Nainen: haaveiletko kahdesta miehestä tai yhden miehen jakamisesta toisen naisen kanssa?
Kommentit (46)
Voisin jakaa miehen toisen naisen kanssa, paitsi hups, se mies voisikin lähteä vaikka kahvinkeittoon sillä aikaa kun olisin sen naisen kanssa. Sit voitas kolmestaan nauttia vähän pohjaanpalaneet ja kylmentyneet kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Kahdesta miehestä, tosin en yhtä aikaa. Saisivat vuorotella sängyssä.
Olen saanut kerran tästä nauttia. Kumpikaan ei ollut erityisen isokaluinen, mutta osasivat käyttää taikasauvojaan juuri G-pisteeseen en osuen. Kumpikin laski kolme lastia ja minä sain viisi tavallista ja sarjaorgasmin. Otin viikonloppuvapaalle menossa olleet liftaavat solttupojat kyytiin ja sanoin, että tarjoan heille jotakin kiitokseksi kivasta matkaseurasta. Kun pääsin kotiini, kysyin suoraan, kelpaako pillu. He vähän yllättyivät. He sanoivat, että tyttöystävät odottavat, mutta kyllä kai sitä voisi keventää painetta, että kestää oman kanssa paremmin. Seuraavana aamuna pojat pyysivät päästä suihkuun, ettei tyttis haistaa tai maista vierasta pillua. Kumpikin kehui minua taitavammaksi kuin omaa tyttistä. Seuraavalla viikolla tuli postissa kaunis kiitoskortti.
Haaveilen mieheni jakamisesta toisen naisen kanssa. Vaikka en kiihotu naisista olisi ihana nähdä mieheni ison kalun työntyvän toisen naisen punattujen huulien väliin, ottaa suihin yhdessä ja nähdä naisen ilme kun mieheni työntyy häneen ymsyms.
en tiedä olisinko tätä koskaan oikeasti valmis toteuttamaan, mutta ehkäpä jos sopiva tilaisuus tulee vastaan, mutta fantasiointi on myös lähes riittävää
Haluaisin kahta tai kolmea miestä ja voisi siihen tulla nainenkin nuoltavakseni samalla kun saisin miestä takaapäin
Haluaisin kahta bi miestä sänkyyni.