Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Näytä niille Jokkeri! Ota nuorin!
Terveisin Pörsänmäen maamiesseura.
Jouko lemppasi pois kaikki luonnostaan harmaantuneet naiset.
Vierailija kirjoitti:
Jouko on huumorintajuton komentelija, noi kotiin päästetyt vielä kiittää kun katsovat hommaa eteenpäin. Yrittäjänainen oli liian vahva ja itsenäinen eli vaikka oli selvästi kaunein niin ei sopinut tälle komentelijalle.
Viehättävä nainen, mutta kammottavat tekoripset. Ei näytä hyvältä kuusikymppisellä.
Vierailija kirjoitti:
Airi 24...Näyttää 40 vuotiaalta. Ja vaikuttaa.
No eikä näytä. Kasvonpiirteet ovat kuitenkin kuin nuorella Armi Kuuselalla, tosi elegantit ja suloiset. Se on silti eri asia kuin näyttää vanhalta.
Odotan mielenkiinnolla sitä kun naiset menevät Joukon maatilalle komennettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Satu1234 kirjoitti:
Matthew Almusa. Aikaa tähän meni alle 5 min
Matthew Almusa
Siis miten?? Mä Googletin/facetin tunnin enkä löytänyt.
mikä juttu?
Se laurin vaalea otsalettinainen näytti Jutta gustafsonilta nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla sitä kun naiset menevät Joukon maatilalle komennettaviksi.
Jouko odottaa ripeää toimintaa.
Mitä kuvittelet, kuvittelet... Jouko jankkaa kuvittelet sanaa. Se ei ollut tahdikas sana kyseisiin kohtiin! Aivan kuin Jokke olis pitäny kuulustelua! Kuinka suoralinjainen ja kuiva tyyppi voi olla!!
Miksi Lauri pudotti sen viimeisen naisen? Kertoi, että oli saanut kirjeestä erilaisen kuvan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu1234 kirjoitti:
Matthew Almusa. Aikaa tähän meni alle 5 min
Matthew Almusa
Siis miten?? Mä Googletin/facetin tunnin enkä löytänyt.
mikä juttu?
Joku kyseli maailma maajussi version matthewin sukunimeä. Pitäiskö alkaa etsiväksi ;D
Mä odotan uutta seiskaa ja siinä Joukon ex kertoo kuinka pääsi vaikeasta suhteesta eroon..nyt on kyllä mielenkiintoista seurata mitä viime kesänä on tapahtunut ja löytyikö rakkaus. Eikä mitään tanssihumputuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari viime jaksoa ollut tunne, että Joukolla tulee vielä käymään samankaltaisesti kuin muutaman kauden takaisella Timolla(?) - naiset tuli farmiviikolle innoissaan, mutta olivat halukkaita poistumaan jo ensimmäisen päivän aikana. :D Noh, niin ei sentään taida Joukolle käydä, että morsianehdokkaansa iskee silmänsä Naantalissa jonkun toisen ehdokkaaseen, kun ei ole jussittaria tällä kaudella seurattavissa. (Timon kaudella se nainen pariutui Lauran ehdokkaan kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan uutta seiskaa ja siinä Joukon ex kertoo kuinka pääsi vaikeasta suhteesta eroon..nyt on kyllä mielenkiintoista seurata mitä viime kesänä on tapahtunut ja löytyikö rakkaus. Eikä mitään tanssihumputuksia.
Mistä tiedät, että seiska on julkaisemassa tuollaista juttua?
Vappukin joutui toppuutteleen Joukoa kun alkoi huomisen päivän vaatteista komentaan naisia, että kyllä tuotanto hoitaa sen asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että seiska on julkaisemassa tuollaista juttua?
Sarkasmia siis voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vappukin joutui toppuutteleen Joukoa kun alkoi huomisen päivän vaatteista komentaan naisia, että kyllä tuotanto hoitaa sen asian.
Pikkasen nyt liiottelet, ei Jouko mtn komentanut vaatteista. Ihan fiksuahan se on sanoa jos pitää esmes olla ulkoiluvaatteet.
Pikkasen olen pettynyy, jos Jouko paljastuu kylmäksi komentajaksi. Saa nyt nähdä sitten. Harmi jos niin, kun kuitenkin sai suurimman huomion ja upeita naisia lähestyi häntä symppiksen esittelyvideon perusteella. Vai menikö kirjekuninkuus päähän?
Vierailija kirjoitti:
Jouko lemppasi pois kaikki luonnostaan harmaantuneet naiset.
Sama huomattu. Joukolle naisen harmaat hiukset on turn off. Harmaantuminen viestittää hänelle vanhuudesta. Taitaa kyl olla itselläänkin luonnonharmautta päässään.
Jouko on huumorintajuton komentelija, noi kotiin päästetyt vielä kiittää kun katsovat hommaa eteenpäin. Yrittäjänainen oli liian vahva ja itsenäinen eli vaikka oli selvästi kaunein niin ei sopinut tälle komentelijalle.