Onko muita joiden mies aikoo hankkia toisen vaimon?
Kohduttomuuden tai ihastuksen takia?
Aluksi asia ahdisti minua mutta kertoessaan mies mainitsi että myös minulla on täysi oikeus toiseen aviomieheen, jos niin haluan. Hän haluaisi lisää lapsia ja tiiviimmän runsaamman perheen isoon asuntoomme. Ehkä saan uudesta vaimosta ystävän???
Olen sulatellut asiaa.
Kommentit (15)
Siis täh?
Eikö sulla siis jo ole rattopoikaa?
Miten te olette ajatelleet tuon laillisen puolen hoitaa? Entä asunnon yksityiset tilat? Kai teillä sit on kaikille joku yksityinen alue, jolle muut eivät saa tulla, että on oma rauha siinä tiiviissä perheyhteisössä?
Henkilökohtaisesti pidän enemmän siitä meksikolaissysteemistä, että kakkospuolisoille hankitaan oma pikku asunto.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 23:26"]
Kohduttomuuden tai ihastuksen takia?
Aluksi asia ahdisti minua mutta kertoessaan mies mainitsi että myös minulla on täysi oikeus toiseen aviomieheen, jos niin haluan. Hän haluaisi lisää lapsia ja tiiviimmän runsaamman perheen isoon asuntoomme. Ehkä saan uudesta vaimosta ystävän???
Olen sulatellut asiaa.
[/quote]
Kuullostaa ihan kivalta. On eri asia että on kaksi vaimoa kuin kaksi miestä. Tärkein on tietenkin se että yksi mies voi hankkia lapsia kummankin naisen kanssa niin paljon kuin ne vain haluaa.
Kodittomuutta tuo ainakin ehkäisisi tehokkaasti!
Ilman muuta ollaan juteltu asiasta miehen kanssa. Toistaiseksi ollaan mallattu miehen uutta panokaveria ja mun uutta ystävää pumappavalla barbaralla. Ukko höylää sitä ja mä sitten käyn sen kanssa saunassa ja jutellaan tyttöjen juttuja. Yhä enemmän tuntuu siltä, että kyllä se oikea toinen vaimo jotenkin olisi parempi.
On ollut noloa käydä pumpattavan kanssa esimerkiksi vanhempainilloissa ja lekurilla. Pitihän sekin näyttää gyniksellä kun on tuo seksielämäkin kuitenkin ihan aktiivista.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 12:53"]
Ilman muuta ollaan juteltu asiasta miehen kanssa. Toistaiseksi ollaan mallattu miehen uutta panokaveria ja mun uutta ystävää pumappavalla barbaralla. Ukko höylää sitä ja mä sitten käyn sen kanssa saunassa ja jutellaan tyttöjen juttuja. Yhä enemmän tuntuu siltä, että kyllä se oikea toinen vaimo jotenkin olisi parempi.
On ollut noloa käydä pumpattavan kanssa esimerkiksi vanhempainilloissa ja lekurilla. Pitihän sekin näyttää gyniksellä kun on tuo seksielämäkin kuitenkin ihan aktiivista.
[/quote]
Tarpeeksi toistoa niin se muuttuu ihan normaaliksi. Jos tilanne muuttuu kaoottiseksi niin ehdottomasti oma asunto vaikka naapurista.
Kyllä yleensä varmaan se mies on helisemässä kun kaksi tai useampi nainen on nalkuttamassa ja saa PMS raivareita, ja kakaroita on tuplaten siinä jaloissa riehumassa.
Kaks miestä per nainen taas voisi toimia paremmin, tulis kotityöt tehtyä helpommin ja miehet tienais töissä ihan kivasti, ja vois ehkä sitä seksiäkin saada aina kun haluaa.
Pystyisipä mies antamaan ensin mullekin sen ekan orgasmini..
Pääsääntöisesti jokainen hoitaa itse omat orgasminsa. Ei se ole miehen tehtävä. Mies hoitakoon itse omansa.
Kahdessa vaimossa ei kyse ole seksinmäärästä tai siitä että harrastetaan ryhmäseksiä.
Kyse on siitä että ei erota suotta perheestä uuden vaimon ja perheen vuoksi. Perhe vain kasvaa.
Miksi pilkkoa perheitä?
Muuten tuo voi onnistua, mutta sitten sun miehellä on kaksi anoppia. Kestääkö kenenkään mihen pää sellaista?
Ei taida löytyä perusluterilaisista tälläistä ominaisuutta.