Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oudoin tilanne, jossa olet ollut?

Vierailija
05.03.2013 |

Oletteko joskus joutuneet tilanteeseen, jossa on tullut ihan epätodellinen olo? Tunne siitä, että olisi jossain elokuvassa tai piilokamerassa.

Olin asuntoesittelyssä, ainoa asiakas. Naispuolisen välittäjän kanssa keskustelu kääntyi koiriin, ja hän alkoi muistelemaan entistä lemmikkiään. Lopulta välittäjä istui huoneiston sohvalla, itki ripsivärit poskilla edesmennyttä koiraansa ja minä hämmentyneenä yritin lohduttaa häntä. Ei tullut asuntokauppoja.

Kommentit (1403)

Vierailija
321/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 11:24"]

Tuli vielä yksi juttu mieleen... Olin yhdeksänvuotias ja odotin bussia. Ohitseni käveli ehkä kuusikymppinen mies, bootsit ja iso lierihattu päässään. Yhtäkkiä hän vilkaisee minua, peruuttaa takaisin, katsoo minua ja sitten kysäisee: "Onko sun äidilläsi samanlaiset huulet?". Hämmennyn ja sanon etten tiedä. Mies sanoo jaaha ja jatkaa matkaansa.

-156

[/quote]

Epäili itseään isäksesi tai sinua muuten vain entisen hoitonsa lapseksi? :D

[/quote]

Sama käynyt mielessä, mutta ikänsä puolesta mies oli selvästi vanhempi kuin äitini isä silloin joten uskon (ja toivon) ettei hänellä ole ollut äitini kanssa mitään tekemistä :D Mutta kerrassaan kummallinen tilanne.

Vierailija
322/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen joka joutuu aina mitä kummallisimpiin tilanteiiin ja jolle sattuu ja tapahtuu kaiken näköistä, nyt vaan ei tule mitään oikein outoa mieleen.... 

Yksi absurdeimmista on kyllä varmaan se kun oltiin mieheni kanssa Jenkeissä ja matka oli vasta alkanut.... auto oli vuokrattuna ja sillä ei oltu juuri ehditty ajella. Oltiin Los Angelesissa ja vietettiin päivä Santa Monica pier:llä.... Auto oli parkissa ja siellähän näitä "läpipaikkoja" ei ole vaan kaikkien parkkiruutujen välissä on semmoinen matala betoniporsas, eli vaikka vastapäätä ei olisi autoa,niin siitä läpi ei voi ajaa. No, hieman hermona oltiin molemmat kun tuli aika lähteä jatkamaan matkaa ja oli ruuhka-aika. Meitä vastapäätä ei ollut autoa joten mies totesi että ei kun siitä läpi vaan, painaa kaasua mutta auto ei liiku ( kumpikin vielä aika tolloja automaatin kanssa ajamiseen, varsinkin minä ), painaa lisää kaasua, auto nousee ilmaan ja rysähtää takaisin alas.... samassa mies tajusi että ei helvetti, tässä olikin semmoinen betonimöykky. Siinä sitä istutaan hiljaisuuden vallassa autossa ja tuijotellaan rantatien liikenneruuhkaa, samaan aikaan joku musta nainen tulee siihen kinumaan pikkurahoja... mä vissiin sähähdin että fuck off ( joo, ei ehkä kandeis ). Mietittiin että ei helvetti, hajosko autosta nyt öljypohja tai jotain. Mies sai kun saikin peruutettua auton pois siitä jumista ( ne korokkeet ei onneksi olleet kovin korkeita ) ja lähdettiin jatkamaan matkaa. Kyllä jännitti ekat mailit että koska tää auto kosahtaa, ei onneksi kosahtanut ja ajeltiin sillä turvallisesti vielä about 1000 mailia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten talvella hakemassa tyttöystävääni harjoituksista ja parkeerasin autoni Aleksis Kiven kadulle. Kuuntelin autossa radiota ja annoin auton käydä, sillä oli kylmä talvinen ilta ja tiesin tyttöystäväni tulevan pian. Yhtäkkiä auton takaovi avautui ja sisään istui siistin näköinen noin 30-kymppinen mies ja paiskasi oven kiinni. Sanoi, että Lauttasaareen (en muista paikkaa) pitäisi päästä. Totesin yllättyneenä ystävällisesti, etten ole taksi. Mies oli todella hämmentyneen näköinen ja poistui anteeksi pyydelleen autosta. Sain tästä jälkikäteen ihan mahtavat naurut. :D

Vierailija
324/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 11:58"]

Olin muutama vuosi sitten talvella hakemassa tyttöystävääni harjoituksista ja parkeerasin autoni Aleksis Kiven kadulle. Kuuntelin autossa radiota ja annoin auton käydä, sillä oli kylmä talvinen ilta ja tiesin tyttöystäväni tulevan pian. Yhtäkkiä auton takaovi avautui ja sisään istui siistin näköinen noin 30-kymppinen mies ja paiskasi oven kiinni. Sanoi, että Lauttasaareen (en muista paikkaa) pitäisi päästä. Totesin yllättyneenä ystävällisesti, etten ole taksi. Mies oli todella hämmentyneen näköinen ja poistui anteeksi pyydelleen autosta. Sain tästä jälkikäteen ihan mahtavat naurut. :D

[/quote]

Olisit ajanut sen sinne ja tokaissut sitten "se tekee 90 euroa." :D

Vierailija
325/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen tällainenkin tapaus, sattui jo 80-luvulla tuttavaperheelle.

Olivat lomalla USA:ssa, vanhemmat ja kaksi kouluikäistä. Olivat vuokranneet auton, ja menneet uimaan, auto jätetty vartioidulle parkkipaikalle. Uimasta tultuaan huomasivat että autoon oli murtauduttu, menty sisään ja takapenkin selkänojassa olevan luukun kautta takakonttiin ja napattu mukaan mitä sitä kautta sai: lasten reput, muu ei ollut mahtunut. Mahtoi varas olla iloinen kun sai saaliiksi suomenkielisiä Aku Ankan taskukirjoja ja koulukirjoja :D

Vierailija
326/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kesällä Joensuussa näin kaupungilla, kun nuori nainen pölli hameen kaupan ulkopuolella olevasta myyntikorista. Hame oli tod halpa, ja tytöllä oli mt-ongelmia, joten en sanonut mitään.

Menin samana päivänä iltavuoroon Teatteriravintolan terassille. Sinä kesänä oli muovituopit, ja tuuli pukkasi nurin kantamani oluttuoppitornin. Arvaatte varmaan, kuka oli se asiakas, joka nosti metakan hameelleen, uudelle, roiskuneista kaljatipoista.

Oli aika vaikea olla sanomatta, että etpä ole kuule ihan hirveästi maksanut tuosta rievusta.

Vierailija
327/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Oliko se kiinteistö-kaisa :D

Vierailija
328/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
329/1403 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni oli muuttanut opiskelija-asuntoon viereiseen rappuun. Se oli lankapuhelinaikaa. En tiennyt hänen uutta numeroaan, joten selvitin sen numeropalvelusta kaupungin ja nimen perusteella. Soitin numeroon, sanoin kuka olen ja kyselin, mitä hän on puuhaillut. Hän kertoi, mutta jotenkin vaivautuneen oloisena, mitä oli tehnyt. Lörpöttelin siinä hetken, olen kova puhumaan puhelimessa, varsinkin siskon kanssa.

Lopulta aloin ihmetellä kun hän kuulosti koko ajan niin omituiselta. Kysyin, että mikä sulla Kirsi on, kun sää kuulostat niin omituiselta.  - Ei mulla mikään oo. - Onko sun ääni jotenkin painuksissa? - On mulla vähän yskää ollut. Lopulta lopetin puhelun kun hän vaikutti koko ajan puhuvan vain vaivautuneena silloin kun kysyin jotain, muttei muuten. Sanoin, että jutellaan lisää joskus toiste.

Hetken päästä siskoni soitti minulle. Sanoin, että kuulostit äsken tosi oudolta. Hän ei tiennyt yhtään mistä puhuin. Selvisi, että olin soittanut väärään numeroon, ihan tuntemattomalle ihmiselle, jolla oli ollut sama nimi, ja joka oli vain vastaillut minulle kiltisti.

Vierailija
330/1403 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisimman jutun yksityiskohtia en viitsi kertoa, koska siitä voi tunnistaa monta ihmistä, mieheni tuttuja. Sanottakoon, että Seiska olisi varmaan maksanut mulle siitä mehevät rahat, mutta...en ole ihan kielikellotyyppiä. Niistä häistä saisi kuitenkin melko tarinan nyrkkitappeluineen, pettämisineen, huoneista erehtymisineen...itse olin viaton sivustakatsoja.

Yksi omituinen tilanne oli, kun kerran heräsin sinkkuna asuin ykköskerroksessa, ei maantasalla.  Heräsin siihen, että lasit helisevät. Koira murisee. Menen äänen alkulähdettä kohti, ja havaitsen, että keittiönikkunani läpi on heitetty puolimetrinen halko, joka lojuu pöydällä lasinsirpaleiden keskellä. Sotku on karmea. Ulkoa kuuluu mökää. Mitä helvettiä...Sytytän valot ja huudan ulos, että päästän koiran irti. Ulkona heiluu mies, joka huutaa että päästä sisälle, päästä sisälle. "Minkä helvetin takia mut pitäisi sut sisälle päästää?" "Päästä mut sisälle, päästä sisälle!" "Joo päästän, tule alaovelle odottamaan!" Menenkin peloissani hälyttämään naapurin miehen, joka soittaa huoltomiehen ja poliisit. Käykin ilmi, että viereiseen kerrostaloon on muuttanut mies, joka on lähtenyt juhlimaan tupaantuliaisia, ja palatessaan erehtynyt talosta. Niin että eikun halkoa ikkunaan, niin kyllähän se vaimo herää....paitsi että väärä talo!

Vierailija
331/1403 |
30.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 11:04"]

Tämä tapahtui n. 5vuotta sitten. Olimme ystäväni kanssa raxissa syömässä. Viereiseen pöytään tuli mies ja nainen. Mies komensi työntekijää pesemään pöydän ja tuolit (ne olivat puhtaita). Samoin pöydän alta lattia tuli pestä. Mies myös valitti "kuinka tasoton ravintola oli". No, raxi on pikaruoka paikka, eikä kovin kallis, joten mitään huipputasoa ei tulisi odottaa.

Pariskunta alkoi syömään ja mies patisti monta kertaa "syömään kunnolla, kun kerrankin ollaan ulkona syömässä". Mies kävi huomauttamassa muille ruokailijoille, että olisivat hiljempaa vaikka itse kailotti koko ajan. Nainen oli hiljaa.

Yhtäkkiä mies alkoi laulamaan todella kovaa ja epävireisesti "I will always love youuuuuuu!" :D ja kosi!

Nainen vastasi "Tahdon", jonka jälkeen mies soitti ilmeisesti isälleen ja alkoi kehuskelemaan kihlauksellaan.

Tämän jälkeen mies totesi "on syytä juhlaan" ja osti itselleen pehmis kipon. Pehmis kipolla saa syödä rajattomasti pehmistä ja maksaa n. 2euroa. Mies ei kuitenkaan ostanut naiselle pehmis kippoa vaan mussutti tyytyväisesti omaansa kun nainen möllötti häntä vastapäätä. Uskomatonta toimintaa!

[/quote]

Nauroin ääneen, kun luin tätä! Kosinta Raxissa ja kihlauspehmis -  luonnollisesti vain tälle unelmien miehelle. Odottivat varmaan seuraavaan pääsiäiseen, että pystyivät yhdistämään suklaamuna- ja sormushankinnat?

Vierailija
332/1403 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saanut hermoromahduksen, ja päivystyksessä sitten lähettivät minut sitten Pitkänniemen sairaalaan. Siellä oli ulkomaalainen lääkäri joka kyseli minulta asiallisesti masennuksesta ja viimeisimmistä päivistäni. Sitten tuli pitkä hiljaisuus jota seurasi kysymys: "juotko paljon maitoa?" Hämmennyin tästä ja pudistin päätäni. Siihen lääkäri sitten vain totesi että "jassoo" ja merkitsi tämän tiedon vihkoonsa -> pitkä hiljaisuus Olin saanut hermoromahduksen, ja päivystyksessä sitten lähettivät minut sitten Pitkänniemen sairaalaan. Siellä oli ulkomaalainen lääkäri joka kyseli minulta asiallisesti masennuksesta ja viimeisimmistä päivistäni. Sitten tuli pitkä hiljaisuus jota seurasi kysymys: "juotko paljon maitoa?" Hämmennyin tästä ja pudistin päätäni. Siihen lääkäri sitten vain totesi että "jassoo" ja merkitsi tämän tiedon vihkoonsa -> pitkä hiljaisuus

Vierailija
333/1403 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelukaverini kanssa kahdestaan niiden mökillä (siis olimme parikymppisiä tyttöjä silloin). Lähdettiin soutelemaan järvelle. Vähän aikaa soudettuamme ohitimme naapurimökin laiturin. Siellä seisoi joku nainen, mustissa saappaissa ja vaatteissa, pidellen päänsä päällä suurta mustaa sateenvarjoa. Oli aurinkoinen sää. Soudimme hiljaa ohi ja nainen seisoi aavemaisen näköisenä laiturin päässä, liikkumatta.

No, ettei menisi ihan kummitustarinaksi, niin nainen oli joku mt-potilas, joka oli vuokrannut mökin. Kävimme tervehtimässä häntä myöhemmin, ihmettelimme kun hän vakavana kertoi kuinka häntä salakuunnellaan joka puolella. Myöhemmin hän tuli keskellä yötä hakkaamaan mökkimme ikkunoita, säikähdimme kamalasti.

Vierailija
334/1403 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena, piirun alle täysi-ikäisenä ammattiopiskelijana Helsingissä messuilla. Oli maaliskuinen päivä, merituuli pyyhki Katajanokalta ja teki kelin viileäksi vaikka aurinko paistoikin. Jätimme ystävieni kanssa takkimme hotelliin, koska messut olivat korttelin päässä, emmekä halunneet takkeja alkaa messuilla kanniskella tai narikkaan jonottaa..

Seisoimme hotellin portailla tupakoimassa, kun yhtäkkiä takaani ilmestyi hyvin charmikas herrasmies, noin 40-vuotias. Hän laski kätensä harteilleni ja sanoi "Sinulla on kylmä. Jos minulla olisi turkki niin antaisin sen sinulle" sitten hän hymyili ja marssi kadulla odottaneeseen valkoiseen limusiiniin joka ajoi pois.

Kaverit nauroivat, että siinä meni Tellun vauras tulevaisuus ja elämäsi prinssi. Minä toljotin vain suu auki :D

Vierailija
335/1403 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia ja uskomattomia juttuja. Harmittaa, kun olen itse elänyt niin tavallisen tasaista elämää, ettei mulle ole oikeastaan käynyt mitään tarpeeksi outoa tähän ketjuun kerrottavaksi. :) 

Vierailija
336/1403 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne, johon en ikimaailmassa olisi kuvitellut joutuvani.

Näinhän käy vain muille, ei minulle. Eli se klassinen: mieheni ilmoitti että vaihtaa minut puolet nuorempaan. Olen yli nelikymppinen ja mieheni oli löytänyt hemaisen parikymppisen. Siis jos tarkkoja ollaan, niin juuri ja juuri 18-vuotiaan ja itse olen yli nelikymppinen, ja mieheni on yli viisikymppinen.

Mutta näin. Minä sain lähteä tämän "elämänsä rakkauden" tieltä. Lähdin, mukanani kaksi teini-ikäistä lastamme.

Lapset ovat ihania, heitä en kadu, mutta mies saisi painua alimpaan helvettiin.

Ehkä tästä vielä noustaan, joskus. Nyt ei vain tunnu siltä.

Vierailija
337/1403 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkujeni ristiäisissä on ollut omalaatuinen pappi. Ekoissa ristiäisissä kaikki meni muuten hyvin, mutta pappi laittoi sen vauvan pään kuivausliinan omaan taskuunsa kasteen jälkeen. Myöhemmin kuivasi vielä omaa hikistä otsaansa siihen, hellepäivä kun oli. Nämä näkyvät ristiäisvideolla tosi hyvin :-)

Toisen serkun ristiäiset järjestettiin maaseudulla kkievarissa, jossa oli hienot tilat tällaisia perhejuhlia varten ja sitten erikseen ravintola- ja anniskelupuoli. Näihin ristiäisiin ei tuo sama pappi meinannut ilmestyä lainkaan. Tunnin odotuksen jälkeen soitettiin papin kotinumeroon, josta tokkurainen ääni sitten vastasi klo14 iltapäivällä. Oli kuulemma nukkunut pommiin. Vähän ajan päästä vanhalta viinalta haiseva pappi tule fillarilla paikalle kaapu hulmuten. Äitini seisoi juhlatilan ovensuussa, joten papi kysyi kuiskaten häneltä: "Minkätyyppisestä tilaisuudesta olikaan kyse?" Toimitus meni kuitenkin hyvin, lapsi sai kasteen ja nimen. Tilaisuuden jälkeen pappi pyysi isän ja kummisedän kanssaan kievarin puolelle kaljalle.. Siellä he sitten istuivat kolmestaan.

Vierailija
338/1403 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
339/1403 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena myöhänä syksyisenä iltana kuulin, kun kotimme ovikello soi. Luulin, että äiti on tulossa töistä ja pompin innoissani avaamaan oven. Säikähdin kamalasti, kun oven takana olikin kaksimetrinen korsto ja paniikissa pinkaisin karkuun. Isä meni ovelle ja kuuntelin olohuoneessa, kun tämä kovassa humalassa oleva mies kertoi, että hänellä on muovipussissa jänis ja hän haluaa antaa sen talon väelle syystä jota en juuri nyt muista. Isällä meni pitkään vakuutellessa, ettei me tosiaankaan tarvita jäniksenraatoa meille.

Kamalan absurdi tilanne kun miettii. Silloin pikkutyttönä pelkäsin ihan hulluna.

Vierailija
340/1403 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui n. 5vuotta sitten. Olimme ystäväni kanssa raxissa syömässä. Viereiseen pöytään tuli mies ja nainen. Mies komensi työntekijää pesemään pöydän ja tuolit (ne olivat puhtaita). Samoin pöydän alta lattia tuli pestä. Mies myös valitti "kuinka tasoton ravintola oli". No, raxi on pikaruoka paikka, eikä kovin kallis, joten mitään huipputasoa ei tulisi odottaa.

Pariskunta alkoi syömään ja mies patisti monta kertaa "syömään kunnolla, kun kerrankin ollaan ulkona syömässä". Mies kävi huomauttamassa muille ruokailijoille, että olisivat hiljempaa vaikka itse kailotti koko ajan. Nainen oli hiljaa.

Yhtäkkiä mies alkoi laulamaan todella kovaa ja epävireisesti "I will always love youuuuuuu!" :D ja kosi!

Nainen vastasi "Tahdon", jonka jälkeen mies soitti ilmeisesti isälleen ja alkoi kehuskelemaan kihlauksellaan.

Tämän jälkeen mies totesi "on syytä juhlaan" ja osti itselleen pehmis kipon. Pehmis kipolla saa syödä rajattomasti pehmistä ja maksaa n. 2euroa. Mies ei kuitenkaan ostanut naiselle pehmis kippoa vaan mussutti tyytyväisesti omaansa kun nainen möllötti häntä vastapäätä. Uskomatonta toimintaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi