Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin kun näen tuttavien lihovan

Vierailija
04.03.2013 |

Ei välttämättä läheis ystävän lihominen tai laihtuminen niin kiinnosta.
Mutta erityisesti, jos ko. ihminen etenkin nainen on ylimielinen tai muuten vain "niin prinsessaa" lämittää mieltäni kovin miten kun huomaa hänen lihonaan monta kiloa sillä väliä, kun emme ole törmänneet.

Muita samanmielisiä?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 14:28"]

Tulee mieleen yksi tuttuni. Kaunis kuin kuva ja aina hoikka eikä pieninkään yksityiskohta kodissa tai lapsissa koskaan ulkoisesti ollut rempallaan. Ihan ihailtavaa sinänsä. Ainakin itse ihailin tämän ihmisen tyylitajua ja kykyä pitää koti ja keho kunnossa. Itse en siihen pysty. Olen ylipainoinenkin ja kotona on aina ainakin joku paikka siivousta tai korjausta vailla.

Jossain vaiheessa havahduin huomaamaan kuinka pahasti hän muista puhuu. Kun muut eivät ole kauniita ja hoikkia ja niiden miehetkin on vähän rumia. Hänellähän oli komea ja varakas mies.

Siis oli. Mies sitten jätti tämän hehkeän naisen joka jäi kauniiden lasten yh:ksi. Minä pullukka edelleen jatkan sotkuisessa kodissa mieheni ja lastemme kanssa. Rakastamme toisiamme ja läheisiämme. En ole vähään aikaan kuullut tästä naisesta. Ehkä se olet sinä ap?

[/quote]

Kyse ei ole siitä, että onko ihminen lihava vai! Vaan tässä on kyse siitä, että olen vahingoniloinen kun huomaan ihmisen lihonneen. Oli hän ennestään minkäkokoinen tahansa.
Minä en luokittele ihmisiä koon mukaan. Mutta siinä vaiheessa, kun ainut kontakti jonka saan johonkin ihmiseen on pelkkää vittuillua ja naljailun suon itselleni sen ilon että saan olla iloinen siitä, että tälläinen ihminen lihoaa. Koska hän tuskin siitä itsekkään pitää.

Vierailija
22/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen viesti siis aplta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)) Ymmärrän tietenkin, että ne perinteiset suuriluiset riensivät puolustautumaan.

Vierailija
24/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vahingoniloinen, kun huomaan muiden olevan rumia. Siis niin rumia, ettei mikään laihuus auta asiassa yhtään.

Vierailija
25/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on huvit, sulla ei varmaan itsellä ole kovin hyvä olla henkisesti, jos tuollainen asia tuottaa sulle nautintoa. Surullista :(

Vierailija
26/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 14:47"]

No jopas on huvit, sulla ei varmaan itsellä ole kovin hyvä olla henkisesti, jos tuollainen asia tuottaa sulle nautintoa. Surullista :(

[/quote]

Ei tässä mun olossa mitään vikaa ole. Olen onnellisempi kuin koskaan ennen. Minulla on ihana avomies jonka kanssa olen ollut vuoden kihloissa.
Luonteeseeni vain kuuluu, se että olen vahingoniloinen sille ihmiselle, ketä sen mielestäni ansaitsee. Eli juurikin nämä, mitä olen täällä jo moneen kertaan maininnut.

ap

Vierailija
27/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 14:54"]

[/quote]

Ei tässä mun olossa mitään vikaa ole. Olen onnellisempi kuin koskaan ennen. Minulla on ihana avomies jonka kanssa olen ollut vuoden kihloissa.
Luonteeseeni vain kuuluu, se että olen vahingoniloinen sille ihmiselle, ketä sen mielestäni ansaitsee. Eli juurikin nämä, mitä olen täällä jo moneen kertaan maininnut.

ap

[/quote]

Vahingonilo ei kuitenkaan ole luonteenpiirre. Se kumpuaa sisällä olevasta pahasta.

Vierailija
28/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 15:11"]

[/quote]

ap

[/quote]

Vahingonilo ei kuitenkaan ole luonteenpiirre. Se kumpuaa sisällä olevasta pahasta.

[/quote]

Pahaa siis voi olla sisällä vaikkei sitä itsetiedosta ?!

Vierailija
29/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 15:11"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niin se usein toimii.

Vierailija
30/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mää voin tunnustaa ajattelevani näin. En ollu yläaste- ja lukioikäisenä mikään luokan kaunein tai suosituin tyttö (suosituimpia olivat ne jotka ryyppäsivät ja polttivat), ja kyllä vain itsetuntoa hellii se, kun he tulevat nykyään vastaan S-marketissa turvonneina ja näppynaamaisina, itse olen hoikka ja kaunistunut huomattavasti iän myötä :) en siis tosiaan ystävien/läheisten lihoamisesta riemuitse, mutta kyllä siinä pienen sisäisen henkisen voiton saa, kun entinen "vihamies" tulee kurjan näköisenä vastaan.

Vierailija
31/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 17:50"]

[/quote]

Useimmiten nimenomaan näin.

Vierailija
32/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:02"]

No kyllä mää voin tunnustaa ajattelevani näin. En ollu yläaste- ja lukioikäisenä mikään luokan kaunein tai suosituin tyttö (suosituimpia olivat ne jotka ryyppäsivät ja polttivat), ja kyllä vain itsetuntoa hellii se, kun he tulevat nykyään vastaan S-marketissa turvonneina ja näppynaamaisina, itse olen hoikka ja kaunistunut huomattavasti iän myötä :) en siis tosiaan ystävien/läheisten lihoamisesta riemuitse, mutta kyllä siinä pienen sisäisen henkisen voiton saa, kun entinen "vihamies" tulee kurjan näköisenä vastaan.

[/quote]

Ei taida se itsetunto olla kohdillaan, jos se tarvitsee toisen huonommuutta hellimisekseen. Jos sitä itsetuntoa olisi, toisten näpyllisyydellä tai näpyttömyydellä ei olisi sille mitään merkitystä.

Vierailija
33/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap, entinen lyllerö? Jostain syystä laihduttaneet läskit ovat ajatusmaailmaltaan sinun tyylisiäsi.

Vierailija
34/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää naisissa näitä jeesustelijoita olevan runsaammin kuin mihin miehenä olen tottunut. Jos jokin paskiainen saa palkkansa, vieläpä itse itseään avustaen, niin en minä oikein ymmärrä, miksi asian noteraamisesta pitäisi syyllisyyttä tuntea..

Vierailija
35/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:21"]

Näyttää naisissa näitä jeesustelijoita olevan runsaammin kuin mihin miehenä olen tottunut. Jos jokin paskiainen saa palkkansa, vieläpä itse itseään avustaen, niin en minä oikein ymmärrä, miksi asian noteraamisesta pitäisi syyllisyyttä tuntea..

[/quote]

Miksi on jeesustelua, jos ei omia hyviä fiiliksiään varten tarvitse jonkun toisen huonommuutta?

Sitäpaitsi, minä ainakin tiedän, millaista on se "hyvä" olo, jonka vahingonilo tuottaa verrattuna siihen hyvään oloon, kun omassa elämässä kaikki on hyvin. Voin toivoa hyvää niillekin, jotka ajattelevat minusta pahaa, eikä se ole minulta mitenkään pois.

Vahingonilo ja pahantahtoisuus syövyttävät, vaikka kuinka selittelisi itselleen, että se on oikeutettua.

Vierailija
36/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingonilokin on ihmisten kiusaa.

Ja sinä ex-kiusattu olet muita parempi? Kannattaisko jatkaa sitä elämää kuin takertua lapsuusvuosien juttuihin? :(

Vierailija
37/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että mua pidetään ylimielisenä. Todellisuudessa kyse on siitä, että olen ujo ja tarvitsen oman tilani, enkä pidä ihmisistä noin yleensä kovin paljon. Tämän vuoksi en koskaan itse tuomitse ketään ylimieliseksi.

Ylipäänsä ei kannattaisi vaivata itseään muiden mielipiteillä niin paljoa, että kärsii sitten kostonhimosta pahoitettuaan mielensä.

Vierailija
38/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Mistä sä tiedät, kuka sen ansaitsee? Oletko jumala joka näkee kaikkien kaikki asiat ja ihmisten sydämeen ja sieluun?

Vierailija
39/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:37"]

[/quote]

Miksi on jeesustelua, jos ei omia hyviä fiiliksiään varten tarvitse jonkun toisen huonommuutta?

Sitäpaitsi, minä ainakin tiedän, millaista on se "hyvä" olo, jonka vahingonilo tuottaa verrattuna siihen hyvään oloon, kun omassa elämässä kaikki on hyvin. Voin toivoa hyvää niillekin, jotka ajattelevat minusta pahaa, eikä se ole minulta mitenkään pois.

Vahingonilo ja pahantahtoisuus syövyttävät, vaikka kuinka selittelisi itselleen, että se on oikeutettua.

[/quote]

Niin, sinä saat hyvänolosi hurskastelusta.

Vierailija
40/55 |
04.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.03.2013 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

Niin, sinä saat hyvänolosi hurskastelusta.

[/quote]

Tiedän kyllä, ettei tätä voi toisille opettaa, se pitää keksiä itse.

Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi