Nainen: haaveiletko kahdesta miehestä tai yhden miehen jakamisesta toisen naisen kanssa?
Kommentit (46)
En kahdesta (tai useammasta) miehestä, mutta useammasta naisesta yhden miehen kimpussa kyllä.
Mikään ”yhden miehen jakaminen” ei kiinnosta, eli en halua polyamorista suhdetta enkä seksijutuissakaan niin, että mies hoitelisi vuorotellen molempia ja jotenkin ”jaettaisiin” mies.
Saan vaan ihan hirveet kicksit kun kaksi tai useampi nainen on yhden miehen kimpussa joko niin, että olen itse mukana tai sitten ”katsomossa”.
Ja jos olisin itse katsomossa, voisi olla ihan yhdenkin naisen kanssa normisti, mä vaan katselisin.:)
Esim. suihinotto mieheltä yhdessä kaverin kanssa on oikeasti hauskaa.
Ja tykkään katsoa kun toiset panee, voisin hyvin hankkia jotain kauniita naisia kotiini panemaan mieheni kanssa - jos siis saisin katsoa ja olisi ylipäätään mies.:D
Vierailija kirjoitti:
En kahdesta (tai useammasta) miehestä, mutta useammasta naisesta yhden miehen kimpussa kyllä.
Mikään ”yhden miehen jakaminen” ei kiinnosta, eli en halua polyamorista suhdetta enkä seksijutuissakaan niin, että mies hoitelisi vuorotellen molempia ja jotenkin ”jaettaisiin” mies.
Saan vaan ihan hirveet kicksit kun kaksi tai useampi nainen on yhden miehen kimpussa joko niin, että olen itse mukana tai sitten ”katsomossa”.
Ja jos olisin itse katsomossa, voisi olla ihan yhdenkin naisen kanssa normisti, mä vaan katselisin.:)Esim. suihinotto mieheltä yhdessä kaverin kanssa on oikeasti hauskaa.
Ja tykkään katsoa kun toiset panee, voisin hyvin hankkia jotain kauniita naisia kotiini panemaan mieheni kanssa - jos siis saisin katsoa ja olisi ylipäätään mies.:D
Aisankannattajamiehistä kuulee useinkin. Joillain nettisivuilla miehet ihan avoimesti hakevat miehiä panemaan omaa vaimoaan, tai parit hakevat yhdessä miestä, jonka hommana olisi naida naista samalla kun naisen oma mies katsoo vierestä. Mutta tällaista, että nainen haluaisi katsoa, kun oma mies panee toista naista, en muista monesti kohdanneeni. Ei tämä nyt ihan ensimmäinen kerta ole, mutta eipä tule tavan takaa vastaan. Onko se siis harvinaista vai eivätkö naiset kehtaa kertoa edes anonyymisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisin itse katsomossa, voisi olla ihan yhdenkin naisen kanssa normisti, mä vaan katselisin.:)Esim. suihinotto mieheltä yhdessä kaverin kanssa on oikeasti hauskaa.
Ja tykkään katsoa kun toiset panee, voisin hyvin hankkia jotain kauniita naisia kotiini panemaan mieheni kanssa - jos siis saisin katsoa ja olisi ylipäätään mies.:DAisankannattajamiehistä kuulee useinkin. Joillain nettisivuilla miehet ihan avoimesti hakevat miehiä panemaan omaa vaimoaan, tai parit hakevat yhdessä miestä, jonka hommana olisi naida naista samalla kun naisen oma mies katsoo vierestä. Mutta tällaista, että nainen haluaisi katsoa, kun oma mies panee toista naista, en muista monesti kohdanneeni. Ei tämä nyt ihan ensimmäinen kerta ole, mutta eipä tule tavan takaa vastaan. Onko se siis harvinaista vai eivätkö naiset kehtaa kertoa edes anonyymisti?
En osaa sanoa onko harvinaista.
Omassa kaveripiirissä on useampi tällainen nainen, mutta sitähän ajautuu monesti suht. samanhenkisten seuraan niin en kaveripiirin perusteella tekisi minkäänlaista arviota asian yleisyydestä.
Itse taas en tiedä ”aisankannattaja”miehiä, mutta johtuu varmaan siitä ettei tule miesten kanssa puhuttua aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tykkään katsoa kun toiset panee, voisin hyvin hankkia jotain kauniita naisia kotiini panemaan mieheni kanssa - jos siis saisin katsoa ja olisi ylipäätään mies.:DAisankannattajamiehistä kuulee useinkin. Joillain nettisivuilla miehet ihan avoimesti hakevat miehiä panemaan omaa vaimoaan, tai parit hakevat yhdessä miestä, jonka hommana olisi naida naista samalla kun naisen oma mies katsoo vierestä. Mutta tällaista, että nainen haluaisi katsoa, kun oma mies panee toista naista, en muista monesti kohdanneeni. Ei tämä nyt ihan ensimmäinen kerta ole, mutta eipä tule tavan takaa vastaan. Onko se siis harvinaista vai eivätkö naiset kehtaa kertoa edes anonyymisti?
En osaa sanoa onko harvinaista.
Omassa kaveripiirissä on useampi tällainen nainen, mutta sitähän ajautuu monesti suht. samanhenkisten seuraan niin en kaveripiirin perusteella tekisi minkäänlaista arviota asian yleisyydestä.
Itse taas en tiedä ”aisankannattaja”miehiä, mutta johtuu varmaan siitä ettei tule miesten kanssa puhuttua aiheesta.
Jäin oikein pohtimaan, että miltä tuntuisi, jos vaimoni sanoisi haluavansa nähdä, kun panen toista naista. Olen kyllä haaveillut seksistä kahden naisen kanssa, mutta aika usein on tullut mieleeni, että siinä saattaa mieskunto olla koetoksella. En ehkä olekaan niin vapaamielinen, kuin olen ajatellut. Voisin olla aika hämmentynyt, jos naisin toista naista vaimoni katsoessa vieressä. Vaikka hän ehdottaisi sellaista, en olisi aivan varma, voisinko kuitata mahdolliset ongelmat sanomalla, että itsepä halusit. En kuitenkaan kiellä, etteikö ajatus jossain määrin kiehdo. Ajatus siitä on kyllä kiihottava, että näkisin vaimoni tyydyttävän itseään samalla kun panen jotakuta toista. Ilkeä realistiksi kutsuva tonttu mielessäni vain muistuttaa, että noinkohan se olisi koko totuus siitä tilanteesta ja sen seurauksista.
Kyllä kiitos ja on kokemusta myös. Olen itse bi joten tuohan on ihan paras tilanne. Ja naisena saan ihan hirmuiset kiksit siitä kun mieheni panee toista naista, naispuoleinen aisuri olen siis kai.
Olen muutaman kerran kokeillut kshta miestä, aviomieheni ja ulkopuolinen mies. Mitään tuplapanoa en ole halunnut. On ihan uskomattoman hieno tunne kun toinen panee, ja toinen hyväilee samalla oikeista paikoista. Välillä hyväilen suullani tai käsilläni toista miestä kun toinen panee. Aloitimme mieheni kanssa kerran puhumaan kimppa-asioista ja mieheni kertoi että tämä on hänen fantasiansa, nähdä kun toinen mies työntyy minuun, hyväillä samalla minua ja tuottaa tuplasti hyvää minulle. Asiasta puhuimme usein ja hartaasti kunnes rohkenimme tämän eka kerran risteilyllä toteuttaa. Molemmat olivat täysin varmoja että haluamme sitä. Eka kerta oli hieman jännittynyt ja vieraan toimesta nopeasti ohi mutta sen jälkeen olleet kokemukset olleet huikeita. Mies on vuolaasti kiitellyt tämän toteuttamisesta ja mitään mustasukkaisuutta tms. ei ole ollut.
Kaksi hemmoa. En tunne mitään vetoa naisiin joten ei houkuta..
Olisi todella kiihottavaa panna jonkun naista kun hän tietää tai jopa näkee.
Molemmista. Enemmän ehkä siitä, että olisin toisen naisen kanssa mieheni kanssa. Kiihottaa ajatusta miehestäni harrastamassa seksiä toisen naisen kanssa. Olemme onneksi avoimessa suhteessa, joten mahdollisuus tällaiseen onkin.
N25
Kaksi miestä, jees. Kaksi naista nounou.
Mua kiihottaa kovasti ajatus siitä, että samalla kun antaisin suuseksiä, toinen mies panisi mua takaapäin.
Tuskin toteutuu, sillä oma mies ei ole useampaan vuoteen halunnut seksiä. Ja seksisuhteeseen taas on vaikeampi tuoda ulkopuolista. Asiasta on kyllä keskusteltu, samoin kuin toisen naisen mukaan ottamisesta, mutta siinä on samat rajoitukset.
Kun otan mieheltäni suihin samalla kun jän hieroo minua saan aina ihan järisyttävän orgasmin. Olen ruennut haaveilemaan miten upeaa ja jännittävää olisi jos saisin samaan aikaan vierasta ja omaa. Miltä tuntiisi ottaa toiselta suihin samalla kun toinen panisi minua kiihkeästi takaapäin. En vain ole uskalla tätä miehelleni ehdottaa.
Todellakin.
Ongelmana vaan on se, että sopivan henkilön löytäminen (kumpaankin kolmen kimppaan) on niin epätodennäköistä, etten jaksa lähteä etsimään.
En haaveile. Yhden ihmisen kanssa olen kerrallaan ja seksiä ollut vain parisuhteessa tai todella vakiintuneessa ystävyyssuhteessa joka sitten kehittynyt pitkäksi panokaveruudeksi. Eli ei sinkkunakaan olisi luontevaa itselleni kerätä ryhmää kasaan.
Fantasian tasolla sen sijaan on kiihottavaa ajatella että nainen (yleensä minä) ja monta miestä. Tai että minä ja pari alistuvaa naista. Mutta nämä ovat tosiaan fantasioita. Tiedän omalla kohdallani että toteutus ei olisi mahdollista niin etteikö se olisi hirveä pettymys tai jopa ahdistava kokemus (pilaisi suhteen minulle tai pitäisi pakottaa itsensä olemaan vieraampien kanssa).
Voisin ottaa kaksi miestä, vaikka kolmekin, mutta toista naista en halua. Kestääkö se yksi mies edes niin kauan, että pystyy tyydyttämään molemmat naiset? Jos haluaisin joskus kokeilla naista, tekisin sen pelkkien naisten kesken ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
En, herra paratkoon.
Ensimmäinen hurskasteleva valehtelija ilmoittautui !
Vuosia sitten, maatalon aitassa, sateen ropistessa; sain nauttia kahden veljeksen seurasta. Nuoria, kyltymättömiä miehiä.
Minusta tuollainen polysuhde olisi ihan kiva. Mulla voisi vaikka olla kaksi miestä, joilla molemmilla olisi toinenkin nainen. En halua olla kenenkään pääasiallinen tai ainoa partneri, koska en oikein jaksaisi olla päävastuussa kenenkään rakkaudentarpeesta.
Minkä takia ylläpito ei siivoa tästä ketjusta noita asiattomuuksia pois? Minusta tämä on ihan asiallinen aihe, mutta joku täälläkin katsoo aiheekseen väheksyä.
En ole nainen, joten en ota pääasiaan kantaa. Olisin vain halunnut lukea tästä aiheesta, en tuota hölmöilyä.