Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
1181/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimet kuuntelee kaikkia mitä tahansa puhuu ääneen.

Vierailija
1182/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaussali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilee kaikkia kirjoitti:

Älypuhelimet kuuntelee kaikkia mitä tahansa puhuu ääneen.

Salakuuntelee? F-Securen Hyppönen kieltää väittämäsi, joten kumpaa pitäisi uskoa?

Vierailija
1184/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioiässä olin hakemassa pankista opintolainaa ajokorttia varten. Virkailija teki paperitöitä, ja sitten alkoi takomaan laskukonettaan aina vain punaisemmaksi muuttuen. Kävi sitten ilmi, että hän ei osannut laskea prosentteja... opetin hälle prosenttilaskun alkeet, oli tyytyväinen ja saatiin paperit tehtyä - ja minä ajattelin että mitä juuri tapahtui.

Soitti vielä perään kotiin. Oli käynyt niin, että antoi mulle vielä vahingossa alkuperäiset lainapaperit ja jätti heille vain kopiot.

Vierailija
1185/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työilmapiirikyselyn purkutilaisuudessa kiihtynyt pomo tivasi kaikilta, miksi olivat antaneet huonoa ja ihan väärää palautetta.

Kyselyn on tarkoitus olla anonyymi ja vastausten avulla kai kartoitetaan parannettavia kohtia, ei syyllistetä mielipiteistä.

.

Mulla pomo alkoi tiukkaamaan kehityskeskustelussa, miksi olin antanut niin tylyä palautetta työilmapiirikyselyssä. Meidänkin kyselyn piti olla anonyymi, mutta ei nähtävästi ollut, vaan kuponkiin merkittävä työsuhteen laatu oli paljastanut minut vastaajaksi.

https://i.pinimg.com/originals/ca/f3/d0/caf3d0cf805cb5b91f41abed022c42b…

Vierailija
1186/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on hiertänyt tämä asia mielessäni viimeaikoina ja kaipa tämä sopii jotenkuten tähän ketjuun:

Olin ottamassa koiruudestani valokuvaa kännyllä ja tarkennus toiminto kohdistui koiran taakse (tyhjään). En usko aaveisiin, mutta tuon tapahduttua en tiedä enää mihin uskoa. Kokemus alkoi itseäni karmia.

Vierailija
1187/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää, todella hämmentävää oli, kun olin frisbee-golffaamassa ja vieressä oli lentokenttä, josta oli parhaillaan lähtemässä ilmaan Douglas DC-3 lentokone. Ihan sattumalta olin kohdalla, kun se oli nousemassa ilmaan. En tiennyt yhtään sellaisen koneen olevan paikkakuntani lentokentällä sinä päivänä.

Vuosi tai pari myöhemmin koin saman uudelleen.

Olen aktiivisesti käynyt lentokentän viereisessä frisbee-golf radalla heittelemässä kiekkoa, joten täysin käsittämätön juttu tämä ei ole, mutta aikamoista sattumaa kellonajasta, kun olen ollut kohdalla, kun tämä lentokone on nousemassa ilmaan. Vieläpä käynyt kahdesti tämä sama juttu. Tämä lentokenttä on harrastus käytössä eli pienkoneille suunnattu. Ei mikään sellainen lentokenttä, jossa ollaan totuttu näkemään matkustajalentokoneita. Tavallaan metsän keskellä oleva lentokenttä.

Vierailija
1188/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelu hautausmaalla 25 asteen pakkasessa kun olin saattamassa poikaystävää kasarmille. Oli lämmin intin palttoo alla.

Kauhean ylpeä en tuosta ole, häpäisin ? jonkun haudan. Häpeä on jo laantunut, tuosta on yli 40 vuotta aikaa.

Vierailija
1189/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti pähkäillä jotain outoa ja tämä tuli mieleeni 😂

Olin kauppakeskuksessa ja joku liittymä myyjä (nuori nainen) pyysi minua tulemaan luokseensa.

Pudistin päätäni ja tämä nainen yritti kutsua uudelleen minua luokseensa. Taputti käsiä reisiinsä ja sanoi englanniksi tänne hymyillen.

Tuli sellainen olo siitä, kuin olisin ollut jokin koira. En uskaltanut lähestyä tätä naista, kun omaan huonon englanninkielen taidon.

Toinen tuli mieleeni just:

Olin ruokakaupassa ja siellä oli tiski, josta sai maistiaisia. Otin sieltä yhden ja vahingossa tiputin hintalapun lattialle. Nostin sen maasta ja yritin laittaa sitä takaisin paikalleen, mutta en ollut näppärä sormistani asettamaan sitä siihen telineeseen, jossa se oli. Tämä rouva, joka mainosti näitä tuotteita alkoi sitten puhumaan minulle, kuin olisi minulle äiti: "Eikö se hyvänen aika onnistu?" Jotenkin tuollein minulle puhui. Sai hyvin epämukavan fiiliksen itselleni ja laskin sen hintalapun pöydälle ja lähdin menee.

Eli eka piti minua koirana 🐶

Ja tämä toinen taaperona 👶

Ikää itselläni noina aikoina jotain 18-22 vuotta.

T: Mies alle 30v

Vierailija
1190/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Bulgariassa kun siellä on niin kiihkeää yökerhoissa joku tuli suutelemaan ihan hirveesti suulle että shokki siitä tuli vielä autolla seurasi kadulla ja huusi perään ,hui kauhistus.

Vierailija
1191/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkukoulussa oppilaat saivat äänestää keskuudestaan kuka saa hymytyttö ja -poikapatsaan. Opettaja otti hymypoikapatsaan pois, kun kuulemma valitsimme väärin.

Vierailija
1192/1403 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pari kertaa tilanteessa jossa ihminen on seonnut totaalisesti. Ensimmäinen kerta bussikuski pysäytti auton ja alkoi huutamaan täysillä mikrofooniin uhkauksia ja solvauksia ja oli todella uhkaava. Tämä tapahtui ihan yllättäen vailla mitään provosointia tai mitään. Vielä nykyäänkin säälittää kuski. Kyse taisi olla paineesta ja stressistä joka kasvoi liian suureksi eikä pystynyt hallitsemaan niitä. Tai kenties oli saanut äskettäin kuulla jonkun huonon uutisen. Kaikilla on oma murtumispiste. Toivottavasti voi nykyään hyvin.

Toinen kerta kaupungilla joku hyökkäsi roskiksen kimppuun. Potki ja löi sitä minkä kerkesi ja huusi roskikselle. Tässä tapauksessa aineilla taisi olla jotain vaikutusta asiaan.

Mutta molemmat omituisia tilanteita kieltämättä.

Itsekin muistan kun bussikuski flippasi muutama vuosi sitten. Ajoi bussin tiensivuun eikä suostunut liikkumaan, ennen kuin joku lopettaa stop-nappulan ränkyttämisen. Kukaan ei painellut nappulaa, joten ääniä kuuli. Toivottavasti pääsi saikuttelemaan.

Mentiin kerran Tallinnassa TV torniin. Oltiin ekoja ja annettiin henkilökunnan mennä ensiksi.

Hississä oli jotain vikaa. Ei lähtenyt minnekään. Ovet meni kiinni, sitten ne aukesi ja hississä seisojat ihmetteli mitä tapahtui.

Me odotimme ovien edessä, kukaan ei liikkunut mihinkään. Hissi teki tämän ehkä 3 krt. Sitten 1 tarjoilijoista alkoi valittamaan en saa painaa nappia.

Kerroin en ole liikkunut mihinkään. Seison tässä paikalla, en paina mitään.

Kävi sama. Nyt toinen hississä olija alkoi sanomaan en saa koskea mihinkään.

Heiluttelin käsiä ja sanoin en ole koskenut mihinkään.

Vaati vielä kolmannen kerran, ja kolmas moite. Tämän jälkeen joku tuli pois hissistä, meni takaisin ja hissi lähti ylös.

Siinä oli joku vika, mutta 3 eri henkilökunnan jäsentä päätti ojentaa minua, vaikka en koskenut mihinkään ja kaikki näkivät ja kuulivat kaikki keskustelut.

Vierailija
1193/1403 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tutussa kauppakeskuksessa shoppailessani eräät myyjät pysäyttivät minut ja kehottivat minua vaihtamaan liittymää. Vastasin ei ja painotti edelleen vaihtamaan liittymää. Vieläkin vastasin ei ja sitten hän kysyi, että miksi en vaihda, kun saisin halvemmalla. Sitten mä vaikeroin ja hän painotti "miksi? Miksi? MIKSI?"

Minua alkoi ahdistamaan ja luikertelin tieheni tilanteesta. Mun on vaikea olla röyhkeä noissa tilanteissa, kun minut on opetettu hyville tavoille. Mielestäni ei ole hyvä tapa sivuuttaa toisia ilman kontaktia ja kohteliaasti. No, pääsinpähän pinteestä tuossa tapauksessa, mutta toiselle puolelle kauppakeskusta päästessäni koin deja vu:n samasta aiheesta.

Ohiksena vaan tähän, että noille jotka tykyttää vaihtamaan liittymää on helppo kommentoida joko niin, että mulla on teidän liittymä jo tai et on työnantajan liittymä. Ei ne sen jälkeen tyrkytä enää. Oli sitten oikeasti mikä liittymä tahansa.

Olen ulkosuomalainen ja kerron sen noille liittymien myyjille. Se auttaa aina. Lakkaavat heti tyrkyttämästä. Tätä kikkaa voi tietysti käyttää kuka tahansa.

Toimii myös jos sanoo olevansa holhouksen alainen.[/]

Ei muuten tepsi enää tuo ”mulla on jo teidän liittymä”. Olen käyttänyt sitä vuosia (ja varmaan moni muukin), mutta nyt vastaukseksi tulee pirteästi ”no katsotaanpa, voisitko saada sen halvemmalla!”

Vierailija
1194/1403 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä vanhempieni luona ja vastasin oudosta numerosta tulevaan puheluun. Toisessa päässä oli kohtelias mies (ikää hankala määrittää), joka oli kiinnostunut ostamaan moottoripyörätarvikkeita (?), joita myin netissä. Mies oli ihan hämmentynyt kun kerroin etten minä mitään ole myymässä, vähiten nyt moottoripyörätarvikkeita ja että hänellä on väärä numero. Hyvässä hengessä juttelimme, hän kyseli että mitäs muuten kuuluu ja missä asustelen. Puhelu päättyi siihen kun mies puhelimessa tiedusteli olenko kenties sinkku ja kun kerroin että en, kysyi hän että entäs äitisi, onko hän vapaana. Kun naureskelin miehelle, että erikoinen käänne tässä puhelussa, tuumasi hän että aina kannattaa yrittää:) Saatiin tästä äitini ja isäni kanssa hyvät naurut.

Vierailija
1195/1403 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta puhelusta muistui mieleeni: sain tekstarin, jossa sanottiin, että älä avaa lähettämääni kuvaa. Mitään kuvaviestiä en ollut saanut (ei antiikkiluuriin edes pysty) ja vastasinkin, että tulikohan tekstari väärään numeroon. Nuori mies soitti numerooni ja tiedusteli, olenko se ja se. En ollut se nuori nainen ja puhelu kääntyikin huumorin puolelle, kun naureskelimme tapahtuneelle. Kiitin vanhan rouvan päivän piristämisestä.

Meniköhän se kikkeli?kuva sittenkin oikeaan numeroon?

Vierailija
1196/1403 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut kenenkään huutavan unissaan, mutta niin on käynyt minulle. Porukat heräsi siihen ja tuli vauhdilla luokseni, kun luulivat minulla olevan hätä. Itselläni ei ollut mikään hätä vaan olin nähnyt jotain unta, josta sitten huusin. Näin arvelen, en ole varma.

Oudolta tuntuu, että olen huutanut unissani.

Olen itse kova puhuman unissani, erityisesti stressatessa. Olen joskus herännyt omaan kiljuntaan. Ollessani lapsi, kun äitini oli kotiäiti, tunnistin jos uni olikin unta, ja jos se oli painajainen, opettelin huutamaan unen läpi äidilleni, joka tuli herättämään. Edelleen näen paljon painajaisia, mutta en osaa herättää itseäni tai puolisoani, vaan herään sattumalta.

Vierailija
1197/1403 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pari kertaa tilanteessa jossa ihminen on seonnut totaalisesti. Ensimmäinen kerta bussikuski pysäytti auton ja alkoi huutamaan täysillä mikrofooniin uhkauksia ja solvauksia ja oli todella uhkaava. Tämä tapahtui ihan yllättäen vailla mitään provosointia tai mitään. Vielä nykyäänkin säälittää kuski. Kyse taisi olla paineesta ja stressistä joka kasvoi liian suureksi eikä pystynyt hallitsemaan niitä. Tai kenties oli saanut äskettäin kuulla jonkun huonon uutisen. Kaikilla on oma murtumispiste. Toivottavasti voi nykyään hyvin.

Toinen kerta kaupungilla joku hyökkäsi roskiksen kimppuun. Potki ja löi sitä minkä kerkesi ja huusi roskikselle. Tässä tapauksessa aineilla taisi olla jotain vaikutusta asiaan.

Mutta molemmat omituisia tilanteita kieltämättä.

Itsekin muistan kun bussikuski flippasi muutama vuosi sitten. Ajoi bussin tiensivuun eikä suostunut liikkumaan, ennen kuin joku lopettaa stop-nappulan ränkyttämisen. Kukaan ei painellut nappulaa, joten ääniä kuuli. Toivottavasti pääsi saikuttelemaan.

Olen itse pari kertaa ollut Helsingin uudemmissa busseissa, joissa on ollut joku häikkä: joka kerta, kun bussi lähti pysäkiltä, pysäytysnappula meni itsestään päälle. Kun useamman kerran kukaan ei jäänyt pois bussin pysähtyessä, alkoi kuski meille asiakkaille huutaa, että nyt loppuu se napin painaminen turhaan! Meitä oli siinä enää muutama jäljellä, ja olimme puolisoni kanssa huomanneet, että ei kukaan sitä nappia paina. Puolisoni tästä sitten sanoikin kuskille, mutta ei hän uskonut. Ehkä hän uskoi sitten, kun olimme viimeisiä jotka jäimme pois, ja kuskilla oli vielä pari pysäkkiä sen jälkeen. Tai ehkä siellä joku kummitus paineli nappeja. :D

Vierailija
1198/1403 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaivaa vieläkin. Tulin myöhään illalla töistä, seisoin kahden ison kadun välissä liikennevaloissa ja huomasin jonkun tangon (?liikennemerkki?) juurella verisen veitsen. Kahva oli keltainen ja terä tuoreessa veressä. Mitä tein? Jatkoin kiireesti matkaa...tapahtui viime viikolla.

Et edes poliisille soittanut?

Vierailija
1199/1403 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin istuessani baarissa samassa pöydässä kuuden naisen kanssa, että olen pannut niistä jokaista.

Vierailija
1200/1403 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin istuessani baarissa samassa pöydässä kuuden naisen kanssa, että olen pannut niistä jokaista.

Ei tuossa mitään outoa ole. Normaalit, terveet miehet vain kiertävät kaukaa tuollaiset baarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme