Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Jouko valitsi Lotan ja naapuri Markku Arjan.
Joukostahan kuoriutui sarjan edetessä ihan asiallinen hemmo.
Jouko käyttäytyi fiksusti tuossa valintatilanteessa, kun sanoi jotain henkilökohtaista kaikille naisille.
Merjalle oma deittiohjelma. Bachelorette voisi olla kerrankin ihan aikuinen nainen.
Aws, Jouko ja Lotta! Vappukin vaikutti liikuttuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ollut keväällä monia, jotka olivat lääpällään tuohon karvaturpaan? Kiimoissaan kirjoittelivat. Mitenkäs nyt suu pannaan, vieläkö olette samaa mieltä?
Mitä se siis on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Velkuan partamies inhottaa... Niin veltto ja unelias naistenmies! Hänenkin ehdokkaat pettyivät, kun eivät tulleet valituksi.
Veltto ja unelias naistenmies! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merja on tosi kivan oloinen nainen! Ja hyvännäköinenkin.
En tiedä miksi, mutta Aino on jotenkin ärsyttävä.
Airista pidän.
Vähän samat tunnelmat. Minusta Aino ei ole luonnollinen. Kova meikki häiritsee. Anu on luonnollinen ja kaino.
Mun mielestä Aino on oikein sievä nainen.
Jotenkin teennäinen, ei ole oma itsensä ainakaan tv:ssa. Liikaa meikattu maaseudulle.
"Liikaa meikattu maaseudulle". Ai että käy ärsyttämään tämmöset kommentit. Kyllä nainen on naiselle susi, näin se vaan on. Kuka sen määrittää miten paljon missäkin voi meikata? Kai jokainen voi laittaa meikkiä juuri sen verran, kun itse tykkää.
Minä olen töissä raksalla ja tykkään meikata. En tietenkään mitään iltameikkejä laita, mutta meikkaan kuitenkin. Ja miten monta kertaa oonkaan saanut kuulla, että "Minkä ihmeen takia oikein meikkaat raksalle?" Ja nimenomaan se kysymys esitetään paheksuvasti ja aina kysyjänä on nainen. Kun kuljen joka päivä haalarit päällä, kypärä päässä ja suojalasit silmillä, niin minulle tulee naisellisempi olo, kun meikkaan. Ja minä tykkään olla naisellinen, vaikka se nykyisin tuntuu olevan niin kovin tuomittavaa.
Ihan naurettavaa, että nimenomaan naiset vaativat tasa-arvoista kohtelua ilman ulkonäköön puuttumista, mutta silti itse rivissä arvostelevat naisia, jotka meikkaavat "jopa" maalla tai raksalla.
Ja nämähän ovat nyt vielä tv:ssäkin, että sekin vaikuttanee siihen, miten ulkonäköönsä panostavat. Ei siis välttämättä ole enää samanlaiset meikit ja kampaukset kuvausryhmän poistuttua.
No päätösjakson klipistä selvisi ainakin, että Jouko ja Juho ovat morsiantensa kanssa yhdessä. Lauri ei ole Anun kanssa (sen siitä saa, kun luulee tuppisuussa olevan jotain mystistä). Lauri ei edes seuraa Anua Instassa. En usko Artunkaan olevan Sofin kanssa yhdessä.
Ei Ainolla ole mitenkään liikaa meikkiä, on vaan meikannut kulmansa ihan päin honkia, jolloin niihin kiinnittää huomiota ja saa ilmeen suttuiseksi. Oli Laurin morsiamista kyllä ehdottomasti kaunein, kunhan oppisi meikkaamaan kulmat.
Lauri seuraa Instassa Maisa Torppaa ja tämä on ainoa hänen naisjulkkisseurattava. :D
Laurilla on tapana tytötellä, sanoisi vaihtelulla välillä naisia naisiksi eikä mitään tytöt
Lauri se vaan tytöttelee aikuisia NAISIA!
Vierailija kirjoitti:
No päätösjakson klipistä selvisi ainakin, että Jouko ja Juho ovat morsiantensa kanssa yhdessä. Lauri ei ole Anun kanssa (sen siitä saa, kun luulee tuppisuussa olevan jotain mystistä). Lauri ei edes seuraa Anua Instassa. En usko Artunkaan olevan Sofin kanssa yhdessä.
Olisko Lauria sitten jäänyt kuitenkin vaivaamaan ja harmittamaan, jos ei olisi katsonut tuota Anu-korttia.
Olipa piinallinen hetki tuo Laurin valintatuokio. Anu ei vaikuttanut yhtään ihastuneelta, osaa piilottaa tunteensa hyvin syvälle.
Vapun toivotus, Nauttikaa toisistanne, on kyllä niin tympeän pervo, että oksettaa. Onneksi loppui tämä ohjelma.
Onko se käynyt ilmi missä pohjoisessa Juhon valittu asuu?
Laurilla on kyllä niin limanen ja ällö pelimiespuheääni että se vois mennä lukemaan yöradioon vanhoja jalluja! :D
Vierailija kirjoitti:
Ihana tämä eka mies!! Kelpais.
Lapista, sanoi tässä jaksossa.
Laura asuu Facebookin mukaan Sirkassa, Lapissa.
Juho näytti niin söpöltä ja rakastuneelta, toivottavasti rakkaus kestää♥