Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö täällä kukaan muu siedätyhoitoon Grazaxia?

Vierailija
04.03.2013 |

Onko tullut mitään oireita? Vai onko ollut ihan helppo homma?

Kun itsellä on menossa toinen kuukausi kyseistä lääkettä, ja aattelin vain että onkohan tuolla yhteys mun jatkuviin flunssiin? Mulla myös astma, ja oireet ovat jonkin verran pahentuneet. Varsinkin flunssien yhteydessä keuhkot aina ihan tukossa. 

Ja nyt tuli uutena oireena se, että burana aiheutti iho-oireita ( ei ikinä ennen mitään).. En kyllä tiedä liittykö grazaxiin, vai miten.. 

Kurja oravanpyörä. Mulla on nytkin flunssa, jos otan grazaxia, oireet pahenee. astma myös pahenee grazaxista ja flunssasta..Höh, täytyis varmaan keskustella lekurin kans, mutta ajattelin, että jos jollakulla ois kokemuksia vastaavasta tai jostain..en haluais kyllä lopettaa siedätystä, mutta en kyllä 3:a flunssaa per/2kk jaksais.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grazaxin ex-käyttäjä täällä. Itselläni elämänlaatu parani aivan merkittävästi jo kuurin ekana kesänä ja nykyään osaan nauttia kesistä, ennen olivat yhtä helvettiä. Töissä nenäliinakasa kasvoi pöydällä ja pää oli niin tukossa, ettei ajatus oikein juossut. Nyt ei ole juuri mitään oireita.

Oma astmani ei pahentunut lääkkeen aikana, flussista en muista. Lääkkeen oton jälkeen tuli yleensä pientä allergista kutinaa, johon astmakin tavallaan kuuluu, ja nenäkin menee samaan kategoriaan.

Jos olo menee sietämättömäksi, ei kuulosta hyvältä ja itse menisin juttelemaan lääkärin kanssa. Siedätyksestä ei tule mitään, jos lääkkeet jättää ottamatta. Kannatan siedätystä lämpimästi, toivottavasti kuulut joukkoon jolle se toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi, lisää kommetteja kaipaillen,

ap :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi