Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin kun näen tuttavien lihovan

Vierailija
04.03.2013 |

Ei välttämättä läheis ystävän lihominen tai laihtuminen niin kiinnosta.
Mutta erityisesti, jos ko. ihminen etenkin nainen on ylimielinen tai muuten vain "niin prinsessaa" lämittää mieltäni kovin miten kun huomaa hänen lihonaan monta kiloa sillä väliä, kun emme ole törmänneet.

Muita samanmielisiä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla nykyään on itsetunto kohdillaan. Nuorena ei ollut, syynä siihen nämä "vihamiehet" jotka kiusasivat. Minä en alennu kiusaamiseen, mutta silti heidät lihoneina ja huonokuntoisina nähtyäni minulle tulee sellainen olo, että maailmassa on jonkinlaista oikeutta ja paha saa palkkansa. :)

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:02"]

No kyllä mää voin tunnustaa ajattelevani näin. En ollu yläaste- ja lukioikäisenä mikään luokan kaunein tai suosituin tyttö (suosituimpia olivat ne jotka ryyppäsivät ja polttivat), ja kyllä vain itsetuntoa hellii se, kun he tulevat nykyään vastaan S-marketissa turvonneina ja näppynaamaisina, itse olen hoikka ja kaunistunut huomattavasti iän myötä :) en siis tosiaan ystävien/läheisten lihoamisesta riemuitse, mutta kyllä siinä pienen sisäisen henkisen voiton saa, kun entinen "vihamies" tulee kurjan näköisenä vastaan.

[/quote]

Ei taida se itsetunto olla kohdillaan, jos se tarvitsee toisen huonommuutta hellimisekseen. Jos sitä itsetuntoa olisi, toisten näpyllisyydellä tai näpyttömyydellä ei olisi sille mitään merkitystä.

[/quote]

Vierailija
42/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä vahingoniloa ei kellekkään näytä niin en ihan kiusaksi laskisi.

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:54"]

Vahingonilokin on ihmisten kiusaa.

Ja sinä ex-kiusattu olet muita parempi? Kannattaisko jatkaa sitä elämää kuin takertua lapsuusvuosien juttuihin? :(

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en ole ystäväsi. Ja paljonko on muitakaan ystäviä.  Y Ö K ..............

Vierailija
44/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava voi sentään laihduttaa koska vain mutta pahansisuinen ihminen ei niin helposti saa sitä pahaa ulos itsestään.. niih..

Vierailija
45/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että vahingoniloa ei tule hirveästi nykyään tunnettua, mutta on se vanha tuttu jostain menneisyydestä. Sitäkin ihmistä, jonka lihomisesta nuorempana sai jotain kieroa mielihyvää, miettii nykyään että pysyykö se elossa niin kauan ylipainonsa kanssa, että ehtii nähdä lapsensa aikusena. Jos osaisin auttaa häntä painonhallinnassa, auttaisin. Vahingonilo on vaihtunut pelkoon siitä että hän syö itsensä hengiltä kesken tämän meidän kilpailun siitä kummalla menee paremmin.

Vierailija
46/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaankin jotenkin outo, kun en huomaa ihmisten lihomista tai laihtumista, en vaan kiinnitä huomiota niin toisarvoisiin asioihin. Sitten, kun joku mainitsee, että xx on lihonut tai laihtunut, totean, että jaa, en huomannut.

Jos tapaan vuosien jälkeen jonkun opiskelukaverini tai sukulaiseni, ei ulkomuoto ole se kiinnostava seikka minulle.

Vierailija
47/55 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 13:57"]

Joo no ymmärtäkää miten ymmärrättä, mutta pointtihan tuossa alkuviestissä oli että AP
nauttii siitä, kun jollain tavoin ylimielinen tai vittumainen ihminen paisuu.
Ja onhan se minustakin oikein, että sille joka tuo omaa hyvyyttään ja paremmaisuuttaan vallan esille tai muuten vaan on syyttä töykeä saa nokilleen.
Ja mikä sen parempaa, kun hän tekee sen itse.

[/quote]

Joopa joo. Tää on niin tätä tyypillisintä suomalaista kateutta. "Kun joku on ylimielinen".

Yleensä nää "ylimieliset" sattuvat oikeasti olemaan hyviä jossain, jonka ansioista niillä on itsevarmuutta ja rohkeutta, eivätkä välttämättä häpeile itseään. Tämä sitten koetaan Suomessa "ylimielisyydeksi". Jos joku on kova juoksemaan ja joku päivä voivottelee että voi kun meni juoksu ihan paskasti kun 15 kilometriin meni yli tunti, niin eiköhän heti APn kaltainen itseensätyytymätön ärrimurri-kateellinen ole tuomitsemassa tätä kusipääksOy

Vierailija
48/55 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee lähinnä mieleen, että ei ole aloittajalla kovin hyvät jauhot pussissa. Ensinnäkin hän on luultavasti itse painavampi kuin tahtoisi tai lihava, joten toivottaa lähinnä lihovat ihmiset omaan kerhoonsa. Toisekseen hän käyttää sanamuotoa ketä. Sellainen kertoo minulle mielenkapeudesta jo muutenkin. minulle aloittajan viestit kertoivat, että tätä ihmistä ei tarvitse ottaa vakavasti. 

Vierailija
49/55 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 02:46"]

Mulle tulee lähinnä mieleen, että ei ole aloittajalla kovin hyvät jauhot pussissa. Ensinnäkin hän on luultavasti itse painavampi kuin tahtoisi tai lihava, joten toivottaa lähinnä lihovat ihmiset omaan kerhoonsa. Toisekseen hän käyttää sanamuotoa ketä. Sellainen kertoo minulle mielenkapeudesta jo muutenkin. minulle aloittajan viestit kertoivat, että tätä ihmistä ei tarvitse ottaa vakavasti. 

[/quote]

Ap voi olla kapeamielinen mutta ketä -sanan käyttö on murrekysymys.

T. vähemmän kapea turkulainen

Vierailija
50/55 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 13:57"]

Joo no ymmärtäkää miten ymmärrättä, mutta pointtihan tuossa alkuviestissä oli että AP
nauttii siitä, kun jollain tavoin ylimielinen tai vittumainen ihminen paisuu.
Ja onhan se minustakin oikein, että sille joka tuo omaa hyvyyttään ja paremmaisuuttaan vallan esille tai muuten vaan on syyttä töykeä saa nokilleen.
Ja mikä sen parempaa, kun hän tekee sen itse.

[/quote]

Joopa joo. Tää on niin tätä tyypillisintä suomalaista kateutta. "Kun joku on ylimielinen".

Yleensä nää "ylimieliset" sattuvat oikeasti olemaan hyviä jossain, jonka ansioista niillä on itsevarmuutta ja rohkeutta, eivätkä välttämättä häpeile itseään. Tämä sitten koetaan Suomessa "ylimielisyydeksi". Jos joku on kova juoksemaan ja joku päivä voivottelee että voi kun meni juoksu ihan paskasti kun 15 kilometriin meni yli tunti, niin eiköhän heti APn kaltainen itseensätyytymätön ärrimurri-kateellinen ole tuomitsemassa tätä kusipääksOy

Vierailija
51/55 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 09:47"]

Nautin kun näen tuttavien lihovan

[/quote]

En nauti vaan ällöttää lihovat läskit. Ei mitään itsekuria.

Vierailija
52/55 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä tullut lisää hirveästi sen jälkeen kun itse koneen suljin.
Teidän analyysin mukaan olen lihava, pahansuopea, ja minulla ei kuulemma ole puhtaat jauhot pussissa.
No olen normaalipainoinen, en pahansuopea ja juurikin ne puhtaatjauhot on just siinä pussissa. Normaali veron maksaja siinä missä moni muukin.
Pahansuopeutune alkaa ja loppuu siihen, kun pidän oikeana sitä, että ihmiselle joka minulle on tehnyt pahaa, jonka vuoksi olen vuodattanut verta, hikeä ja kyyneleitä saa palkkansa.  Tässäkin olen tarkoittanut, että tämän vahingonilon suon itselleni niitä ihmisiä kohtaan, joka ei osaa muuttaa tapojaan vaan jatkuvasti tekee kaltoin toista kohtaan. Se että mulla menee kerran sukset ristiin jonkun ihmisen kanssa, ei aiheuta sitä,että olisin vahingoniloinen häntä kohtaan.
Niinhän se lastenelokuvissakin menee, että loppuviimeksi paha saa palkkansa. Eikä mielestäni Roni Neutronikaan ole Jumala.

ps. "ketä" sanaa käytän, koska näin meillä päin puhutaan.

ap

Vierailija
53/55 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on sama kuin kuka elikkä turun murteella varustetut ihmiset käyttävät ketä- kysymyksen uka -kysymyksen tilalla. Aluksi tämä mulle myös outoa, mutta nykyiset tuttavani turkulaisia.

Vierailija
54/55 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä moni tajua kommenttiasi. Kyllä mä yhdyn täysi samaan että olen myös hienotunteisesti vahinginiloinen kun kyseessä on ITSEÄÄN TÄYNNÄ JA YLIMIELINEN SEKÄ MUISTA PIITTAAMATON PASKA. Nyt tullaan siihen että nämä äsken luettelemani kriteerit on yhtä pahoja kuin vahingonilo, niin mix toinen sais olla ylimielinen kertokaa tämä. Täytyy tosi sokea ja nössö olla jos ei huomaa/halua huomata ns "prinsessojen" teinitinttailuja. Todellinen vagingonilo on aiva muuta ja tuomittavaa, mutta tässä keskustelussa se on ns näpäytystä nenille.

Vierailija
55/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingonilo on sinulle aitoa iloa, niin jotakin se sinusta kertoo. Kuulut siihen samaan ryhmään, joka eräillä palstoilla uhoaa vuodesta toiseen, että kohta käy kaikille omistusasujille huonosti. Kun ei omassa elämässä ole riittävästi onnistumisia, pitää ilon ja tyydytyksen aiheet hakea toisten epäonnistumisista. Olen todella iloinen, että en kuulu kanssasi samaan joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän