Pidettäskö AV:n illanistujaiset?
Mieli tekis baariin, muttei ole kaveria... Istutaanko yhdessä iltaa?
Kommentit (58)
minä ajattelin katsoa juutuupista aivil sörvaiv
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 20:07"]
Mie ilmottaudun! Sihautin just sidukan auki.. Mikä meininki?
[/quote]Mie lähen mukaan! Hyvä meininki, just saunasta tulin ja istun tässä terassilla (omalla takapihalla)..
Täällä katotaan seitsemättätoista kertaa Neljät häät ja yhdet hautajaiset -leffaa. Harkinnassa toinen lasi viiniä. Koira kuorsaa söpösti ja huomasin juuri että koivut alkavat vihertää.
Noi Hugh Grantin silmälasit on muuten taas muodikkaat.
Ihana ilta takapihan terassilla! Pitkästä aikaa paistaa aurinko ja linnut laulaa.
Istun vain ja nautin. Aika jännän makuista tämä Olvin mexico-lonkero...
Ei varmaan kun noi edellisetki istujaiset on menny näköjään ihan perseelleen. Kaikki käyny laittamassa yhen viestin ja siinä se. Valtavan hyvää seuraa.
Mä oon inessä! Just avasin siiderin ja kuuntelen täysillä pmmp:tä, miehen kans ollaan kahestaan, se puuhailee autotallissa jotain.. Pitäkää te mulle seuraa :)
Täälläkin messissä! Vauva on nukkunut jo kaksi tuntia yöunia, ja mies on viikonlopun mökillä. Tylsäksi meinaa käydä, kun istun vaan tässä koneella. Pesin pyykkiä ja tiskit, jippii.
Mä oon jonkin aikaan messissä. Sanokaas, että laitanko farkkuhameen kanssa korkokengät vai semmoset matalempikantaiset sandaaalit? Niin, ollaan miehen kansssa lähössä yöelämään kunhan keretään..
Tiedättekö, että olisin paljon mielummin lähössä baanalle likkojen kaa, se jännittynyt ja kikatteleva olo kun vasta tälläydytään ja sit baareisssa tanssitaan ja pidetään hauskaaa.. Nyt miehen kanssa en pääse edes tanssimaan, ku ei se tanssi!
No, vaihtelua kai tämäkin..
No niin lapset nukkuu ja tääl mun omissa bileissä on tarjolla siideriä, sipsejä, cashewpähkinöitä ja kymppimämmiä maidolla. Oon ottanut ihan tosissaan tän paastonpäättymisen.
Meidänkin ipana nukahti. Ja tein sen juustotarjottimen. Tai no, en jaksanut kaikkea alkaa sipruamaan, joten oikaisin hieman: Avasin vain yhden juuston, eli Brie-juustoa, Tuc-suolakeksejä ja viinirypäleitä. Kyllä ne kalorit saadaan hypähtämään iloisesti näinkin.
Mä juon tässä vielä jonkun oluen. Mitään ei jaksa syödä, kun ruokakin oli tossa 19 jälkeen. Ja eipä noita herkkujakaan mitään ole, jos ei nyt sitten pannukakkua vetäis tuolta kaapista, jos joku himo iskee tässä vielä.
Ei sitä ole enää nuori, alkaa itseänikin väsyttää. Tämä läppärin tuijottelu ei oo normi ihmisten hommaa, mulla käy ihan kamalasti silmiin koneen ääressä istuminen:( Pitää varmaan luovuttaa ja lähtee nukkuu.
Mie ilmottaudun! Sihautin just sidukan auki.. Mikä meininki?
Illanistujaisissahan vertaillaan juomisia. Siideri vai olut? Vai joku muu? Mä liputan kuivan omenasiiderin puolesta.