Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Sofi olis sopivin Artulle, mut mies pussailee ja testaa kaikkia... Harmi, kun mies on niin sekaisin tunteidensa kanssa. Mukava mies.
Eikös farmiviikon tarkoitus juuri ole se, että testataan ja haetaan aitoa tunnetta? Ei varmasti helppo paikka jos on useampi hyvä vaihtoehto tiluksilla. Leikkaus toimiia aina sillä tavalla, että säilyisi jännitys viimeiseen jaksoon. Sarjaa seurattuani en ainakaan osaa muun kuin Joukon kohdalla arvata lopullisia valintoja
Arttu Sofi
Juho Airi
Lauri Anu
Jouko Lotta
Joukon treffit Arjan kanssa olivat todella miellyttävät. Kävely suolla ja tuo ruuan teko ja syöminen luonnon helmassa oli luonnollista. Kumpikin tuntui viihtyvän toistensa seurassa ja yhdessäolo oli vaivatonta ja lämpöä näkyi heidän välillään.
Jouko... Miksi kuvattu kun hän syö... Kuin possu 😯
Jouko suuteli , niin laittoi jo etukäteen kielen ulos, ennenkuin alkoi suutelen.
Nyt on kyllä pakko sanoa, että ajatukseni Joukosta alkaa muuttumaan positiivisempaan suuntaan. Oli niin aidot ja luontevat treffit Arjan kanssa.
Kivan näköset treffit kyllä Joukolla nyt Arjan kanssa. Mut en mä silti ymmärrä mikä hirveä hätä sillä on tosta että naiset pyrkii muuttamaan miestä... tiedostaako ittekin oman töksähtelevän ja tylyhkön tavan ilmaista itteään ja tietää myös ettei siitä enää pois opi, ja sillä sitten yrittää nyt jo naisille viestittää et turha sit ”mäkättää” myöhemmin...?
Juho valitsee Airin, aamupalalla ei saanu silmiä irti Autosta ja Laura ainakin huomasi sen
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköset treffit kyllä Joukolla nyt Arjan kanssa. Mut en mä silti ymmärrä mikä hirveä hätä sillä on tosta että naiset pyrkii muuttamaan miestä... tiedostaako ittekin oman töksähtelevän ja tylyhkön tavan ilmaista itteään ja tietää myös ettei siitä enää pois opi, ja sillä sitten yrittää nyt jo naisille viestittää et turha sit ”mäkättää” myöhemmin...?
No jos minä olisi elellyt pitkän aikaa yksin, niin kyllä minuakin ärsyttäisi, jos uusi poikaystäväni yrittäisi muuttaa minun omia tapojani. Jouko elää niin kuin hyväksi näkee ja muuttaa sitten itse itseään jos sen hyväksi näkee. Toisen ei pidä koskaan pyrkiä muuttamaan toista.
Juholla on todella ärsyttävä puhetyyli, tuollainen leveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos minä olisi elellyt pitkän aikaa yksin, niin kyllä minuakin ärsyttäisi, jos uusi poikaystäväni yrittäisi muuttaa minun omia tapojani. Jouko elää niin kuin hyväksi näkee ja muuttaa sitten itse itseään jos sen hyväksi näkee. Toisen ei pidä koskaan pyrkiä muuttamaan toista.
Ei tietenkään, mut onhan se nyt outoa et joka jaksossa Jouko on ainakin kerran, pari maininnu et muahan ei sit naiset muuttele🙄
Vierailija kirjoitti:
Juho valitsee Airin, aamupalalla ei saanu silmiä irti Autosta ja Laura ainakin huomasi sen
Niin valitsee. Nytkin vilkuili tossa rannalla koko ajan Airia.. Sillee vaivihkaa miten ihastuneet kattelee ihastuksen kohdettaan. Johan se sitä pussaskin jo. Toista Lauraa vain halasi.
Kuka vie oikeasti naisen ajamaan maasturia ekoilla treffeillä? 😀 Jos suunnitteilla romantiikkaa..
Vierailija kirjoitti:
Kuka vie oikeasti naisen ajamaan maasturia ekoilla treffeillä? 😀 Jos suunnitteilla romantiikkaa..
No suudelma tuli.. 🙈
Miks toi "Aino tarttu heti ruoriin ja meikäläinen nosti purjeet ylös" kuulosti Laurin suusta jotenki kaksimieliselta😀
Aino laittoikin tiukan kysymyksen Laurille.
Ainosta tajus et ei halua sitä kuuluisaa pusua mut Anuko sit viesti jotenkin et haluaa klähmimistä ? 😅
* Siloposki-Arttu siis. Jos mukamas tunteita ja kolahdusta pukkaa kaikkia kohtaan niin silloin sitä aitoa tunnetta ei ole keneenkään.