Nainen: haaveiletko kahdesta miehestä tai yhden miehen jakamisesta toisen naisen kanssa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kahdesta miehestä. Mieheni ei halua. Joten se siitä.
Olet siis jo ehdottanut?
En. Olen tästä mieheni kanssa keskustelleet ja kummallekin "kimppa" on ällöä. Hyi hlevetti.
Kyllä, molemmista ja molemmat fantasiat olen myös toteuttanut. Mä luulen että nämä poistetaan kun pitäisi tehdä nämä tällaiset aloitukset Seksi-osioon.
Kokeiltu ollaan miehen kanssa molempia.
Kahdesta miehestä, tosin en yhtä aikaa. Saisivat vuorotella sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, molemmista ja molemmat fantasiat olen myös toteuttanut. Mä luulen että nämä poistetaan kun pitäisi tehdä nämä tällaiset aloitukset Seksi-osioon.
Aivan. No oletan että täälläkin voi kun aihe vapaa.
Mene nyt aloittaja jakamaan niitä eroottisen lehden kuvias vaikka Kälviän torille... Ei nyt jaksa tuota sun pakkomiellettä kolmen kimpasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. No oletan että täälläkin voi kun aihe vapaa.
Niinhän sitä luulisi. Hyvin usein nämä kuitenkin siirretään Seksi-puolelle tai jopa tosiaan poistetaan.
Siis jotain multiamorista perhettä tyyliin mormonit?
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt aloittaja jakamaan niitä eroottisen lehden kuvias vaikka Kälviän torille... Ei nyt jaksa tuota sun pakkomiellettä kolmen kimpasta.
Miksi se on niin vaikea vain pysyä poissa ketjuista jotka ei itseä kiinnosta :D
Vierailija kirjoitti:
Ei! Ei taas tänne. Se kävi jo viime kuussa ja mölötti torilla tunnin ilman housuja. Ei taas.
On mulla sentään nyrkkikyllikit. Vasen ja oikea.
Noh leikittelen ajatuksella että olisi kaksi partneria ja kaikki hengailisivat yhdessä ja välittäisivät toisistaan. Enimmäkseen mulla ajatus tulee siitä et on kiva et on tavallaan enemmän kuin 1 perheessä ja olisi aina joku super läheinen ystävä lähellä. Jompikumpi mies tai kummatkin. Olis sellainen täydellinen tukiverkko läheisyyttä ja aitoa rakkautta :'D Mut sit tietenkin se intiimimpikin puoli. Olen mielikuvitukseltani sillätavalla villi mutten menisi varmaan tuota oikeasti panemaan käytäntöön.
Kahdesta miehestä. Mieheni ei halua. Joten se siitä.