Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Onko hyviä kääryleitä? Ootteko maistaneet?
No jos 70% Suomen eineskaalikääryleistä on näitä, todn.näk. joku on maistanut....
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/kantri/artikkeli-1.221544
MHH kirjoitti:
Toi keuruulainen Juho oli ihana! Mitkä silmät ja mikä hymy!
Ja varmasti monien mielestä myös ulkonäöllisesti komein, kirjeitä pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsit toi Lauri on ihana! Miksi sen pitää asua saaristossa, en osaa kuvitella itseäni sinne :(
Kesät varmasti aivan ihania tuolla saaristossa, talvella ehkä ikävämpää, mutta eiväthän talvet tuolla niin kovin pitkiä ja rankkoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne sukunimet on ilmoitettu?
Ei varsinaisesti missään, tosin joku sanoi itse koko nimensä ohjelmassa, mutta aika helposti kaikkien nimet voi netistä haravoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat tähän asti vaikuttaneet ihan mukavilta ihmisiltä.
Voi kun se mukava ei riitä nykypäivänä. Kuinka paljon täälläkin foorumilla itketään siitä kuinka vaikeaa miehenä on löytää nainen nykypäivänä. Tässä taas todiste siitä että hyviä miehiä on pilvin pimein suomessa haluamattaan yksin...
Ei riitä ei ,minäkin hurjan mukava mutta kun en ole kaunis ja ylipainoa niin ei kukaan kelpuuta.Turha vinkua että eivät löydä naista kun sitten ei kelpaa vaikka meitä vapaitakin naisia olisi.
Etsi lihavia miehiä. Niiltä saat kirjeitä vaikka 20 jos teet ilmoituksen nettiin
Olen tehnyt,ei kelpaa lihavillekaan.Paitsi kiille joilla on fetissi läskiin ja minä en sellaista friikkiä halua joka ei anna naisen edes laihduttaa.
Olisko meidän vaan hyväksyttävä, että ulkonäöllä on sittenkin merkitystä, kullekin omalla tavallaan?
Vuorotyö tulee tuolla saarella talvisin, syksyisin ja keväisin haastavaksi, jos vika lossi menee klo: 19 ja aamun ensimmäinen 6-7 aikaa. Kesällä tietysti pääsee veneellä tuosta yli itsekin. Mielenkiintoinen kausi tulossa. Patrickilla oli aika pieni lapsi vielä 2,5-vuotias (?). Jouko vaikutti mukavalta, vaikka näin 27-vuotiaalle liian vanha. :D Lapinlahtelaisella Antilla oli tosi kauniit silmät.
Mitä veikkaatte, että ketkä päätyvät ohjelmassa seurattaviin maajusseihin? Itse veikkaan Juhoa, Patrickia, Lauria ainakin. Joukoa olisi kiva seurata, mutta useinhan nämä vähän vanhempien maajussien morsianehdokkaat ovat ystävystyneet lähinnä keskenään ja maajussi jäänyt sivuosaan.
Juho tulee saamaan noista eniten kirjeitä. Tuskin mikä tahansa kelpaa.
Jaa oonki tavannu tän kaalikeisarin työn kautta, kaalihommissa olen myös siis itse.
Mulla ainaki jäänyt ihan mukava ja positiivinen kuva hänestä :)
Kypsemmille naisille 64 v ja kartanon herra.
MHH kirjoitti:
Toi keuruulainen Juho oli ihana! Mitkä silmät ja mikä hymy!
Asuu melkein naapurissa.
Vierailija kirjoitti:
Juho tulee saamaan noista eniten kirjeitä. Tuskin mikä tahansa kelpaa.
Mahtaako löytyä fiksua ja lapsetonta kaunotarta, joka Juholle ehdottomasti pitäisi olla? Epäilen vahvasti, mutta toivon parasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi "kartanonherra" haluaisi kypsemmän naisen, jos hänellä on toiveena vielä yksi lapsi. Eihän miehellä ollut ikää kuin 41-42 vuotta.
Vähän tuntuu että tässä etsitään myös ilmaista mainostilaa omille bisneksille. Vastaava kampanja ostettuna maksaisi maltaita, tässä saa näkyvyyttä ja ehkä pipariakin!
Sanoisinko, että aika ökyisäntiä kaikki, Jouko ehkä tavallisemmasta päästä. Jotenkin toivoisin toisenlaisiakin mukaan, jotka ei omaisuudellaan ja kartanoillaan kirjeitä saa.
Miesmakuni on tuollainen vanhempi kiltti setämies tyyliin Patrick. Olen kyllä itsekin jo 35 vuotta, ettei siten edes paljon vanhempi olisi. Tuossa tapauksessa kyllä mietityttää yleisesti tuo, että lapsi on vasta 2-vuotias ja eronneet, kun lapsi ollut vuoden, vaikka taustalla pitkä parisuhde ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "kartanonherra" haluaisi kypsemmän naisen, jos hänellä on toiveena vielä yksi lapsi. Eihän miehellä ollut ikää kuin 41-42 vuotta.
"Kypsyys" ei ole sama asia, kuin "vanha".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oli tulkittavissa, että sitä tarkoitetaan, koska toisena vaihtoehtona oli se vanhin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oli tulkittavissa, että sitä tarkoitetaan, koska toisena vaihtoehtona oli se vanhin mies.
Eikös se kartanonherra ainakin toivonut että naisen "juoksut on juostu", sellaista kypsyyttä.
Komea se oli se 64v mies, salskea metsästäjä. Molemmat miehet näistä metsästävät. Salskea muuten halusi ihan saalista, kartanonherralle metsästys oli "sosiaalinen tapahtuma" eli on tuossa jo kultturieroa. Rouvan kriteeritkin erilaiset.
Itsellä tuli siitä kartanosta kuva, etten haluaisi olla siellä vaimona käkkimässä. En halua johdatella ketään, jos onkin jollekulle maailman paras paikka, mutta tuli hiukan vankila mieleen, kultainen häkki.
Mielenkiintoinen kausi tulossa. Nyt oikeesti kivoja jusseja.
Jospa nuo saisivat fiksuja vastaajiakin nyt. Toisin kuin edellisten kausien tekoripsi-ilmeilijät, Sapeli-Saritat ja miehille kirjoittavat lesbiaanit.