Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
G: Elämäsi pahin vastoinkäyminen?
02.03.2013 |
Miten selvisit siitä?
Kommentit (23)
Joutuminen joukkoraiskauksen uhriksi. Aika parantaa ja trauman kanssa oppii elämään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syntyminen mielenterveysongelmaisen äidin lapseksi. Jollain mittapuulla olen selvinnyt (ulkoiset asiat), mutta toisaalta sisäinen tuska ja kärsimys jatkuu edelleen.
Alue: Aihe vapaa
Lapsuus sadistisen isäpuolen kanssa.Väkivaltaa, sekä fyysistä että psyykkistä avioliitossa, kauhea ero, turvakodissa asumista. Teini-ikäisen lapsen kuolema.Omien vanhempien kuolemat. Masennus, fibromyalgia. Olen selvinnyt ihanan työn avulla, psykoterapialla ja lääkkeillä.