääse sisälle. Me olimme sisaremme kanssa aivan huolissamme miten lapset mahtavat pärjätä, mutta vierestä kuunnellut äitimme ei ottanut juttuun hirveästi kantaa. Kun asiaansa toimittaneet lapset lähtivät baarista, baariminna ja äitini repesivät nauramaan. Selvisi, että baariminna tiesi ettei se juttu ollut aivan totta ja äitikin oli huomannut lasten satuilevan, vaikka meille pienemmille nyyhkytaina meni täysin läpi. #233
Seisoin kadulla odottamassa liikennevalojen vaihtumista vihreiksi jalankulkijoille. Viereeni käveli hienostunut 60v mummeli hymyillen iloisesti minulle, noh vastasin hymyyn ja tämän jälkeen mummo tarttui mua kädestä ja alkoi heiluttaa sitä ja kyseli mihin olen menossa ja piipahtaisimmeko yhdessä kaupassa. Kieltäydyin, myöhemmin näin monta monta kertaa saman rouva ankkahumalassa kuppiloissa..eli taisi olla alkoon menevä :D