Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän seinällä rakkaudentunnustuksia eksälle

Vierailija
07.03.2019 |

Olemme olleet yhdessä puoli vuotta. Aloin tänään selailemaan miehen Face-seinää, koska miksi ei. Tiedän, että miehellä on menneisyys entisine liittoineen, mutta tuntuu ikävältä. Löysin miehen seinältä lukuisia rakkaudentunnustuksia entiselle vaimolleen ajalta noin vuosi - 6kk ennen liiton päättymistä miehen aloitteesta. Minä olen tullut kuvioihin vasta huomattavasti jälkeenpäin, joten minua tähän on turha sekoittaa. Tuntuu tosi oudolta, että on niin kamalasti rakastettu NIIN vähän aikaa ennen eroa. En tiedä mitä ajatella. Näillä on kaksi lastakin, joten en ymmärrä. Tunnen oloni tosi epävarmaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ne on eronneet. Varmaan naisen tunteet loppu

Vierailija
2/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laitoin vuosipäivänä kuvan ruusuista ja ylistin miestä, rakkautta ja suhdetta. Kuukauden päästä erottiin. Some.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin ne on eronneet. Varmaan naisen tunteet loppu

Mies sanoo, että ero tuli hänen aloitteestaan. Kuulemma, koska ei ollut kuin kaverisuhde loppua kohti. Meidän suhteemme eteni tosi nopeasti, vaikka ero on niin tuore. Lähdettiin vajaan kuukauden tuntemisen jälkeen viikoksi reissuun, lapsetkin tapasin pikaisesti jo parin päivän jälkeen. En tosin ole heidän kanssaan mitenkään tiiviisti tekemisissä edelleenkään, koska en itse halua. Mitä jos miehen tunteet minuakin kohtaan sammuvat yhtä nopeasti?

Vierailija
4/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihmisethän ei suinkaan koskaan valehtele somessa 😂

Vierailija
5/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, minä aattelin jo että on raapinut seiniinsä sydämiä ja nimikirjaimia.

Vierailija
6/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole niiden kirjoittamisen aikaan ollut exä?

Vierailija
7/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihmisethän ei suinkaan koskaan valehtele somessa 😂

No en mä ainakaan valehtele. En muutenkaan jaa elämääni someen, enkä ymmärrä ihmisiä, jotka niin tekevät. Mutta mä en osaakaan somettaa. En hirveästi arvosta sellaisia kulissi-ihmisiä, joten en nyt oikein tuostakaan sitten tiedä. En ole tätä ennen kiinnittänyt huomiota miehen somekäyttöön, mutta tosiaan noihin aikoihin hän oli paljon aktiivisempi kuin nyt. Miksi ihmeessä?? 

Ap

Vierailija
8/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta siitä viimeisimmästä rakkausrimpsusta on vain puolisen vuotta eroon. En usko, että niin pitkästä liitosta erotaan puolen vuoden hiljaisen kauden perusteella.

Ap

Vierailija
9/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, luulin että kodin seinällä, jossain sängyn tai sohvan päällä. :D

Mutta joo, eikös se niin mene, että mitä paskempi suhde, sitä enemmän somessa hehkutetaan rakkautta.

Vierailija
10/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joiden suhde on huonoimmillaan, pistää eniten rakkaudenosoituksia someen. Eli aika selvähän tuo erojuttu on ollut.

Vierailija
11/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei syytä huoleen?

Vierailija
12/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei syytä huoleen?

Mihin huoleen? Että mies vaihtaa tunteensa sinua kohtaankin hetkessä, vaikka eilen hehkutti? Tjaa...

Vierailija
13/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta siitä viimeisimmästä rakkausrimpsusta on vain puolisen vuotta eroon. En usko, että niin pitkästä liitosta erotaan puolen vuoden hiljaisen kauden perusteella.

Ap

No aika monella tuntuu olevan se viimeinen epätoivoinen yritys vielä kun kaikki on jo loppu, ettei sitten tartte jossitella olisko pitänyt. Jos on kaikkensa yrittänyt ja homma ei siitä parane, niin erohan se on järkevintä.

Vierailija
14/14 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kaivella vanhoi asioita esille, tai varsinkaa miehen menneisyyttä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan