Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No huh.. Mun mies vaatii että tästä lähtien

Vierailija
05.03.2013 |

kaiken lihan on oltava halal. Miten se tehdään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan kaupasta.

Vierailija
2/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastat elukan vetämällä kurkun auki. Toivottavasti miehesi ei halua karhupaistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastetaan muslimioppien mukaan ja sitä ei ihan joka paikassa myydäkään.

Vierailija
4/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vaihtaa MUSLIMI ukko pois,kohta kuljet huntupäässä ja säkki päällä.

halalallalala teurastetuilta vedetään pilli auki,kärsä mekkaan ja mölistään rukousta,ihme ettei suomessa viherpipertäjät puutu tuohon touhuun???

kaikille tiedoksi että mcdonaldsin kana on sitten HALAL.

Vierailija
5/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no haen sitten kanaa Macista. Pääsen helpoimmalla. Ap

Vierailija
6/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 22:09"]

kannattaa vaihtaa MUSLIMI ukko pois,kohta kuljet huntupäässä ja säkki päällä.

halalallalala teurastetuilta vedetään pilli auki,kärsä mekkaan ja mölistään rukousta,ihme ettei suomessa viherpipertäjät puutu tuohon touhuun???

kaikille tiedoksi että mcdonaldsin kana on sitten HALAL.

[/quote]

Miksi säkki päällä mutta huntupäässä?

Vierailija
7/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se niin haluaa, niin varmaan sitten tietää itsekin miten pitää tehdä. 

Vierailija
8/8 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Täällä yksi joka olis voinut naida muslimimiehen. Mulle tuli mieleen, että oliskos syntynyt tilanne, että mä vähän halal tai mitä se nyt oli ihan itse miehelle.

Mä kyllä tykkään noista joistakin muslimimiehistä - ovat aika hyvän näköisiä kuten myös jotkut afrot... mutta jotakin tässä hommassa on mennyt kyllä niin niin niin pieleen. Siis onhan ollut aikoja jolloin eri uskontoiset ihmiset ovat jopa voineet asua toistensa naapureina...

Muuten niitä listoja niistä miehistä, jotka vois olla kiinnostavia, mutta naimisissa - tai jo kuolleita - mä lisäisin mun listaan kyllä itse OsamaBinLadenin... todella hyvän ja jopa symppiksen näköinen äijä... mutta kun en tunne niin ei voi sanoa mitään. Mulla on todella ollut vaikeeta tajuta, että ton näköinen äijä olisi joku murhaaja ja terroristi. Mulle on kyllä usein tullut mieleen, että sopisi paremmin tommoiseksi jonkinlaiseksi "kansansa puolustajaksi". Mutta enhän mä mitään tiedä. Siis tää oli vaan arvelu, jonka mä liitin äijän ulkonäköön... moni todella korkeassa asemassa sen sijaan näyttää niin helvetin pahalta ja rikolliselta, että ei olisi mitään halua olla lähemainkaan... mutta en mä olisi tommoista pärstää osannut pelätä eli olisin sit kävelly suoraan kohti kuolemaan... kyllä mun listalle voisi laitta Sadam Husseininkin... Olen niin, niin onnellinen kun en mitään tiedä näistä asioista enkä voi ollenkaan edes arvuutella, että mikä olisi se kaikista oikein todellisuus. Jatkan siis elämistä täydellisen tietämättömänä näiden miesten hirveistä rikollisista taustoista. Jonkun tommoisen vaimoksi mä sit olisin kait paremmin sopinut kun näiden tavisten... Missä se ketju on, missä oli noita nimiä, että kenestä miehestä voisit olla kiinnostunut? Siis mulla on vain kansainvälisiä jättiläisrikollisia mun listalla. Miten tämä voikaan olla mahdollista, että mulla on tämmöinen miesmaku? Siis tänäänhän mä lisäsin listalleni jopa Carl Gustaf Christer Pettersonin... mulla on täällä kaikki kolme nimeä:  serkku+serkku+mies... eks oo taas kiva yhteensattuma? Ja meidän sukuun on sit naitu joku Pettersonkin... ettei vaan olis samaa sukua? Ei kukaan oo tullu ajatelleeksi, että tolla olisi jotain suomalaisia juuria eli on sit vaan ihan joku ruotsalainen alamaailman kingi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä