Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linja-autossa matkustaminen, poika 11kk.

18.05.2006 |

Tästäkin on keskusteltu, mutten jaksa etsiä haulla kun sieltä löytyy niin paljon alotuksia. Eli ollaan lähdössä matkalle bussilla ja matkaa tulee yhteen suuntaan n.200km, toki yhdellä pysähdyksellä. Mahtuuko turvakaukalo linja-auton penkkien väliin? Onnistuisikohan matkustaa ilman istuinta?

Kokemuksia mielelläni kuulen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen miehen kanssa syliteltiin.

Vierailija
2/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sylissä olen pitänyt. pikkuista pidin kantoliinassa ja siinä nukkui mukavasti auton hurinassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi paljon helpompaa mun kokemukseni mukaan.

Kerran mulla oli kaukalo mukana linja-autossa, mut siinä ei ainakaan turvavyö riittänyt. Kaukalo oli ilman kiinnitystä penkin päällä eli ei kovin turvallista sekään :(

Jos yleisillä tarttee mennä niin näistä syistä käytän joko junaa tai lentokonetta. Tosin lapsikin on jo 2v.

Vierailija
4/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

linja-autossa jo vastasyntyneet SYLISSÄ. Voi herrajumala, äly älä jätä!

Vierailija
5/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan mitään saivarteluja niin mä en tiedä millä muulla tavalla olisin toiminut, kuin pitämällä pientä lasta sylissä bussimatkan. mulla ei ole autoa eikä ajokorttia, eikä rahaa tunnin taksimatkaan. paikasta a paikkaa b olisi kuitenkin päästävä ja ainoa konsti on bussi. bussissa ei ole turvavöitä, enkä ylipäätään tiedä mihin turvakaukalon sitten matkan päätteeksi laittaisin. kannanko kädessä ja toisella kädellä työnnän vaunuja?

Vierailija
6/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

linja-autossa jo vastasyntyneet SYLISSÄ. Voi herrajumala, äly älä jätä!