Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eerikan tapauksen vaikutukset

Vierailija
05.03.2013 |

Teille jotka ette "voi katsoakkaan kuvia tai lukeakkaan juttuja! kamalia ihmisiä hyi!": Joo sulkekaa silmänne maailman pahuudelta...vaikka se olis naapurin lapsi tai oman lapsen kaveri... Eihän se teitä kosketa! Tekee vaan vähän pahaa ja teillä on omat murheet...muoti ja meikit ja muut tärkeet jutut.... Ja kuolluthan se Eerika nyt on ei sitä enää voi auttaa...

Ja sitten nämä oikeuslaitoksen puolustajat: hoitakaa nyt nämä hirviöt terveiksi ja toivotaan etteivät vapauduttuaan tapa vahingossa taas jotakuta kun niin moraalisia ja terveitä nyt ovat alunpitäenkin. Toivottavasti teidän omaisia ei kohtaa vastaava murhenäytelmä ikinä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo. Juuri siksi en halua lukea niitä juttuja tai katsoa mitään kuvia että se koskettaa niin lujaa.

Vierailija
2/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei lue uutisia koskien tapausta on ainakin mulle ihan itsensä suojelua. En halua kestää sitä ahdistusta päivätolkulla mitä siitä seuraa. Minä olen ilmeisen herkkä. Muoti ja meikit eivät ole mulle tärkeitä... miten ihmeessä saitkin ne liitettyä tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta lukea noita juttuja ja katsoo noita kuvia! Siinä mun mielipide. Sairas on sun kirjoituksesi. Hae apua itsellesi. Juuri sun kaltaisen ei pitäisi mässäillä noilla kuvilla.

Vierailija
4/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ja paha mieli on ja järkyttää..mutta siinä mielessä oikein että herätellään ihmisiä ettemme sulje silmiämme pahuudelta mitä tapahtuu. Tuossakin hirveässä tapauksessa niin on käynyt, silmät on suljettu. Ei voi tietää kuka tai ketkä mutta väärin on tehty.

Ei varmaan ole ainutkertainen..kyllä ihmisten pitää välittää muidenkin lapsista senverran että jos outoja huomaa niin ilmoittavat viranomaisille, tosin sekään ei aina näytä riittävän. Mutta onko se niin että lastensuojelu tarttuu "helppoihin" pikkurikkeisiin ja vakavat asiat hautautuu jonnekin, en tiedä.

Varmasti joka päivä joku lapsi jossain kärsii kaltoin kohtelusta, ehkä sinun naapurissasi..meidän jokaisen velvollisuus on ilmoittaa sellaisesta ettei tämmöisiä tulisi.

Vierailija
5/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:15"]

Sairasta lukea noita juttuja ja katsoo noita kuvia! Siinä mun mielipide. Sairas on sun kirjoituksesi. Hae apua itsellesi. Juuri sun kaltaisen ei pitäisi mässäillä noilla kuvilla.

[/quote]

Joo sairas on koko palsta tältä osin kun tänne tullaan omaa erinomaisuutta ja herkkyyttä jeesustelemaan...miksi erikseen? Joka kerta erikseen joku kertoo ettei voi lukea juttuja? Iso uusi uutinen?!! En oo katsonut kuvia enkä katso. Lukenut olen tilanteen kehityksen...tosin sehän on ennalta arvattava Suomen demokratiassa eli tästä ei mitään kovin pahaa seuraa sadistisille murhaajille, ne vaan terapian ja tuen avulla taas sopeutetaan yhteiskuntaan...ei Eerikan kärsimys ole mitään...

Vierailija
6/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurien tulee ilmoittaa niin monta kertaa lastensuojeluun ja poliisille että reagoidaan- ei ole lapsen syy, jos vanhemmat hulluja- lapsi pitää pelastaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän