pitääkö se JAVA poistaa vai ei? tili Danske bankissa
joko käsiteltiin, en flunssaisena jaksa selata enää
Kommentit (15)
Minä valitsen sen suorita silti, niin pääsen verkkopankkiin.
luoja että minua ärsyttää tällaiset
ja vielä pankkitoiminta kyseessä; poistamisen jälkeen tulee varmaan ilmoitus että dansken tilit ovat valitettavasti nyt kaikkien luettavissa netissä
En jaksa tapella vaan käytän suosiolla minipankkia.
Minä en ole käyttänyt muutamaan kuukauteen sampoa/danskea. Odotan kesää, kunhan vaihtavat systeemiä
Mä käytän toistaiseksi Danske Bankin verkkopankkia vain puhelimella. Siinä jopa normaalia verkkopankkia kätevämpi sovellus.
mites jos ei tartte pankkiin tota javaa, niin kannattaako silti poitsaa se java ?? mihin tuota javaa tarttee ??? en ymmärrä mitään noista
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 11:54"]
Poista se ja käytä miniverkkopankkia kesään asti. Kesällä Danske luopuu javasta
[/quote]
Mikä se miniverkkopankki on?
Miniverkkopankki:
mobiili.danskebank.fi
Itselläni kyllä toimii ihan normaaliverkkopankki oikein hyvin.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 17:47"]
Miniverkkopankki:
mobiili.danskebank.fi
Itselläni kyllä toimii ihan normaaliverkkopankki oikein hyvin.
[/quote]
Toimiihan se, mutta kun Javan pitäminen koneella hirvittää.
Java-ohjelmiston käyttö voi yhä vaarantaa kotikoneesi.
Viestintäviraston mukaan Javaa hyödynnetään haittaohjelmien levittämisessä.
Java-ohjelmiston käyttö voi yhä vaarantaa kotikoneesi. Viestintäviraston mukaan Javaa hyödynnetään haittaohjelmien levittämisessä. Ongelmia on ollut aiemminkin ja viime viikolla löydettiin uusia haavoittuvuuksia.
Viestintäviraston mukaan ohjelmisto kannattaa poistaa koneelta, jos sitä ei tarvitse. Javaa käytetään usein esimerkiksi lippujen varaamisessa.
– Hyvä konsti on ylläpitää kahta nettiselainta. Toinen on javaton versio, jolla voi surffailla vapaammin ja toisessa selaimessa on java, sanoo tietoturva-asiantuntija Ari-Matti Husa.
Kun käyttäjä käy verkkoselaimellaan sivustoilla ja koneella on haavoittuva Java, koneelle voi asentua haittaohjelma.
– Käyttäjä ei välttämättä huomaa mitään, Husa kertoo.
Haavoittuvia ovat ainakin Javan versio 6 päivitys 41 ja versio 7 päivitys 15.
Mistä löydän tiedon, mikä Java versio mun koneessa on?
sama täälläkin, normaaliin verkkopankkiin ei pääse(danske bank),6.3... olen poistanut javan vanhan version koneelta ja hakenut uuden päivityksen koneelle,ei toimi. sivu vaan "lataa javaa" koko ajan,muttei aukaise.mikäs avuksi? Miniverkkopankki toimii normaalisti, muttei ole mitenkään täysversio.. Samoiten, danskebank tunnuksilla ei pääse kirjautumaan muutamaan muuhunkaan palveluun,joihin verkkopankkitunnuksilla pitäs päästä.. Apua. kai ne joskus korjaa ton ongelman
Poista se ja käytä miniverkkopankkia kesään asti. Kesällä Danske luopuu javasta