Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
1801/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdyn perusteella todellinen pleijeri onkin tämä Siloposki-Lauri. Nuolee jokaista ja vakuuttelee kaikille tunteitaan vuoron perään. Seksipuhelin-Lauri ei ilm. edes yrittänyt suuteloida tuota Ainoa ja kolmatta kohtaan ei ole mitään tunnetta.

* Siloposki-Arttu siis. Jos mukamas tunteita ja kolahdusta pukkaa kaikkia kohtaan niin silloin sitä aitoa tunnetta ei ole keneenkään.

Vierailija
1802/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi olis sopivin Artulle, mut mies pussailee ja testaa kaikkia... Harmi, kun mies on niin sekaisin tunteidensa kanssa. Mukava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös farmiviikon tarkoitus juuri ole se, että testataan ja haetaan aitoa tunnetta? Ei varmasti helppo paikka jos on useampi hyvä vaihtoehto tiluksilla. Leikkaus toimiia aina sillä tavalla, että säilyisi jännitys viimeiseen jaksoon. Sarjaa seurattuani en ainakaan osaa muun kuin Joukon kohdalla arvata lopullisia valintoja

Vierailija
1804/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Sofi

Juho Airi

Lauri Anu

Jouko Lotta

Vierailija
1805/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukon treffit Arjan kanssa olivat todella miellyttävät. Kävely suolla ja tuo ruuan teko ja syöminen luonnon helmassa oli luonnollista. Kumpikin tuntui viihtyvän toistensa seurassa ja yhdessäolo oli vaivatonta ja lämpöä näkyi heidän välillään.

Vierailija
1806/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko... Miksi kuvattu kun hän syö... Kuin possu 😯

Vierailija
1807/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouko suuteli , niin laittoi jo etukäteen kielen ulos, ennenkuin alkoi suutelen.

Vierailija
1808/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä pakko sanoa, että ajatukseni Joukosta alkaa muuttumaan positiivisempaan suuntaan. Oli niin aidot ja luontevat treffit Arjan kanssa.

Vierailija
1809/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköset treffit kyllä Joukolla nyt Arjan kanssa. Mut en mä silti ymmärrä mikä hirveä hätä sillä on tosta että naiset pyrkii muuttamaan miestä... tiedostaako ittekin oman töksähtelevän ja tylyhkön tavan ilmaista itteään ja tietää myös ettei siitä enää pois opi, ja sillä sitten yrittää nyt jo naisille viestittää et turha sit ”mäkättää” myöhemmin...?

Vierailija
1810/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho valitsee Airin, aamupalalla ei saanu silmiä irti Autosta ja Laura ainakin huomasi sen

Vierailija
1811/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivan näköset treffit kyllä Joukolla nyt Arjan kanssa. Mut en mä silti ymmärrä mikä hirveä hätä sillä on tosta että naiset pyrkii muuttamaan miestä... tiedostaako ittekin oman töksähtelevän ja tylyhkön tavan ilmaista itteään ja tietää myös ettei siitä enää pois opi, ja sillä sitten yrittää nyt jo naisille viestittää et turha sit ”mäkättää” myöhemmin...?

No jos minä olisi elellyt pitkän aikaa yksin, niin kyllä minuakin ärsyttäisi, jos uusi poikaystäväni yrittäisi muuttaa minun omia tapojani. Jouko elää niin kuin hyväksi näkee ja muuttaa sitten itse itseään jos sen hyväksi näkee. Toisen ei pidä koskaan pyrkiä muuttamaan toista.

Vierailija
1812/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juholla on todella ärsyttävä puhetyyli, tuollainen leveä.

Vierailija
1813/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos minä olisi elellyt pitkän aikaa yksin, niin kyllä minuakin ärsyttäisi, jos uusi poikaystäväni yrittäisi muuttaa minun omia tapojani. Jouko elää niin kuin hyväksi näkee ja muuttaa sitten itse itseään jos sen hyväksi näkee. Toisen ei pidä koskaan pyrkiä muuttamaan toista.

Ei tietenkään, mut onhan se nyt outoa et joka jaksossa Jouko on ainakin kerran, pari maininnu et muahan ei sit naiset muuttele🙄

Vierailija
1814/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juho valitsee Airin, aamupalalla ei saanu silmiä irti Autosta ja Laura ainakin huomasi sen

Niin valitsee. Nytkin vilkuili tossa rannalla koko ajan Airia.. Sillee vaivihkaa miten ihastuneet kattelee ihastuksen kohdettaan. Johan se sitä pussaskin jo. Toista Lauraa vain halasi.

Vierailija
1815/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vie oikeasti naisen ajamaan maasturia ekoilla treffeillä? 😀 Jos suunnitteilla romantiikkaa..

Vierailija
1816/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vie oikeasti naisen ajamaan maasturia ekoilla treffeillä? 😀 Jos suunnitteilla romantiikkaa..

No suudelma tuli.. 🙈

Vierailija
1817/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi "Aino tarttu heti ruoriin ja meikäläinen nosti purjeet ylös" kuulosti Laurin suusta jotenki kaksimieliselta😀

Vierailija
1818/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino laittoikin tiukan kysymyksen Laurille.

Vierailija
1819/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri se kärttää suudelmaa..

Vierailija
1820/2225 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainosta tajus et ei halua sitä kuuluisaa pusua mut Anuko sit viesti jotenkin et haluaa klähmimistä ? 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi