Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekeekö mies vaikutuksen ökyautolla ja

Vierailija
04.03.2013 |

suurella varallisuudella, eikä ole yhtään pröystäilevä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miesystäväni osti uuden hienon Volvon, jota hehkutti niin, että löin luuri korvaan. EVVK Minä haluan humanisti älykön.

Vierailija
2/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei volvoissa ole mitään hienoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 22:00"]

Ei volvoissa ole mitään hienoa

[/quote]

nyt oli kyse HIENOSTA autosta

Vierailija
4/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyseessä on joku uppo-outo tyyppi, joka yrittää päteä hienolla, tuliterällä yli 100 000 euroa maksavalla autolla saadakseen naisen, niin kyllä vain tekee vaikutuksen. Negatiivisen siis.

Vierailija
5/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no ei sitä ainakaan ökyautoksi voi sanoa.

Vierailija
6/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pidin jo 16-vuotiaana vaihto-oppilaana omituisena amerikkalaistyttöjen autofetissiä omituisena. Aika vähän suomalaisissa tuttavissani samaa näkyy. Itse ajattelen, että auto on käyttöesine, jonka olisi toki hyvä olla turvallinen ja lajissaan mahdollisimman ekologinen. Miehen valintaan ei minulla ole varallisuus vaikuttanut. Olen hyvin kykenevä elättämään itseni, mutta toki arvostan sitä, että mies tekee mielekästä työtä ja elättää myös perhettä.

Vierailija
7/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä en osaa rakastua laskelmoivasti.

Vierailija
8/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee autoilla vaikutuksen toisiinsa, samoin kuin naiset laukuillaan. Ei niitä vastakkainen sukupuoli katsele.

Vierailija
9/9 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty! Siis en malta olla mainostamatta jos miehellä jota tapailen on kallis auto! Siis lehtimyyjillekin kerron minkä värinen se on ja että siinäkin on ratissa sellainen töötti! Sit sellaset on ihan parhaita joissa on se keulakoriste. En kyl ikin tiiä mikä on minkäkin merkkinen mut sellanen on paras joka on hiukan fallinen niin voin sit sen kaa jutskaa jos miestä ei innosta.

Et kyl se tekee vaikutuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän