Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
341/1403 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huipputarina tähän ketjuun, julkaisen sen täällä 1.5.

Vierailija
342/1403 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1403 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 14:14"]

Oon syönyt hääkarkkeja ja katsonut aiotun sulhasen hautajaiskuvia samassa tilaisuudessa, kun ex-morsian esitteli uuden poikaystävänsä 1kk näiden sulhasen kuoleman takia peruuntuneiden häiden jälkeen. Terkkuja tutuille.

[/quote]

no tää on kyllä jo vähän outoa...

Vierailija
344/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain toimistotyöhön julkiselle puolelle ja minulta kysyttiin mm. seuraavaa:

- kuulunko yhdistyksiin?

- käynkö naistentansseissa?

- harrastanko liikuntaa, riittääkö liikunnan määrä mielestäni? (olen pyöreä)

- "sairauksistahan ei saisi kysyä, mutta onko sinulla sellaisia, jotka vaikuttaisivat työntekoon? Meillä tehdään huumetestit."

Tässä vaiheessa haastattelija hermostui, kun en ilmeisesti vastannut kuten halusi ja huudahti:

"Kai sinä sentään kirkkoon kuulut?"

En saanut työtä ja hyvä niin. Enpä ole ikinä ollut moisessa haastattelussa. Kysyi kaikkea mitä ei saisi, ainoastaan se jäi kysymättä, aionko vielä hankkia lapsia.

Vierailija
345/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 06:22"]Olin kerran jossain luontokeskuksessa yläkoulun kanssa, ja käväisin paikan veskeillä. Kopissa oli kolme vessaa vieretysten, mutta tultuani ulos sieltä, löysin oven takaa käytävältä vanhan mummon kasseineen jonottamasta. "Se vessakoppi on varattu", mummo lausui, "mutta mä odotan!" hän julisti juhlallisena.

Kesti hetken, kun sulattelin vuoden uutista, mutta käveltyäni pois, repesin hillittömästi nauramaan. 

Varmasti omituisimmat tilanteet liittyvät aina eksmiehiini. Yksi karuimmista oli, kun mies totesi ettei hänellä ollut varaa hankkia kuusi vuotiaalle lapselleen hoitajaa siksi aikaa kun hän lähtee baariin, mutta kuitenkin hän surutta tarjoili minullekin juomia varmaan satasen edestä. Yöllä kun menimme änkyräkännissä hänen kämpilleen, minulle tuli järkytyksenä kun tajusin että hänen nuorin lapsensa oli tosiaan koko yön ollut ypösen yksin ja odottanut isiä kotiin! Lapsi löytyi pupu kädestä nukkumasta keittiön pöydän äärestä, siihen nukahtanut istualtaan. Seisoin eteisessä tyrmistyneenä, kun Vuoden Isä meni leperrellen lapsensa luokse, nosti syliinsä ja lässytti "Isin rakas.. isin kulta.. voi että olet suloinen lässyn lässyn läpäläpälä blabla <3" Mikähän tilanteessa mahtoi olla niin sairaan vinoa?

Toinen eksäni oli ollut jo koko illan baarissa kaverini poikaystävän kanssa tanssittamassa paikallista juoppoa ämmää, jolla oli ikääkin jo varmaan 50 vuotta, kun me 17-vuotiaat tytöt kyllästyimme istumaan naapurin saunakamarissa ja odottamaan herroja kotiin. Päätimme lähteä aikamme kuluksi paikalliselle grillille, koska siellä oli kaksi ikäistämme luokkakaveripoikaa liikkeellä tyttöystävineen. Tietty kaverini tai joku oli mennyt kertomaan villeistä aamuyön suunnitelmistamme miehelleni tekstarilla, ja maininnut että siellä odotti "Martti" ja "Masa" nimiset kaverit mopoineen. Jos miehellä kesti ja kesti baarista tuleminen, niin nyt kului tasan kaksi minuuttia kun hän löysi meidät matkalta ja hän poimi minut väkivalloin mukaansa ja alkoi rähistä mustasukkaisena, miltä minusta tuntuisi jos hän lähtisi katsomaan muijien perseitä samalle paikalle. Tiesin, mitä hän oli hetkeä aiemmin ollut tekemässä, joten olin aika yllättynyt tuosta häikäilemättömyydestä.

Näin ala-asteella unta, jossa menin silloisen parhaan kaverini luokse yöllä leikkimään. Aamuyöstä hänen isänsä tuli lippis päässä ulkotamineet päällä sanomaan, että menkääs tytöt nyt nukkumaan, että ehditte aamulla kouluun. Heräsin omasta sängystäni ja mietin tosissani, mikä oli totta ja mikä ei, mutta kertoessani koulussa unesta, en ehtinyt edes puoliväliin kun kaveri lisäsi "Joo, ja sitten meidän isä tuli.." Olimme nähneet tismalleen samanlaista unta.

Tapailin autokouluopettajaani vuosia sitten, ja suhde kuivui auttamatta kasaan ennen kuin alkoikaan. Miehellä oli paha ongelma alkon kanssa, eikä hän muutenkaan ollut päästään aivan reilassa. Jos joku on nähnyt elokuvan Fargo, ja muistaa kohtauksen, jossa se raskaana oleva naispoliisi lähtee tapaamaan kahden kesken entistä koulukaveriaan mikä yrittää epätoivoisesti vongata, niin tietää miten tämä kyseinen autokouluherra käyttäytyi aina kun tapasimme tuon kuolleena syntyneen suhteemme jälkeen. Viimeisin kerta oli muutama kuukausi sitten, kun tapasimme samassa rakennuksessa olevassa baarissa, jossa autokoulun tallitilat olivat yläkerrassa. Menin baarista sinne hotellikäytävälle puhumaan puhelimeen, kun mies seurasikin minua huomaamattani. Havahduin yhtäkkiä siihen, kun joku tuli imemään puhelinta pitävän käteni etusormea! Koska olin itsekin aivan päissäni, menin tahallani leikkiin mukaan ja annoin miehen johdatella minut yläkertaan. Menimme hissillä autokoulun tiloihin, ja aivan pokerina mies avasi autokoulun auton ovet lukosta ja yritti houkutella minua sinne takapenkille - ja miksiköhän. Melkein repesin ääneen nauramaan, mutta kun mies huomasi, etten taida olla niin helposti johdateltavissa hommiin, hän alkoi istua tuolilla ja murjottaa. Sen jälkeen hän alkoi fargomaisesti keräämään sääliä ja halasi minua melkein väkivaltaisesti. "Äitini kuoli kun olin.. isänikin kuoli.. minusta tuntui kun olin veljeni ja heidän kanssaan liikkeellä, etten kuulunut siihen porukkaan.." Muistui mieleen kyseinen leffa, enkä ollut uskoa, että tällaisia tyyppejä on oikeasti olemassa. Kyselin herralta tyttöystävätilannetta ynnä muuta ihan vain nähdäkseni, myöntääkö mies kyseisen naisen olemassaoloa, sillä hän ei tainnut tietää että tiesin. Vaikka hän itse onkin piilottanut parisuhdestatuksensa, niin silti ei vaadita ihmeempiä Facebookin käyttötaitoja selvittääkseen tuollaiset pikkujutut. Mies kielsi jyrkästi naisen olemassaolon. Jännintä vain, että tuo nainen taisi olla jo silloin raskaana ja todennäköisesti kotona odottamassa miestään kotiin. Tilanne oli oikeasti todella omituinen kaikin puolin, enkä ollut yhtään sen parempi, silläpoikaystäväni istui alhaalla odottamassa minua.

Joku kuitenkin haluaa tietää tarinalle jatkoa, joten palasin takaisin alas poikaystäväni luo, ja selvitin hänelle missä olin ollut menossa parinkymmenen minuutin ajan. Hän onneksi pienen keskustelun jälkeen ymmärsi tilanteen, mutta autokoulunopettaja ei, sillä mies käveli loppuillan edelleen perässäni yhtä sinnikkäästi kuin aina tai siis olisi, jollemme olisi vaihtaneet kuppilaa. Minusta tilanne oli vähintäänkin omituinen, sillä se äijä taatusti näki että nuoleskelin kundikaverini kanssa, ennen kuin lähti työntämään minua yläkertaan ja muutenkin... Härskiä ja suoraviivaista mutkia oikovaa toimintaa, vaikka siihen mukaan menemisestä en ole itsekään kovin varma. Alkuun kun tilanteen piti olla hauska kännissä saatu höyrähdys, mutta siitä tulikin tragikoomista.

Inhoan sitä sikaa niin paljon, että minua ei haittaa vaikka joku tunnistaisikin tästä, ja olen valmis seisomaan sanojeni takana.

[/quote]

Eihän sattunut olemaan Tampereella sijaitsevan Kalevan autokoulun ope kyseessä? :D

Vierailija
346/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienen paikkakunnan pienessä hotellissa yötä. Baarimikko (selvisi myöhemmin) tuli samaan huoneeseen suihkuun, kun luuli että se on tyhjä. Välillä tuntuu, että olikohan se todellista mutta kyllä se oli. Vielä kysyi kohteliaasti, että anteeksi, luulin, että huone on tyhjä mutta saako käydä silti suihkussa. Sanoin että käy vaan; olin aika pöllämystynyt. Muissa huoneissa oli bändin porukkaa ja hotellissa taisi olla tyyliin 8 huonetta, ravintolan yhteydessä. 

Vierailija
347/1403 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 15:34"]

Hain toimistotyöhön julkiselle puolelle ja minulta kysyttiin mm. seuraavaa:

- kuulunko yhdistyksiin?

- käynkö naistentansseissa?

- harrastanko liikuntaa, riittääkö liikunnan määrä mielestäni? (olen pyöreä)

- "sairauksistahan ei saisi kysyä, mutta onko sinulla sellaisia, jotka vaikuttaisivat työntekoon? Meillä tehdään huumetestit."

Tässä vaiheessa haastattelija hermostui, kun en ilmeisesti vastannut kuten halusi ja huudahti:

"Kai sinä sentään kirkkoon kuulut?"

En saanut työtä ja hyvä niin. Enpä ole ikinä ollut moisessa haastattelussa. Kysyi kaikkea mitä ei saisi, ainoastaan se jäi kysymättä, aionko vielä hankkia lapsia.

[/quote]

Minä olen myös ollut työhaastattelussa, jossa kysyttiin: "Juu ja ethän sinä sitten mihinkään liittoihin kuulu?" Sillälailla nauraa hörähdellen, että haastattelija yritti naamioida kysymyksen huumoriksi.

Hämmennyin tuosta sen verran, että katselin vaan silmät pyöreinä enkä vastannut mitään. Enkä tietenkään saanut sitä paikkaa, mutta en kyllä olisi tollaiseen paikkaan halunnutkaan töihin.

Vierailija
348/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin bussiin ja siellä oli nuori nainen, jota luulin erääksi entiseksi työkaverikseni. Olimme olleet pari vuotta samassa paikassa töissä ja itse olin lähtenyt sieltä noin 1,5 vuotta aiemmin. En ollut mitenkään erityisemmin ajatellut tätä ihmistä lähiaikoina enkä ollut nähnytkään häntä ainakaan vuoteen. Tuijotin häntä pitkään ja ihmettelin, että miksi hän on siinä bussissa siihen aikaan päivästä. Kun nainen jäi pois, hän katsoi minua ja tuijotustani pitkään eikä osoittanut mitään tuntemisen merkkejä. Katsoin vielä perään, kun hän käveli kadulla ja mietin että oliko hän se entinen työkaverini vai eikö sittenkään. Kaksoissisarta tms. hänellä ei ollut, hän oli perheensä ainoa lapsi, joten silläkään tämä ei selittynyt. Tilanteesta jäi minulle jotenkin kummallinen olo.

Muutaman päivän kuluttua sain tietää, että tämä entinen työkaverini oli kuollut äkillisesti juuri sinä päivänä, kun tämä bussitapaus sattui, ja vieläpä suunnilleen siihen kellonaikaankin kun näin tämän naisen bussissa. Järkytyin uutisesta jo muutenkin ja tuo bussikohtaaminen tuntui entistäkin kummallisemmalta.

Vierailija
349/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 06:22"]

Olin kerran jossain luontokeskuksessa yläkoulun kanssa, ja käväisin paikan veskeillä. Kopissa oli kolme vessaa vieretysten, mutta tultuani ulos sieltä, löysin oven takaa käytävältä vanhan mummon kasseineen jonottamasta. "Se vessakoppi on varattu", mummo lausui, "mutta mä odotan!" hän julisti juhlallisena.

Kesti hetken, kun sulattelin vuoden uutista, mutta käveltyäni pois, repesin hillittömästi nauramaan. 

Varmasti omituisimmat tilanteet liittyvät aina eksmiehiini. Yksi karuimmista oli, kun mies totesi ettei hänellä ollut varaa hankkia kuusi vuotiaalle lapselleen hoitajaa siksi aikaa kun hän lähtee baariin, mutta kuitenkin hän surutta tarjoili minullekin juomia varmaan satasen edestä. Yöllä kun menimme änkyräkännissä hänen kämpilleen, minulle tuli järkytyksenä kun tajusin että hänen nuorin lapsensa oli tosiaan koko yön ollut ypösen yksin ja odottanut isiä kotiin! Lapsi löytyi pupu kädestä nukkumasta keittiön pöydän äärestä, siihen nukahtanut istualtaan. Seisoin eteisessä tyrmistyneenä, kun Vuoden Isä meni leperrellen lapsensa luokse, nosti syliinsä ja lässytti "Isin rakas.. isin kulta.. voi että olet suloinen lässyn lässyn läpäläpälä blabla <3" Mikähän tilanteessa mahtoi olla niin sairaan vinoa?

Toinen eksäni oli ollut jo koko illan baarissa kaverini poikaystävän kanssa tanssittamassa paikallista juoppoa ämmää, jolla oli ikääkin jo varmaan 50 vuotta, kun me 17-vuotiaat tytöt kyllästyimme istumaan naapurin saunakamarissa ja odottamaan herroja kotiin. Päätimme lähteä aikamme kuluksi paikalliselle grillille, koska siellä oli kaksi ikäistämme luokkakaveripoikaa liikkeellä tyttöystävineen. Tietty kaverini tai joku oli mennyt kertomaan villeistä aamuyön suunnitelmistamme miehelleni tekstarilla, ja maininnut että siellä odotti "Martti" ja "Masa" nimiset kaverit mopoineen. Jos miehellä kesti ja kesti baarista tuleminen, niin nyt kului tasan kaksi minuuttia kun hän löysi meidät matkalta ja hän poimi minut väkivalloin mukaansa ja alkoi rähistä mustasukkaisena, miltä minusta tuntuisi jos hän lähtisi katsomaan muijien perseitä samalle paikalle. Tiesin, mitä hän oli hetkeä aiemmin ollut tekemässä, joten olin aika yllättynyt tuosta häikäilemättömyydestä.

Näin ala-asteella unta, jossa menin silloisen parhaan kaverini luokse yöllä leikkimään. Aamuyöstä hänen isänsä tuli lippis päässä ulkotamineet päällä sanomaan, että menkääs tytöt nyt nukkumaan, että ehditte aamulla kouluun. Heräsin omasta sängystäni ja mietin tosissani, mikä oli totta ja mikä ei, mutta kertoessani koulussa unesta, en ehtinyt edes puoliväliin kun kaveri lisäsi "Joo, ja sitten meidän isä tuli.." Olimme nähneet tismalleen samanlaista unta.

Tapailin autokouluopettajaani vuosia sitten, ja suhde kuivui auttamatta kasaan ennen kuin alkoikaan. Miehellä oli paha ongelma alkon kanssa, eikä hän muutenkaan ollut päästään aivan reilassa. Jos joku on nähnyt elokuvan Fargo, ja muistaa kohtauksen, jossa se raskaana oleva naispoliisi lähtee tapaamaan kahden kesken entistä koulukaveriaan mikä yrittää epätoivoisesti vongata, niin tietää miten tämä kyseinen autokouluherra käyttäytyi aina kun tapasimme tuon kuolleena syntyneen suhteemme jälkeen. Viimeisin kerta oli muutama kuukausi sitten, kun tapasimme samassa rakennuksessa olevassa baarissa, jossa autokoulun tallitilat olivat yläkerrassa. Menin baarista sinne hotellikäytävälle puhumaan puhelimeen, kun mies seurasikin minua huomaamattani. Havahduin yhtäkkiä siihen, kun joku tuli imemään puhelinta pitävän käteni etusormea! Koska olin itsekin aivan päissäni, menin tahallani leikkiin mukaan ja annoin miehen johdatella minut yläkertaan. Menimme hissillä autokoulun tiloihin, ja aivan pokerina mies avasi autokoulun auton ovet lukosta ja yritti houkutella minua sinne takapenkille - ja miksiköhän. Melkein repesin ääneen nauramaan, mutta kun mies huomasi, etten taida olla niin helposti johdateltavissa hommiin, hän alkoi istua tuolilla ja murjottaa. Sen jälkeen hän alkoi fargomaisesti keräämään sääliä ja halasi minua melkein väkivaltaisesti. "Äitini kuoli kun olin.. isänikin kuoli.. minusta tuntui kun olin veljeni ja heidän kanssaan liikkeellä, etten kuulunut siihen porukkaan.." Muistui mieleen kyseinen leffa, enkä ollut uskoa, että tällaisia tyyppejä on oikeasti olemassa. Kyselin herralta tyttöystävätilannetta ynnä muuta ihan vain nähdäkseni, myöntääkö mies kyseisen naisen olemassaoloa, sillä hän ei tainnut tietää että tiesin. Vaikka hän itse onkin piilottanut parisuhdestatuksensa, niin silti ei vaadita ihmeempiä Facebookin käyttötaitoja selvittääkseen tuollaiset pikkujutut. Mies kielsi jyrkästi naisen olemassaolon. Jännintä vain, että tuo nainen taisi olla jo silloin raskaana ja todennäköisesti kotona odottamassa miestään kotiin. Tilanne oli oikeasti todella omituinen kaikin puolin, enkä ollut yhtään sen parempi, silläpoikaystäväni istui alhaalla odottamassa minua.

Joku kuitenkin haluaa tietää tarinalle jatkoa, joten palasin takaisin alas poikaystäväni luo, ja selvitin hänelle missä olin ollut menossa parinkymmenen minuutin ajan. Hän onneksi pienen keskustelun jälkeen ymmärsi tilanteen, mutta autokoulunopettaja ei, sillä mies käveli loppuillan edelleen perässäni yhtä sinnikkäästi kuin aina tai siis olisi, jollemme olisi vaihtaneet kuppilaa. Minusta tilanne oli vähintäänkin omituinen, sillä se äijä taatusti näki että nuoleskelin kundikaverini kanssa, ennen kuin lähti työntämään minua yläkertaan ja muutenkin... Härskiä ja suoraviivaista mutkia oikovaa toimintaa, vaikka siihen mukaan menemisestä en ole itsekään kovin varma. Alkuun kun tilanteen piti olla hauska kännissä saatu höyrähdys, mutta siitä tulikin tragikoomista.

Inhoan sitä sikaa niin paljon, että minua ei haittaa vaikka joku tunnistaisikin tästä, ja olen valmis seisomaan sanojeni takana.

[/quote]

Tuota noin, miks sä olet FB kaveri tuollaisen ukon kanssa?

[/quote]

Ihan siksi, että se on vain Facebook. Fb ei ole mun virallinen rankkauslista, jonne kokoan vain bestikset, vaan se on koko kansan huutolaismesta joille ei tuu jaettua liian henkeviä muutenkaan. On mulla Ulla Taalasmaakin kaverina. - tarinan alkuperäiskynäilijä

[/quote]

Siltikin ihmettelen kaltaisiasi ihmisiä jotka haluavat olla tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa, vaikka vain FB:n välityksellä. No joillain ihmisillä on vain kai tarve tulla huomioiduksi, oli huomioija kuka tahansa. Pitäiskö mun tuntea Ulla Taalasmaa? Miten hän liittyy tähän juttuun? Yhtä omituinen kuin tuo opekin?

Vierailija
350/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on niin outoo, että ei riitä aika kirjoittamaan koko asiasta, mutta jotain nyt kuitenkin aiheesta Unknown Flying Object:

Olin illalla menossa ja aamuyöstä kun palasin kotiin rauhassa ajellen niin en voinut olla näkemättä taivaalla pyöreää kirkasta valoa, joka puikkelehti ihan miten sattuu ja täysin äänettömästi. En jaksanut sitä sitten enempää ihmetellä kun väsytti ja ajettelin, että se on varmaan joku lentoharjoitus kuitenkin.

Nuorena ajoin polkupyörällä ja en voinut olla huomaamatta kun äänettömästi valtava tulipallomainen lensi juuri ja juuri puidenlatvojen yläpuolella. Ajattelin, että onpa omituinen ja en oo ikinä nähny ja kerroin vanhemmilleni, jotka sanoivat sen olevan varmaan pallosalama.. (aika järkyn iso ja kuin tulipallo)

Kerran ajoin autolla kotiin päivällä ja kuinkas ollakaan. Näin taivaalla kirkkaana kiiltävän sikarimaisen asian, joka liikkui tosi hitaasti ja näytti kuin lähes olisi leijunut paikoillaan. Se oli kiiltävä ja jotenkin metallimaisen näköinen sikari tai pitkula. Koska kiinnostuin ja arvelin, että enpä olis uskonu ikinä näkeväni UFOa niin nyt sen sitten näin. Outoa ja ihmeellistä. Katselin sitä UFOa ja jotenkin koin oudon tunteen siitä, että olen sen kokenut ja tilanne on todella speciaali ja olen yksi niistä harvoista, jotka tämän nyt sitten näki lopultakin. Siinä sitten fiiliksissä katselin ja yhtäkkiä sotain kummaa tapahtui tälle mun sikarimaiselle UFOlle. UFOn kummallekin puolelle alkoi työntyä jotain uloketta ja pian se ulkoke erottui selvemmin. Ulokkeet vain kasvoivat pituuttaan ja kiiltävä sikarin muotoinen UFOni sai selkeitä piirteitä ja siinä sitten rapisikin UFO fiilikset ja kaikki erityiset tunteet kun UFOni olikin purjeliitokone. Petyin, mutta sen pienen hetken koin aika huikeet fiilikset. Ehkä minun olisi ollut parempi jättää uteliaisuuteni ja jatkaa ajamista normaalisti niin uskoisin vieläkin nähneeni UFOn.

Vierailija
351/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 23:30"]

Olin mieheni kanssa vuosia sitten reissussa ja istuimme tuntemattomien kanssa samassa pöydässä torilla. Mieheni sattui sitten vahingossa kaatamaan vieraitten juoman, johon totesi: "Ai anteeksi, ei ollut tarkoitus." :D

[/quote]

Vähäks kreisii !!

Vierailija
352/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin hämmentävä tilanne sattui kaupassa eräänä iltapäivänä: ostoksia liukuhihnalle latoessani takana oleva ihan normaalisti pukeutunut keski-ikäinen mies sanoi yhtäkkiä ostoskorilleen "anna persettä vitun huora". Molemmat mieheni kanssa katsoimme toisiimme kun mietimme uskoako korviamme, mutta ehkä herra vain vahingossa harjoitteli ko. lemmenlurituksia ääneen vaikkapa iltaa varten.

Vierailija
353/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:33"]

Jokseenkin hämmentävä tilanne sattui kaupassa eräänä iltapäivänä: ostoksia liukuhihnalle latoessani takana oleva ihan normaalisti pukeutunut keski-ikäinen mies sanoi yhtäkkiä ostoskorilleen "anna persettä vitun huora". Molemmat mieheni kanssa katsoimme toisiimme kun mietimme uskoako korviamme, mutta ehkä herra vain vahingossa harjoitteli ko. lemmenlurituksia ääneen vaikkapa iltaa varten.

[/quote]

mistäs tiedät sanoiko korille vai sulle?

Vierailija
354/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:33"]Jokseenkin hämmentävä tilanne sattui kaupassa eräänä iltapäivänä: ostoksia liukuhihnalle latoessani takana oleva ihan normaalisti pukeutunut keski-ikäinen mies sanoi yhtäkkiä ostoskorilleen "anna persettä vitun huora". Molemmat mieheni kanssa katsoimme toisiimme kun mietimme uskoako korviamme, mutta ehkä herra vain vahingossa harjoitteli ko. lemmenlurituksia ääneen vaikkapa iltaa varten.

[/quote]

Touretten oireyhtymä...?

Voi oireilla myös hävyttömyyksien pakonomaisena toisteluna.

Vierailija
355/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 22:10"]

"Menin yksin leffateatteriin katsomaan hittileffaa, jota todella moni oli hehkuttanut. Yksin siitä syystä että mukaan lupautuneelle kaverille iski viime hetkellä vatsatauti ja liput oli kuitenkin jo maksettu. Okei, myös siitä syystä, että paloin halusta nähdä sen leffan :D"

Onko jollekin näin outoa käydä yksin leffassa? =O

Olen luullut, että se on ihan normaalia, eikä mitään mitä pitäisi selittää erityisemmin...

[/quote]

Samaa ihmettelin.. Olen käynyt yksin leffassa vaikka kuinka monesti, ja ainahan siellä niitä muitakin yksinäisiä näkyy. Yksin on minusta kivempi käydä kuin kaverin kanssa :)

Vierailija
356/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:51"]

[/quote]

mistäs tiedät sanoiko korille vai sulle?

[/quote]

Sanoi sen melko hiljaa, tiukasti katse korissa ja mieheni oli välissämme joten en sinänsä ollut hänen ihan välittömässä läheisyydessään mutta totta, enpä sitä tiedäkään. Omituinen tilanne olisi joka tapauksessa!

Vierailija
357/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ehkä sillä oli touretten syndrooma?

Vierailija
358/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 11:33"]Jokseenkin hämmentävä tilanne sattui kaupassa eräänä iltapäivänä: ostoksia liukuhihnalle latoessani takana oleva ihan normaalisti pukeutunut keski-ikäinen mies sanoi yhtäkkiä ostoskorilleen "anna persettä vitun huora". Molemmat mieheni kanssa katsoimme toisiimme kun mietimme uskoako korviamme, mutta ehkä herra vain vahingossa harjoitteli ko. lemmenlurituksia ääneen vaikkapa iltaa varten.

[/quote]

Touretten oireyhtymä...?

Voi oireilla myös hävyttömyyksien pakonomaisena toisteluna.

[/quote]

Saattaa olla, mutta mielestäni ei vaikuttanut sellaiselta Tourettemaiselta vaan enemmänkin jupisi sen sinne koriinsa.

Vierailija
359/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, piti lähteä kauppaan jo tunteja sitten, mutta jäinkin lukemaan koko tämän ketjun alusta loppuun.

Vierailija
360/1403 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 06:22"]

Olin kerran jossain luontokeskuksessa yläkoulun kanssa, ja käväisin paikan veskeillä. Kopissa oli kolme vessaa vieretysten, mutta tultuani ulos sieltä, löysin oven takaa käytävältä vanhan mummon kasseineen jonottamasta. "Se vessakoppi on varattu", mummo lausui, "mutta mä odotan!" hän julisti juhlallisena.

[/quote]

Teitkö mitään tuon lapsiraukan eteen? Toihan oli ihan törkeä heitteillejättö. Toivottavasti teit jotain parantaaksesi lapsen asemaa, tuo tuskin oli ainut kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi