Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
361/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 20:54"]Näistä jutuista tutut tunnistaa, mutta kerronpa kuitenkin. :D

Olin tutustunut yökerhossa Intialaiseen söpöön mieheen. Hän pyysi minua treffeille. Suostuin ja vietimme mukavan illan hienossa ravintolassa.

No kun ilta kääntyi yöksi hän pyysi hotelliinsa drinkeille. Lähdin ja kuvittelin, että ehkä pussailemme tai jotain pientä säpinää. Hän vaikutti todella kohteliaalta ja oli hyvässä työssä.Insinööri ja työkomennuksella Suomessa. No hotelli huoneessa avasi tv:n ja musiikkikanavalta tuli AC/DC:n biisi.

Siitähän se riemu ratkesi.... kundi heitti kaikki housut pois ja ryntäsi sängylle selälleen. Alkoi vaatia että runkkaan häntä musiikin tahdissa. Se oli kuulemma hänen elinikäinen haaveensa, että nainen runkkaa ja hän voi katsoa AC/DC musiikkivideoita. :D

Jotenkin outoa ensimmäisillä treffeillä.

[/quote]

No, suostuitko? :D

[/quote]No nolottaa tunnustaa että hoidin homman. Ei sillä että se olisi ollut musta hauskaa vaan kun yritin liueta pois paikalta kundi sanoi etten pääse hotellista pois ilman avainkorttia.Hissi toimi avainkortilla. Ja ei kuulemma päästä mua pois ennenkuin suostun.

Taisi olla joku helkatin AC/DC ilta MTV:llä. Niitä biisejä tuli lisää.

Toista kertaa ei lähdetty treffeille. Ymmärrätte varmaan miksi!

[/quote]oho onpa ala peukkuja paljon. Minä vai tilanneko ne saavat noin paljon negaa?

[/quote]

Se, että kyseessä oli seksiin painostaminen. Itse en todellakaan runkkaisi jos painostettaisiin.

Vierailija
362/1403 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tullaan varmaan tunnistamaan mutta mutta

Asun pienemmässä paikkakunnassa ja muutama vuosi sitten kun olin täyttänyt 18 niin aloitin ajokoulun.

Sain ajo-opettajakseni vanhemman miehen ja jostain syystä koin hänet heti jotenkin vastenmielisesti.

Tunnit menivät aluksi ihan kivasti. Pikkuhiljaa tää ope rupes kehumaan mua kauniiksi ja nätiksi ja tällästä muuta lirkuttelua. Se ahdisti mua ajoittain mutta koitin olla ajattelematta sitä. Muutamia kertoja tää vei mut tunnin jälkeen kahville mitä vähän ihmettelin, en ollut kuullut muilta oppilailta samaa.

Ainiin ja antoi mulle useasti lisätunteja ilmasiksi ja lupasi lainata rahaa yms. :-O Tämä siitä syystä kun yhtenä kertana olin kertonut heikosta rahatilanteestani ja toivoin että inssi menisi läpi.

Sitten pari tuntia ennen inssiä tapahtu jotain outoa.

Ope pyys mua ajamaan johonkin hiljaselle tielle että tehtäisiin siellä taskuunpysäköinti harjotuksia.

Hän pyys mua sulkemaan silmät ja miettimään miten se tehtiinkään ja pyys mua Sitten kertomaan miten lähen siitä peruuttamaan yms. Tässä vaiheessa mun epäilykset heräs mutta siinä sitten selitin että mitä lähen tekemään. Katon sitä opettajaa päin ja siinä se on tunkenu käden housuihinsa ja masturboi kuola valuen. Hyi helvetti

Rupesin itkemään kun järkytyin jostain syystä niin paljon :D Sit se kyllä nopeesti lopetti sen ja hänkin alko itkemään ja tilittämään miten vaimon kanssa menee niin huonosti ja itki ettei oo saanu naisen kosketusta aikoihin. Hyppäsin nopee autosta pois ja käskin ajaa mut kotiin tai soitan poliisit. Niin hän tekikin mut jatko koko matkan nyyhkyttämistä, kävi kyllä miestä vähän sääliksi.

Parin viikon päästä kuulin että mies oli irtisanonut itsensä.

Oli kyllä hyvin omituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:33"]Jokseenkin hämmentävä tilanne sattui kaupassa eräänä iltapäivänä: ostoksia liukuhihnalle latoessani takana oleva ihan normaalisti pukeutunut keski-ikäinen mies sanoi yhtäkkiä ostoskorilleen "anna persettä vitun huora". Molemmat mieheni kanssa katsoimme toisiimme kun mietimme uskoako korviamme, mutta ehkä herra vain vahingossa harjoitteli ko. lemmenlurituksia ääneen vaikkapa iltaa varten.

[/quote]

tourette

Vierailija
364/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten soitin piiitkän pohtimisen jälkeen kaupunkimme psykiatrille monista asioista jotka minua olivat vaivanneet (mm. hammaslääkäripelkoa ja erilaisia perheongelmia). Puhelimeen vastasi erittäin asiallinen nainen, joka kyseli kuinka voi auttaa yms. Siitä sitten selvitin kaikki vaivani puhelimessa olevalle naiselle kunnes hän loppuun päästyäni sanoi "Kuulostaa pahalle, odotappas kun haen lääkärin paikalle, se varmaan osaa auttaa sua paremmin! Hoitajat tuolla jo ettii mua kun pitää ottaa lääkkeet kohta! Moikka!". Kylläpä mietin pariin kertaan että selvennänkö vielä uudestaan asioitani sen puhelun aikana!

Vierailija
365/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole varsinaisesti niin outo, mutta hauska tilanne. Ajelin fillarilla (joskus viime vuosituhannella) Lauttasaaressa. Oli nätti, aurinkoinen kesäpäivä. Ihmettelin kun yhtäkkiä alkoi sataa tihkuttamaan. Tähyilin taivaalle että mistä ne sadepilvet oikein tulee, samassa ohitseni ajaa auto hiljalleen, ikkunat täynnä nauravia pojannaamoja. Olivat kääntäneet auton pissapojan suuttimet eteenpäin, ja suihkuttivat vettä ohikulkijoihin.

Vierailija
366/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli aika usein niin, että aivan sattumoisin mieleeni tuli joku henkilö, jota en ollut aikoihin nähnyt - ja kohta kaupungilla törmään juuri tuohon ko. tyyppiin. Tämä "kyky" katosi, kun aloin oikein odottaa, että ahaa, nyt vamaan törmään juurikin ihmiseen, joka oli tullut mieleeni...siihen saakka se toimi, kun en tietoisesti odottanut mitään. 

Mutta yksittäisistä tapauksista eräs aika kummallinen on ollut vaikka sellainen, että kun yhtänä päivänä, ollessani noin 14v ja olin lintsaamassa koulusta ( mulla oli silloin vähän tollasta ikävää käytöstä joo ), niin yhtäkkiä isäni tuleekin kotiin ja minä syöksyn oven taakse piiloon. Seison aivan hievahtamatta ja isäni pysähtyy siihen aivan minua vastapäätä, mutta välissämme on tietenkin se ovi - ja hän alkaa siinä riisumaan kenkiään. Meidän välillämme on vain noin puoli metriä ja jos hänen silmänsä olisivat vahingossa osuneet sinne oven saranoiden väliin, hän olisi ihan suorilta nähnyt minut - mutta näin ei kuitenkaan käynyt. En edes hengittänyt, olin niin kauhuissani. Sitten hän meni vastapäätä olevaan huoneeseen, heittäytyi sängylle ja nukahti. Seison aivan hiljaa ja tuijotan sieltä saranoiden välistä nukkuvaa isääni. Yhtäkkiä tulei mieleen miten kauheaa olisi, että jos isäni yhtäkkiä alkaisi vaikkapa runkkaamaan tai meille tulisi naapurin "pirkko", jonka kanssa hän alkaisi panemaan tms....mutta noin 15min kuluttua isäni vain havahtui sängyltä, nousi ylös, laittoi kengät jalkaansa jä lähti pihasta autoonsa ja meni takaisin töihin. Huh. Olin helppottunut ennenkaikkea siitä, että isäni olikin ihan vaan tavallinen iskä, eikä mikään pakonomainen päivärunkkari:D:D.

Vierailija
367/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äsken olin haarat levällään sairaalassa, kun vieras nainen räpelsi alapäätäni.

Vierailija
368/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kyllä kaverit tunnistavat, mutta menköön:

Vanha mummoni oli pitkään vuodeosastolla hoidettavana. Hän aina sanoi meille omaisille, että sitten kun hän pääsee taivaan kotiin, emme saa itkeä, koska se on hänelle niin suuri helpotus. Sanoimme, että emme tietenkään voi olla itkemättä, kun kaipaamme häntä, vaikka ymmärrämme toki tuon helpotuksenkin. No, sanoi mummo, itkekää sitten vähän, mutta vaan vähän, ja sitten iloitsette, kun minä annan merkin!

Tuli päivä, kun mummo nukkui pois. Menimme jättämään hänelle hyvästit ja hakemaan hänen tavaransa. Itkimme, myös hoitajat itkivät, koska kyseessä oli pieni paikkakunta ja ihmiset tuttuja. Lähdimme kulkemaan vuodeosaston käytävää kyyneleitä pyyhkien, mummon kassi kädessä. Oli aikainen aamu. Yhtäkkiä kassissa alkoi soida herätyskello aivan täysillä. Tuli hirveä hätä, millä saadaan se sammumaan, ennen kuin koko osasto herää. Kello löytyi lopulta, ja saatiin se hiljennettyä. Purskahdimme hysteerisen nauruun ja ja muistimme saman tien: tässä oli se mummon merkki!

Parkkipaikalla nauroimme ja itkimme yhtaikaa ja hoitajat katsoivat ikkunasta, että hulluja ne on. :)

Vierailija
369/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

356, ihana tarina!

Vierailija
370/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani on erittäin harvinainen nimi.

Kerran kahvilassa kutsuin lastani ja samaan aikaan kahvilaan pöllähti pieni lapsi äitinsä kanssa ihmetellen kuinka mahdan lapsensa tuntea. Pienen keskustelun päätteeksi selvisi että sen lisäksi että lapsillamme on sama etunimi, ovat he syntyneet myös peräkkäisinä päivinä samassa sairaalassa. Harmittaa vieläkin, että ei silloin vaihdettu yhteystietoja.

Vierailija
371/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä saisi niin hyvää sketsiviihdettä televisioon!

Vierailija
372/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan pikkujuttu mutta naurattaa edelleen. Yläasteella biologian tunnilla piirtoheitin hajosi. Opettaja vitsaili: "voi että, jolisko jollain mopopojalla vasara mukana?" Välittömästi yksi takarivin pojista kiskaisi jostain hihastaan tai takkinsa sisästä LEKAN, ojensi sen opettajalle ja tokaisi "joo, tossa ois, ole hyvä." Puoli luokkaa sai hysteerisen naurukohtauksen.

Toinen juttu samaiselta yläasteelta. Oli terveystietoa. Koko koulun pahin ongelmatapaus (huumeita, pahoinpitelyitä, taskuvarkauksia, opettajille haistattelua yms.) oli kanssani samassa ryhmässä. Oveen koputettiin kesken tunnin, jolloin tämä ongelmatapaus huusi vastaukseksi niin kovaa kuin pystyi: "Kerro murheesi!"

Vierailija
373/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten paikallisessa Rossossa työkavereiden kanssa lounaalla. Sisään mentyämme huomasimme, että lounaskärryn eteen lattialle oli hajonnut lasi. Osa otti kuitenkin lounaansa kärrystä sen kummempia miettimättä ja kun lautaset oli syöty melkein tyhjiksi, löytyi yhden naisen lautaselta iso lasinsirpale. Tarjoilija kutsuttiin paikalle. Hän otti lautasen molempiin käsiinsä, tuijotti lasinpalaa, mietti vähän aikaa ja lausui sitten: "Kaipa tätä ruokaa voi tämän verran lisää saada kuin on vielä syömättä." Mykistynyt seurueemme ei osannnut sanoa tuohon kuolemattomaan lausahdukseen mitään vaan poistui paikalta. Lisää ottamatta.

Vierailija
374/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisesta nimestä tuli mieleen: minullakin on harvinainen, ulkomaalaistaustainen nimi. Ymmärrän hyvin, että joku Sanna ei korvaansa lotkauta, jos kuulee nimensä ihmispaljoudessa. Jos kuulen oman nimeni jossain, silloin tarkoitetaan poikkeuksetta minua.

Olin kerran isossa marketissa ja katselin kynttilöitä. Yhtäkkiä mies samalla hyllyllä sanoo nimeni. Aivan spontaanisti kysyn " mitä?" ja käännyn. Mies ja nainen katsovat minua ihmeissään. Häkellyn ja olen kuin mitään ei olisi tapahtunut. :) Tuolla ruotsia puhuvalla naisella oli sama nimi kuin minulla.

Vierailija
375/1403 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:30"]

Pikkusiskollani naksahti kerran ja hän yritti lyödä minua saksilla. Hän meni yhtäkkiä psykoosiin ja hyökkäsi ilman syytä kimppuuni. Oli siinä aika epätodellinen olo kun paljon nuorempi pikkusiskoni jahtaa minua sakset kädessä ja suu vaahdossa...

[/quote]Hyi kauhia! Minkä ikäisiä olitte? Miten pääsit pois tuosta tilanteesta? Miten tilanne ratkesi? Joutuiko sisko hoitoon vai miten psykoosi päättyi? Onko vielä ollut ja onko lääkitystä?

Kyselyaika... pelottaa, että vapaana liikkuu tuollaisia henkilöitä ja joku viaton sattuu kohdalle kun psykoosi iskee. Yhtään näitä ihmisiä mollaamatta, sillä eiväthän ne tahallaan tee ja kelle vain voi yllättäen iskea psykoosi päälle :(

Vierailija
376/1403 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tarinoita!

Vierailija
377/1403 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
378/1403 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
379/1403 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
380/1403 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 00:57"]

olen pieneläinhoitaja ja toimin ajoittain eläinlääkärin apulaisena. Kerran vastaanotolle tuli mummo vanhan labratorinnoutajan kanssa. Herttainen pari. No ell sitten kyseli mummolta koiran historiasta. Mummo vastaili rauhallisesti, kunnes ell kysyi koiran alkuperästä. Mummo heilautti salamana kädet koiran korvien päälle ja kuiskasi että Bruno on Venäjältä :D kaikki muukin 'arkaluontoinen' materiaali, kuten madotukset kuiskittiin kädet Brunon korvilla. Ihan huippua. Oli pokassa piteleminen

[/quote]

Tuli tästä mieleeni. Olin kissani kanssa ell vastaanotolla odottelu tilassa. Viereen tuli nuori mies koiransa kanssa. Juteltiin niitä näitä ja kerroin että kissani (poika) steriloidaan tänään. Mies katsoi minua järkyttyneenä, sanoi "Shhhh!" ja vilkaisi kissaani päin. Hän totesi kissalleni surullisena "olen hyvin pahoillani!" :D