Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
141/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 12:39"]

Tämä ei tapahtunut suoraan minulle, mutta olin olennaisena osana.

Veljeni oli menossa naimisiin ja hänen kaverinsa järkkäsivät hänelle polttarit. Kuten arvata saattaa, illan myöhäisillä tunneilla tie vei strippibaariin. Yksi kavereista päivitti pitkin päivää Facebookiin polttaripäivän kulkua.

Seuraavana aamuna veljeni (jonka kanssa olen hyvin läheinen) soitti minulle. Kyseli kuulumiset normaaliin tapaan, mutta oli hyvin tarkka sanoissaan ja selkeästi vaivaantunut ja jotakin hampaankolossa. Kysyin, että mikä on, sano suoraan. Veljeni sitten sanoi itkuisena, että olisi kohtuullista kertoa tällaisesta asiasta VARSINKIN, kun tietää, että omalla veljellä on polttarit tulossa. Olin aivan ulapalla ja kysyin taas, että MIKÄ ON, mitä olen tehnyt.

No tilanteen koomisuus tuli ilmi kun veljeni sai kakelleltua ulos asiansa. Siellä strippibaarissa mihin olivat porukalla päätyneet oli ilmielävä kaksoisolentoni "hommissa", ja koko porukka oli luullut häntä minuksi. Jäi strippibaarireissu lyhyeksi ja veljelle kova huoli, että miten olen kunnollisesta päivätyöstä päätynyt tollaisiin kyseenalaisiin hommiin (veljeäni siis lainaten, minä en tarkoita strippareita mitenkään halventaa). Kaverinsa viimeinen päivitys illalta oli "Erikoinen loppu illalle..." Olivat kuulemma puoli yötä puineet sitä, että miten ihmeessä minä olen voinut olla siellä, MOISISSA HOMMISSA. Ei tullut kenellekään mieleen, että jospa se en olekaan minä :D

Nykyään tuolle asialle voi jo nauraa, mutta veljen vetää edelleen vaikeaksi, jos heitän läppää, että olen vaihtamassa työpaikkaa :) Ei varmaan kenellekään ole kovin miellyttävää nähdä omaa siskoaan tuollaisessa tilanteessa, vaikka totuus onneksi olikin jotakin ihan muuta...

[/quote]

Tuli mieleen tästä eräs tilanne, joka sattui kun pikkuveljeni pääsi armeijasta. Minulla ja hänellä on liki kymmenen vuotta ikäeroa, mutta olimme hänen, toisen veljeni ja kaveriporukan kanssa juhlimassa veljeni kotiutumista. Olin ainoana naisena porukassa. Jotenkin, älkää kysykö miten, päädyimme strippibaariin. Kotiutunut veljeni kiskoi tiskillä viinaa kaksin käsin, yksi kaveri tunki vitosen seteleitä stripparin tangoihin sen minkä kerkesi ja muut kaverit liehuivat kuka missäkin.

Esiintyjä kiehnäsi itseään tankoa vasten ja huomasin istuvani vanhemman pikkuveljen kanssa sohvalla vierekkäin strippiesitystä katsomassa. Katsahdin veljeäni ja hänen naamasta saattoi lukea saman: mitä vittua mitän täällä teen siskoni kanssa!!! Lisäksi hän sanoi että "mulle tulee paha mieli ku tuollakin on äiti ja varmaan sillä on velikin." Totesimme että nyt lähetään ja vauhdilla.

Etsimme armeijasta päässyttä veljeäni, joka löytyi vessasta oksentamasta. Portsari talutti hänet vessasta. Totta kai hänellä oli narikkalappu hukassa. Poke kuitenkin aika vihaisesti työnsi hänen takkiaan meille ja käski painua helvettiin. Tottelimme. Myöhemmin narikkalappu löytyi ja mulla on vieläkin se lompakossa muistona. Joskus saunakaljoissamme muistelemme, kuinka koko perhe kävi yhdessä strippibaarissa...

Ehkä ei niin outo juttu kuin moni muu tässä ketjussa, mutta oli kyllä outo tilanne katsella veljen kanssa strippiesitystä.

Vierailija
142/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 06:22"]

Varmasti omituisimmat tilanteet liittyvät aina eksmiehiini. Yksi karuimmista oli, kun mies totesi ettei hänellä ollut varaa hankkia kuusi vuotiaalle lapselleen hoitajaa siksi aikaa kun hän lähtee baariin, mutta kuitenkin hän surutta tarjoili minullekin juomia varmaan satasen edestä. Yöllä kun menimme änkyräkännissä hänen kämpilleen, minulle tuli järkytyksenä kun tajusin että hänen nuorin lapsensa oli tosiaan koko yön ollut ypösen yksin ja odottanut isiä kotiin! Lapsi löytyi pupu kädestä nukkumasta keittiön pöydän äärestä, siihen nukahtanut istualtaan. Seisoin eteisessä tyrmistyneenä, kun Vuoden Isä meni leperrellen lapsensa luokse, nosti syliinsä ja lässytti "Isin rakas.. isin kulta.. voi että olet suloinen lässyn lässyn läpäläpälä blabla <3" Mikähän tilanteessa mahtoi olla niin sairaan vinoa?

[/quote]

Huh huh että tuli tästä todella surullinen olo :-(

Varmaan siksi että olen saman ikäisenä omaa äitiäni baareista odotellut ja toivonut että pian jo tulisi. Usein lähdin yöhän etsimäänkin :-(

Voi kun olisi edes yksi aikuinen asiaan puuttunut!

[/quote]

Mä yritin puuttua, mutta sitä ei noteerattu siinä poppoossa millään lailla. Yritin puhua silloiselle miehelleni, mutta häntä nauratti. On myös huomioitava, että olin silloin todella nuori, varmaan niukin naukin 19-vuotias ja mies jo 30.

Lopulta yritin sopia menot siten, että lasten aikana ei juostaisi missään, mutta mies ei pysynyt sopimuksissa. Lapset saattoivat pamahtaa paikalle aivan yllättäin myös silloin, kun ei ollut lapsiviikonloppu ja ihan miehen omasta aloitteesta.. Myös silloin, vaikka hän itse tiesi, että illalla on sovittu keikka että liput maksettu tai vaikka synttärit. Tai sitten jos oli ihan sovitun mukainen lapsiviikonloppu, mies saikin yllättäin päähänsä lähteä baariin ja jättää lapset keskenään pelaamaan. Lapsen äidin ystävä teki lasun, mutta lasten äiti marssi toimistolle ja puhui virkailijat ympäri ja sai virkailijat uskomaan, että ilmoitus oli täysin aiheeton ja katkeran ämmän tilityksiä. Koska en yksinkertaisesti pystynyt vaikuttamaan heidän tekemisiinsä, koska he olivat lasten vanhemmat enkä minä ja koska olin lapseton en tiennyt lastenkasvatuksesta yhtään mitään, otin vain jalat alleni. Surullista, mutta jos olisin tehnyt myös ls-ilmotuksen, sekin olisi tyrmätty katkeran eksän puheina. - tämän ap 

[/quote]

19 v on nuori, muttei niin nuori ettei pystyisi tajuamaan että tollaisella miehellä on oltava päässä vikaa, joka jättää lapsensa suoraan sanottuna heitteille.

Sinä siis otit tuon mieheksesi. Miksi, saanko kysyä?

[/quote]

Ei muuten kuulu sulle, ja huomaa että kyseessä on eks ja syystä! Älä tee musta tarinan paholaista, jos vastuu on kuitenkin ensisijaisesti miehen joka ne lapset heitteille jätti. Heitä yritettiin auttaa monilta eri tahoilta, mutta koska se ei kelvannut ja he olivat täydellisiä kasvattajia, siinä ei kauheasti auta. Eikä kukaan tervepäinen nainen jää suhteeseen keskenkasvuisen miehen kanssa pelkästään auttaakseen sen lapsia ilmaisena lapsenpiikana. Voi luoja..

[/quote]

Älä sitten kerro jos ei saa kysyä. Äläkä seurustele itseäsi 20 v vanhempien älykääpiöitten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin teini-ikäisenä suunnistamassa koulun liikuntatunnilla, parina paras kaverini. hortoilimme metsikössä, kun yhtäkkiä maasta alkoi nousta maastopukuista tyyppiä.. olimme nenät kartassa hortoilleet varuskunta-alueelle!

kaveri heitti kädet ilmaan ja huusi että "jätkät älkää ampuko!" , minä taas hiukan epäröiden nostin karttaa että "tiedättes te mis on on meijän koulu?"

mahtoi tyypeillä olla hauskaa: kaksi pelästynyttä teinipimua verkkareissa ja farkkutakeissa jenkihuivit päässä .D se oli sitä 90-lukua...

Vierailija
144/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:31"]Oudoin tilanteeni tapahtui eräänä päivänä, kun olin 22 vuotta ja kävin autokoulua. Teki mieli seksiä ihan hirveästi, ja oli sellainen unenomainen kesäpäivä. Olin ajotunnilla ja jotenkin sytyin ihan kamalasti siitä, kun autokouluope (mies) osasi sen liikennevalosyklin ulkoa :D Eli siis tiesi sekunnilleen, milloin valot vaihtuu. En tiedä mikä minuun meni, jotenkin helle oli sekoittanut molempien päät ja päädyttiin panemaan auton takapenkillä! Tilanne oli ihan käsittämätön ja muistan ajatelleeni, että miten minä tähän päädyin, juuri äskenhän mä tuossa ajoin autoa ja mietin väistämissääntöjä... Mieskin oli sellainen vähän kuivakka opettajaihminen, joka oli lapsellisen innoissaan liikenteestä ja autoista :D Ei siis tyyppiäni ollenkaan, mutta ihan hyvä pano oli, ei siinä mitään...

[/quote]

porvoossa? Vaarantaisiko ajo-opettaja uransatuolla lailla? Tai ehkä mahdollista jos on koulun omistaja.

[/quote]

autokoulun opettajista osa on aika.... erikoisia, en pitäisi tuota tarinaa täysin mahdottomanakaan. T. Kokemusta on

[/quote]

No, mulla oli seksisuhde kahteen ajo-opettajaani samaan aikaan.. Ja toinen nniistä vielä arveli, että mulla olis säätöä sen toisenkin kans. Huvitti, en kuitenkaan kommentoinu mitenkään. Arvelin vaan, että jakakoon kokemuksia, jos haluavat.. En kyllä tunnustais tätä kenellekään livenä.. En edes niin, että mut vois tunnistaa. Mut ihan jees se oli, sopimuksella, että se ei oo muuta kuin hauskanpitoa... Tosin varmaan aika outoakin.

Vierailija
145/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko lopettaa ton jauhamisen ja jättää tilan oikeille tarinoille? Kiitos

Vierailija
146/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:23"]

Varmasti omituisimmat tilanteet liittyvät aina eksmiehiini. Yksi karuimmista oli, kun mies totesi ettei hänellä ollut varaa hankkia kuusi vuotiaalle lapselleen hoitajaa siksi aikaa kun hän lähtee baariin, mutta kuitenkin hän surutta tarjoili minullekin juomia varmaan satasen edestä. Yöllä kun menimme änkyräkännissä hänen kämpilleen, minulle tuli järkytyksenä kun tajusin että hänen nuorin lapsensa oli tosiaan koko yön ollut ypösen yksin ja odottanut isiä kotiin! Lapsi löytyi pupu kädestä nukkumasta keittiön pöydän äärestä, siihen nukahtanut istualtaan. Seisoin eteisessä tyrmistyneenä, kun Vuoden Isä meni leperrellen lapsensa luokse, nosti syliinsä ja lässytti "Isin rakas.. isin kulta.. voi että olet suloinen lässyn lässyn läpäläpälä blabla <3" Mikähän tilanteessa mahtoi olla niin sairaan vinoa?

[/quote]

Varmaan siksi että olen saman ikäisenä omaa äitiäni baareista odotellut ja toivonut että pian jo tulisi. Usein lähdin yöhän etsimäänkin :-(

[/quote]

Mä yritin puuttua, mutta sitä ei noteerattu siinä poppoossa millään lailla. Yritin puhua silloiselle miehelleni, mutta häntä nauratti. On myös huomioitava, että olin silloin todella nuori, varmaan niukin naukin 19-vuotias ja mies jo 30.

Lopulta yritin sopia menot siten, että lasten aikana ei juostaisi missään, mutta mies ei pysynyt sopimuksissa. Lapset saattoivat pamahtaa paikalle aivan yllättäin myös silloin, kun ei ollut lapsiviikonloppu ja ihan miehen omasta aloitteesta.. Myös silloin, vaikka hän itse tiesi, että illalla on sovittu keikka että liput maksettu tai vaikka synttärit. Tai sitten jos oli ihan sovitun mukainen lapsiviikonloppu, mies saikin yllättäin päähänsä lähteä baariin ja jättää lapset keskenään pelaamaan. Lapsen äidin ystävä teki lasun, mutta lasten äiti marssi toimistolle ja puhui virkailijat ympäri ja sai virkailijat uskomaan, että ilmoitus oli täysin aiheeton ja katkeran ämmän tilityksiä. Koska en yksinkertaisesti pystynyt vaikuttamaan heidän tekemisiinsä, koska he olivat lasten vanhemmat enkä minä ja koska olin lapseton en tiennyt lastenkasvatuksesta yhtään mitään, otin vain jalat alleni. Surullista, mutta jos olisin tehnyt myös ls-ilmotuksen, sekin olisi tyrmätty katkeran eksän puheina. - tämän ap 

[/quote]

19 v on nuori, muttei niin nuori ettei pystyisi tajuamaan että tollaisella miehellä on oltava päässä vikaa, joka jättää lapsensa suoraan sanottuna heitteille.

[/quote]

Ei muuten kuulu sulle, ja huomaa että kyseessä on eks ja syystä! Älä tee musta tarinan paholaista, jos vastuu on kuitenkin ensisijaisesti miehen joka ne lapset heitteille jätti. Heitä yritettiin auttaa monilta eri tahoilta, mutta koska se ei kelvannut ja he olivat täydellisiä kasvattajia, siinä ei kauheasti auta. Eikä kukaan tervepäinen nainen jää suhteeseen keskenkasvuisen miehen kanssa pelkästään auttaakseen sen lapsia ilmaisena lapsenpiikana. Voi luoja..

[/quote]

Älä sitten kerro jos ei saa kysyä. Äläkä seurustele itseäsi 20 v vanhempien älykääpiöitten kanssa.

[/quote]

Otti herneet kun jälkiviisastelu ei pelannutkaan toivomalla tavalla. Go, go, go! :D P.s. Yksi oudoimmista tilanteista - juuri tämä keskustelu.

Vierailija
147/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Otti herneet kun jälkiviisastelu ei pelannutkaan toivomalla tavalla. Go, go, go! :D P.s. Yksi oudoimmista tilanteista - juuri tämä keskustelu.

[/quote]

Matikkakin näemmä ihan kunnossa..

Vierailija
148/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa!

Vierailija
149/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä jutuista tutut tunnistaa, mutta kerronpa kuitenkin. :D

Olin tutustunut yökerhossa Intialaiseen söpöön mieheen. Hän pyysi minua treffeille. Suostuin ja vietimme mukavan illan hienossa ravintolassa.

No kun ilta kääntyi yöksi hän pyysi hotelliinsa drinkeille. Lähdin ja kuvittelin, että ehkä pussailemme tai jotain pientä säpinää. Hän vaikutti todella kohteliaalta ja oli hyvässä työssä.Insinööri ja työkomennuksella Suomessa. No hotelli huoneessa avasi tv:n ja musiikkikanavalta tuli AC/DC:n biisi.

Siitähän se riemu ratkesi.... kundi heitti kaikki housut pois ja ryntäsi sängylle selälleen. Alkoi vaatia että runkkaan häntä musiikin tahdissa. Se oli kuulemma hänen elinikäinen haaveensa, että nainen runkkaa ja hän voi katsoa AC/DC musiikkivideoita. :D

Jotenkin outoa ensimmäisillä treffeillä.

Vierailija
150/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä kesätöissä kaupassa kun sinne asteli nuori ja komea mies. kyseli minulta löytyykö vessaa. Vastasin ettei valitettavasti löydy, mies pähkäili hetken ja sanoi sitten: Löytyykö edes paperia, et saisin ees vähän pyyhkiä.

jumituin katsomaan miestä suoraan silmiin ja rupes naurattamaan ihan hirveästi. Rupesin sitten sopertamaan että joo kyllähän tuolla paperia on, kunnes mies rupesi nauramaan hirveästi ja sanoi sitten että olisi halunut pestä kätensä ja jos ei sellaista mahdollisuutta ole niin ois kätensä puhdistanu paperilla.

Naurettiin siinä ja ohjasin hänet vesihanalle työntekijöiden pisteeseen. Moikkailtiin loppukesästä iloisesti kun nähtiin. :D

Vierailija
151/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...hoiditko homman?

Vierailija
152/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:54"]Näistä jutuista tutut tunnistaa, mutta kerronpa kuitenkin. :D

Olin tutustunut yökerhossa Intialaiseen söpöön mieheen. Hän pyysi minua treffeille. Suostuin ja vietimme mukavan illan hienossa ravintolassa.

No kun ilta kääntyi yöksi hän pyysi hotelliinsa drinkeille. Lähdin ja kuvittelin, että ehkä pussailemme tai jotain pientä säpinää. Hän vaikutti todella kohteliaalta ja oli hyvässä työssä.Insinööri ja työkomennuksella Suomessa. No hotelli huoneessa avasi tv:n ja musiikkikanavalta tuli AC/DC:n biisi.

Siitähän se riemu ratkesi.... kundi heitti kaikki housut pois ja ryntäsi sängylle selälleen. Alkoi vaatia että runkkaan häntä musiikin tahdissa. Se oli kuulemma hänen elinikäinen haaveensa, että nainen runkkaa ja hän voi katsoa AC/DC musiikkivideoita. :D

[/quote]

No, suostuitko? :D

Vierailija
153/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 14:14"]

Oon syönyt hääkarkkeja ja katsonut aiotun sulhasen hautajaiskuvia samassa tilaisuudessa, kun ex-morsian esitteli uuden poikaystävänsä 1kk näiden sulhasen kuoleman takia peruuntuneiden häiden jälkeen. Terkkuja tutuille.

[/quote]

no tää on kyllä jo vähän outoa...

[/quote]

Nopeaa toimintaa, sanoisin.

[/quote]

Tai sitten surusta ihan sekaisin oleva nainen, joka ei keksinyt mitään muuta keinoa selvitä surusta kun katsoa itselleen jonkun uuden miehen, ns. laastarisuhteeksi. Suru pistää ihmisen tekemään ihmeellisiä asioita.....

Vierailija
154/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin juttua, tosin ei elämäni oudoimpia:

Oltiin poikaystävän kanssa kollegan luona illallisella. Kollega innostui kuunnelluttamaan meillä laajaa levykokoelmaansa, kyse oli sen tyyppisestä musiikista mikä ei ollut itselleni ollenkaan tuttua, eikä mitään perusradiokamaa. Erään piisin alkusävelten kohdalla mietin, että miten tästa tulee niin Berliini mieleen, olin ollut siellä nelisen vuotta sitten kuukauden reissulla. Sitten Lou Reed laulaakin kappaleen ensimmäiset sanat: " in Berlin..." Koskaan en ollut biisiä kuullut aiemmin.

Toinen hassu juttu sattui kun olin menossa ulkomaille tapaamaan sukulaista, jonka olin tavannut vain pari kertaa elämäni aikana. Laskeudun lentokentällä rullaportaita ja näen tutut jalat. Tunnistin sukulaiseni vaikka näin ainoastaan hänet polvista alaspäin. Mitenkään erikoiset jalat hänellä ei ole ja vaatetuskin oli hänen ikäiselle nuorelle miehelle hyvin tavallinen.

Vierailija
155/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 12:53"]

Pankkivirkailija alkoi inttää sukunimestäni ettei se voi olla kenenkään sukunimi. Pyysin tarkistamaan nimeni ajokortista joka on poliisin myöntämä asiakirja. Ei meinannut silti uskoa! Aloin jo miettiä että miten mun pitää toimia jos jatkaa inttämistään. Onneksi sitten tajusi hölmöytensä. Kaikilla ei ole sukunimenä Virtanen tai Korhonen.

[/quote]

Kiva että mollaat niitä joilla on yleinen sukunimi. Tai jotenkin toi on niin vähättelevää ett kaikki ei oo virtasia tai korhosia.. jotkut osaa sitt ylpeillä sukunimillään kauheesti, musta se on inhottavaa. mitä välii sill on, joilla on sukunimi jota on vaan tyylii 40:llä muulla, ku joku isoisä keksi 40-luvulla uuden nimen, otti sen sukunimekseen ja sit kun taas nää yleisemmät nimet on vanhoja nimiä.

Vähä niiku Miina Äkkijyrkkä, jonka aluperin oli Riitta Loiva. KEksi itelleen Äkkijyrkkä nimen ja ny se sama nimi on neljällä muulla, sen lapsilla ja jollai muulla en tiä kellä.

EHkä mäkin vaihan nimeni Kellomäeksi tai vastaaavaksi. 

Edit, Kellomäki onkin jo joillain, joten miten ois Uuppatie.  Marissa Uuppatie. Ai että! 

[/quote]

Nykyään Liina Lång

Vierailija
156/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:54"]Näistä jutuista tutut tunnistaa, mutta kerronpa kuitenkin. :D

[/quote]

No, suostuitko? :D

[/quote]No nolottaa tunnustaa että hoidin homman. Ei sillä että se olisi ollut musta hauskaa vaan kun yritin liueta pois paikalta kundi sanoi etten pääse hotellista pois ilman avainkorttia.Hissi toimi avainkortilla. Ja ei kuulemma päästä mua pois ennenkuin suostun.

Taisi olla joku helkatin AC/DC ilta MTV:llä. Niitä biisejä tuli lisää.

Toista kertaa ei lähdetty treffeille. Ymmärrätte varmaan miksi!

Vierailija
157/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uudessa työpaikassa, ja toisena päivänä pomo (keski-ikäinen nainen) alkoi kertoa kuinka oli käynyt hierojalla ja hieroja oli polvia hieromalla saanut aikaan järjettömät orgasmit naiselle. Kuulemma vielä kotiin yksin ajaessa oli lauennut useamman kerran, niin että oli joutunut pysähtymään tien sivuun. Oliko ehkä superkiusallinen tilanne, en oikein keksinyt mitään sanottavaa. 

Vierailija
158/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oudoin gynekologi käynti oli vuosia sitten. Olin nuori tyttö ja kärsinyt kovista alavatsa kivuista. Olin Ks keskussairaalassa gynekologin luona. Siellä oli jotenkin huoneista pulaa.Ehkä remontti tms.

Mut otettiin vastaan huoneessa joka ei ollut oikea vastaanottohuone. Huoneessa oli 2 ovea.

Kun olin jo alapää paljaana ja se metallijutu vaginassa niin huoneeseen paikkaa nuori kundi tuoden sisäistä postia. Gynekologi ottaa postit vastaan ja muina miehinä he vaihtavat muutaman sanan siinä minun alapääni vieressä.

Ihan hirmu noloa minulle, mutta vielä pahemmaksi homma meni.

Viereisessä huoneessa sen toisen oven takana soi puhelin ja gyne pyydettiin puhelimeen. Oli joku potilas asia ja hätätilanne. Joo ymmärrän sen että oli pakko mennä puhelimeen, mutta kun se ei sulkenut ovea eikä laittanut mun päälle mitään suojaa. Siinä sitten makasin pimppi paljaana ja edelleen se metalli juttu pimpissä. Kaikki siellä huoneessa näkivät mun alapääni.

Mä olin niin nolona ja ärtynyt!

Vierailija
159/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menin yksin leffateatteriin katsomaan hittileffaa, jota todella moni oli hehkuttanut. Yksin siitä syystä että mukaan lupautuneelle kaverille iski viime hetkellä vatsatauti ja liput oli kuitenkin jo maksettu. Okei, myös siitä syystä, että paloin halusta nähdä sen leffan :D"

Onko jollekin näin outoa käydä yksin leffassa? =O

Olen luullut, että se on ihan normaalia, eikä mitään mitä pitäisi selittää erityisemmin...

Vierailija
160/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 08:49"]Kun naita lukee, niin tulee mieleen ihan hassuja juttuja nuoruudesta , mita itsellekin on tapahtunut:

Olin opiskelemassa  Helsingissa , asuin alivuokralaisasunnossa ja kavin tietysti juhlimassa  valilla. Kotimatkalla odottaessani bussia, joku  sen ajan Jugoslavialainen yritti lyottaytya seuraani, sanoi olevansa joku proffa, on tulemassa juuri samalle kadulle kuin mina.

Kuinka tyhma voi nainen olla!

Jotenkin se sai keploteltua itsensa pikku alivuokralaishuoneeseeni  ja ennenkuin edes tajusin siina ukko oli ilkosillaan sankyni paalla!

Pah, jos itse olin tyhma niin oli kylla ukkokin! Yritti sitten tietenkin  naida, mutta minulla oli kuukautiset ja tamponi sisalla. ”Ota tampsu pois , ota tampsu pois” , en ottanut eika naitu.

Sanon  vaan, etta kylla  olin tyhma blondi  eika  ukostakaan varmasti tullut naistenmiesta!  

[/quote]

Hyyyii kuvottava äijä, varsinkin tuo "tampsu". Hrrrr :D