Raju käänne - Saara Aallosta oudon artikkelin Forbesiin kirjoittanut sai kenkää
Kommentit (2395)
Kuinka mielipuolisia ovat Saara Aalto-fanit? FB:n mukaan ainakin osalla heistä vaikuttaisi olevan perhettä. Lähinnä ihmettelen, että millainen mies voi olla yhdessä naisen kanssa joka fanittaa Saara Aaltoa ja kommentoi sydämin Saara Aallon Facebookissa ja Instassa? Missä sellaisia miehiä voisi haastatella? Olisi kiva tehdä joku pieni artikkeli Saara Aallon fanien miehistä ja julkaista se Forbesissa. Ilman yhtään valhetta, jotta sitä juttua ei poisteta kuten Saara Aallon itsensä kertomat valheelliset jutut poistettiin. Forbes on hyvä lehti, suoraselkäinen, ryhdikäs, rehellinen ja tavallaan suomalaisen aito! Hyvä Forbes! Ja hyvä Jomppe! Ilman Jomppea Forbes ei olisi herännyt sivuilleen pesiytyneeseen puppeliin, joka rikkoo sääntöjä ja julkaisee valheita suomalaisesta flopista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että ulkomaisen luistelukisan takia Saara on noussut kansainväliseksi sensaatioksi, Suomessa ;)
Huvittavaa, että Saara on ollut jo pitkään ennen luistelukisaa tähti, Suomessa ja Englannissa.
Vaikeatahan näissä on pysyä perässä tietysti.
Who? You mean that irritating fat starlet from Norway?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan rouvasta keskusteleminen saa minkä tahansa ketjun poistettua.
Metsuri on kielletty sana.
Joko avioero on voimassa?
Viestit katoavat näppärästi.
Norjassa avioeroaika on yksi vuosi joten luulisi eron olevan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mielipuolisia ovat Saara Aalto-fanit? FB:n mukaan ainakin osalla heistä vaikuttaisi olevan perhettä. Lähinnä ihmettelen, että millainen mies voi olla yhdessä naisen kanssa joka fanittaa Saara Aaltoa ja kommentoi sydämin Saara Aallon Facebookissa ja Instassa? Missä sellaisia miehiä voisi haastatella? Olisi kiva tehdä joku pieni artikkeli Saara Aallon fanien miehistä ja julkaista se Forbesissa. Ilman yhtään valhetta, jotta sitä juttua ei poisteta kuten Saara Aallon itsensä kertomat valheelliset jutut poistettiin. Forbes on hyvä lehti, suoraselkäinen, ryhdikäs, rehellinen ja tavallaan suomalaisen aito! Hyvä Forbes! Ja hyvä Jomppe! Ilman Jomppea Forbes ei olisi herännyt sivuilleen pesiytyneeseen puppeliin, joka rikkoo sääntöjä ja julkaisee valheita suomalaisesta flopista.
Itse tiedän yhden miehen. Hän on juoppo. Samoin vaimo joka on fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaa, shit happens, kaikki ei ymmärrä varmaankaan toisten tyyliä, kateus ja suomalainen junttimaisuus noista kommenteista paistaa kuitenkin, ja kovaa... onhan se kuitenkin tosi menestynyt ja varmasti tuonut rahaakin suomeen paljonkin...
Millä mittarilla "tosi menestynyt?"
Ihan normaalien, tasapainoisten ihmisten mittareilla. Jos ymmärrät....
Kerro täsmällisesti, selvällä suomen kielellä.
Arvasin, ei hajuakaan faktoista!
Oulunsalosta maailmalle ponnistanut laulaja Saara Aalto kertoo brittilehti The Sunille, että häntä on pyydetty legendaarisen tyttöbändi Spice Girlsin viidenneksi jäseneksi.
Olen katsonut luistelukisaa mutta tänään saa olla. En ole pitänyt siitä itsekkyydestä ja suomalaisten mollaamisesta, mutta yrittänyt ymmärtää. Nyt riitti.
Onko Forbesista kenkää saanut itse kommentoinut asiaa mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut luistelukisaa mutta tänään saa olla. En ole pitänyt siitä itsekkyydestä ja suomalaisten mollaamisesta, mutta yrittänyt ymmärtää. Nyt riitti.
En ole seurannut, mutta miten hän on mollannut suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiusataan Uutisvuodossa!
No mitä siellä? Aivan tippunut kärryiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiusataan Uutisvuodossa!
No mitä siellä? Aivan tippunut kärryiltä.
Nälvivät uusimmista valheista
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa vaan sinä valepukki!
Saaran suomalaisuutta ei ole korostettu luistelukisassa oikeastaan millään tavalla. Saara itse ei ole puhunut Suomesta tai suomalaisista eikä tuotantokaan.
Ohjelmassa on ollut luistelijoita brittien lisäksi ainakin Australiasta, Kanadasta, Saksasta, Puolasta, Suomesta, Usasta. Ja täällä yksi se vaan jaksaa itkeä suomalaisten mollaamisesta.
Saara Aallon uusin valhe on tämä:
“Everyone tells me I have a J-Lo bum - but as I am getting older it has been getting more and more loose.”
Huutonaurua. Kyllä vaan todellakin, kaikki ovat sitä mieltä, että J-Lo:han se siellä lavalla keikistelee kun selluliittireidet hyllyy stailistin valitsemissa alushousuissa. HUUTONAURUA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaran suomalaisuutta ei ole korostettu luistelukisassa oikeastaan millään tavalla. Saara itse ei ole puhunut Suomesta tai suomalaisista eikä tuotantokaan.
Ohjelmassa on ollut luistelijoita brittien lisäksi ainakin Australiasta, Kanadasta, Saksasta, Puolasta, Suomesta, Usasta. Ja täällä yksi se vaan jaksaa itkeä suomalaisten mollaamisesta.
Ei se ole luistelukisa. Se on realityohjelma jossa luistellaan.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallon uusin valhe on tämä:
“Everyone tells me I have a J-Lo bum - but as I am getting older it has been getting more and more loose.”
Huutonaurua. Kyllä vaan todellakin, kaikki ovat sitä mieltä, että J-Lo:han se siellä lavalla keikistelee kun selluliittireidet hyllyy stailistin valitsemissa alushousuissa. HUUTONAURUA!
Kuinka mielipuoli voi olla väittäessään että KAIKKI sanovat että MINULLA ON J-LO PEPPU! :D:D:D:D Ylipainoinen tursas jonka vartalo on aina ollut epäsuhtainen.
Kaikki sanovat minulle, että minulla on J.Lo -peppu
Tämän hän on nyt kertonut brittilehdistölle. Varmaan "kaikki" tarkoittaa suomalaisia. Tietäkää siis, että J-Lo pepun määritelmä on nyt täysin uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puhunut luistelukisasta sanallakaan, vaan Saara Aallon käytöksestä. Idolisi on valepukki.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sanovat minulle, että minulla on J.Lo -peppu
Tämän hän on nyt kertonut brittilehdistölle. Varmaan "kaikki" tarkoittaa suomalaisia. Tietäkää siis, että J-Lo pepun määritelmä on nyt täysin uusi.
Koko Suomi on sanonut niin, koska koko Suomi seuraa Saaran tarinan kehittymistä televisioiden kautta ja jokaisessa suomalaisessa TV-taloudessa on kiljahdettu jo pitkin alkuvuotta HEI KATSOKAA HÄNEN PEPPU ON KUIN J-LO:N PEPPU!
Arttu Wiskari voisi tehdä tuosta lylleröstä biisin nimeltä J-LO PEPPU
-And who are you?
-I’M A SNOW FAIRY FROM FINLAND WITH A J-LO BUM!!!
-Oh?
-I LIVE NEXT DOOR TO SANTA CLAUS!!!
-Oh?
Joko avioero on voimassa?